דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך הפכו מאמרים באינטרנט למקור מידע בעבור אלפי אנשים 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 650   [ נצפה 2281 פעמים ]

האינטרנט הפך בעשור האחרון למקום הראשון בו אנשים מחפשים מידע, האתרים הרבים בתחומים השונים מציעים לאנשים לקרוא מאמרים ולקבל מידע על מגוון רחב של תחומים.

כיום, לא קיים כמעט נושא עליו אין מידע באינטרנט וזאת בעקבות מהפכה בעולם הכתיבה אשר מאפשרת לכל אחד ואחת להיחשף ולכתוב מאמרים על תחומים בהם הם בקיאים ובתחומים אשר מעניינים אותם.

 

המהפכה האמיתית בתחום התרחבה כאשר קמו להם אתרי מאמרים. מדובר על אתרים בהם התוכן הוא מאמרים בלבד ומטרתם לתת חשיפה לאנשים פרטיים ולבעלי מקצוע בתמורה למאמרים מטעמם. מה זה אומרת בעצם - אם אתם מעוניינים לכתוב מאמר על נושא מסוים ולקבל חשיפה באינטרנט, אתם יכולים להירשם לאתר מאמרים ולהתחיל לכתוב.

 

אין הגבלה לכמות המאמרים אותם ניתן לכתוב, אין הוראה איזה מאמר יש לכתוב או לא, אין הגבלה של כמות מילים וכך יכול כל אחד לכתוב מאמר על כל נושא בעולם ולפרסם אותו.

אם אדם כותב הרבה מאמרים הוא נחשף לקהל יעד גדול יותר ולמעשה החשיפה היא גדולה גודלם של אתרים אלו.

 

אתר גדול מושך אליו גולשים רבים, מאמרים רבים גורמים לגולשים להמשיך ולגלוש באתרים ולכן הם מרוויחים מכך. הכותבים מרוויחים חשיפה מקסימאלית באינטרנט ובנושאים בהם הם מעוניינים להיחשף. לדוגמא : מנתח פלסטי אשר מעוניין להיחשף בפני גולשים המחפשים מאמרים מקצועיים על סוגים שונים של ניתוחים יכול לפרסם מאמרים על הגדלות חזה, הקטנות חזה, ניתוחי אף וכדומה. כך הוא יכול לחשוף את שמו מול גולשים אשר מעוניינים במידע מקצועי על התחום ובכך לרכוש לעצמו שם ומוניטין בתחום אשר יביאו לו לקוחות נוספים.

 

כך גם בכל נושא אחר בעולם, ניתן כיום למצוא מאמרים על מכשירים, בעלי מקצוע, מסלולי טיולים מומלצים בעולם, הליכים רפואיים, טיפים להתנהלות מול גופים, בריאות, קוסמטיקה וכן הלאה.

 

איך השיטה עובדת -

אם אדם מעוניין להצטרף למערכת אתר מאמרים כל שעליו לעשות הוא להירשם לאתר, להזין את פרטיו האישיים באמצעותם הוא רוצה להיחשף לקהל הגולשים ולהתחיל לכתוב מאמרים. בדרך כלל מדובר על מערכות קלות במיוחד להפעלה, ניתן להזין, לערוך, למחוק ולהוסיף תוכן למאמרים בכל רגע נתון ולבנות מערכת שלמה של אתרים.

 

איך הגולשים מגיעים אליכם -

 

 

ניתנת לכם האפשרות לבחור מילות מפתח, מילים אלו הן למעשה השערה לגבי מילות החיפוש של הגולש. למשל : אם כתבתם מאמר על טיול מאורגן לספרד תוכלו לבחור מילות חיפוש כגון טיול מאורגן לספרד, טיולים מאורגנים לספרד, מסלולי טיול לספרד וכן הלאה. כאשר הגולש יקליד את מילות החיפוש הללו במנוע החיפוש הוא יגיע למאמר שלכם.

 

אתרי מאמרים מומלצים במיוחד וזאת משום שתופעת הזנת התוכן החופשי הפכה לדרך מקובלת לקבל מידע מצד אחד ומצד שני לקבל חשיפה רחבה באינטרנט.

 

 

 

 

 

 

 

מבקשים להפיץ תכנים באינטרנט? לקדם בגוגל? לזכות בחשיפה ? איידיר, הבית של העסקים, הוא האתר בשבילכם. פרסום תכנים איכותיים, ללא עלות ובלחיצת כפתור  http://idir.co.il/  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב