דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפצת מאמרים באתרי מאמרים 

מאת    [ 27/10/2010 ]

מילים במאמר: 633   [ נצפה 2448 פעמים ]

כל בעל עסק יכול להגדיל חשיפה, לקדם עצמו במנועי חיפוש ולבסס את מעמדו כאוטוריטה בתחומו, באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים. באם אתם עדיין לא עובדים עם אתרי מאמרים, הנה כמה סיבות מדוע את ם חייבים את זה לעסק שלכם וכמה טיפים איך לעשות את זה נכון. לקרוא, ללמוד וליישם !

להגיע לכמה שיותר קהל- אתרי מאמרים הם אתרים בעלי תוכן רב במגוון רחב של נושאים, כך שהם מושכים אליהם גולשים רבים ומהווים מקור חשוב לאינפורמציה. לא פעם כאשר גולש מעוניין למצוא מידע, הוא פונה ישירות לאתר מאמרים, התוצאה- תנועה גבוהה של גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים.

פילוח מדויק יותר של לקוחות פוטנציאלים  הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להגיע לכמות גדולה יותר של גולשים ולא פחות חשוב, מאפשרת לנו לפלח את הקהל ולהגיע לאנשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. כל אתר מאמרים מכיל סיווגים שונים לפי קטגוריות, כך שכל אחד יכול לחשוף את תכניו המקצועיים אל הקהל המתאים לו ביותר.

קידום אורגני במנועי חיפוש- חלק ניכר מעבודת הקידום מתבססת על תוכן ועל קישורים. הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להפיץ באינטרנט תוכן איכותי, מותאם לגוגל ולקשר ממילת מפתח רלוונטית, אל אתר הבית שלנו. מעבר ליצירת קישור תוכן, המדורג בגוגל כקישור איכותי, הליך הפצת מאמרים באתרי מאמרים כולל הכנסה של תגיות (מילות מפתח) בניה נכונה של כותרות, שיוך לפי קטגוריות ועוד. כל אחד מהאלמנטים הללו מסייעים לבעל העסק לקדם את עצמו באינטרנט.

יצירת מיתוג ויחסי ציבור כאשר אנחנו עושים עבודת הפצה באתרי מאמרים, אנו מפיצים את התכנים תחת שם העסק או במקרים בהם אנו המותג, תחת השם שלנו. לאורך הזמן, עם הגדלת כמות התכנים באתרים השונים, המותג שלנו תופס תאוצה ומבסס עצמו ברחבי הרשת. בנייה של מיתוג באמצעות אתרי מאמרים מאפשרת לנו לבסס את השם המקצועי שלנו, ליצור חשיפה ולהבטיח שגם כאשר לקוח פוטנציאלי שומע עלינו ממקור אחר, ברגע שהוא מחפש אותנו בגוגל, הוא רואה עדות למאמרים מקצועיים ברחבי האינטרנט.

רוצים להצליח לקדם את העסק באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים -
הנה שלושה דברים שאתם חייבים לזכור !

  • זו לא רק ההפצה זה גם מה אתם מפיצים שימרו על תוכן אובייקטיבי, בעל ערך לקורא. כאשר הינכם מפיצים מאמר באתרי מאמרים, שימו לב שאתם בוחרים תכנים בעלי ערך מוסף ולא תכנים המפארים אתכם או את העסק. כל הרעיון של הפצת תכנים ברשת, מבוסס על היכולת שלכם לתת מהידע המקצועי שלכם ולסמוך על הקורא שיידע למצוא אתכם לבד, באם יזדקק לשירות.
  • זו לא רק ההפצה זה גם איך אתם מפיצים הקדישו מחשבה להזנת המאמר. אתרי מאמרים יכולים להוות פלטפורמה מעולה לקידום ומיתוג העסק ולכן חשוב להזין נכון את המאמר ולהשקיע זמן בבחירת הקטגוריה, מילות המפתח, הגדרות החיפוש ועוד. כל פעולה שתעשו בעת ההזנה תקבע את קצב הצלחת המאמר במנועי חיפוש.
  • זו לא רק ההפצה זה גם איפה אתם מפיצים חשוב לוודא שאנו מפיצים את התכנים באתרי מאמרים חזקים, עם מספר רב של מבקרים והופעות במנועי חיפוש. אם אתם עוסקים בתחום נישתי, מומלץ לבדוק גם אתרים המוכרים שמתמחים בתחומים אלה, זאת על מנת להגיע לקהל מדויק יותר. דרך אחת לקבל אינדיקציה היא לבדוק אילו אתרי מאמרים עולים בחיפוש רלוונטי לתחום שלכם.

הפצת מאמרים באתרי מאמרים יכולה לעשות הבדל מהותי בעסק שלכם ולכן חשוב להתייחס אליה כחלק מהליך השיווק והמיתוג של העסק.

מבקשים להפיץ תכנים באינטרנט? לקדם בגוגל? לזכות בחשיפה ? איידיר, הבית של העסקים, הוא האתר בשבילכם. פרסום תכנים איכותיים, ללא עלות ובלחיצת כפתור  http://idir.co.il/  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב