דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב מטבח - לא מחליטים ברגע... 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1600 פעמים ]

בין אם עושים עיצוב פנים מחודש או בין אם בונים חדש, עיצוב מטבחים דורש חשיבה רבה בכל הקשור לסגנון החיים של בעלי הבית. ההחלטה הראשונה בעיצוב המטבח צריכה להיות כמובן גודל המטבח וזו צריכה להיות ההחלטה הראשונה שלכם בבית.

מטבח – לב הבית או מקום לבשל?

כמובן, ישנם אנשים אשר משתמשים בגישת "מטבח זה לבישול" – ובמידה וזה כך, מטבח קטן מידות בגודל סביר כנראה יתאים יותר עבור אותם האנשים – אם אתם כאלה, בחרו באפשרות זו, הדבר יאפשר לכם להשתמש במקום הפנוי לחדרים או לחדר אירוח גדול יותר אשר בוודאי יראו יותר פעילות מאשר המטבח.

בשביל בעלי בית ומשפחות רבים המטבח למעשה מהווה את עיקר העשיה והמוקד של הבית – זה כבר מזמן לא רק המקום בו מכינים את האוכל – אנשים רבים אף אוכלים במטבח, משחקים עם הילדים ואף מכינים שיעורי בית. לכן, חשוב להתחשב בסגנון החיים של המשפחה ואפילו להתחשב גם בתוספות הצפויות (אם צפויות) למשפחה. למעשה, משפחות בעלות ילדים לרוב מבלות זמן רב באותם מטבחים, גם הילדים מכינים בו שיעורי הבית, משחקים בו תחת עינה המשגיחה של האמא שמכינה את ארוחת הערב. אם גם אצלכם זה כך, אתם צריכים להתאים את המטבח בכדי שיתאים לסגנון החיים והפעילויות שלכם.

לא משנה מה סגנון החיים שלכם, ישנם מרכיבים חשובים אשר צריכים להישקל לפני שאתם מחליטים על גודל המטבח – אילו מוצרים יהיו על משטח העבודה? כמה מקום אתם באמת צריכים למשטח העבודה? בהתאם, החליטו על כמות השקעים שהמטבח דורש. כמובן, המיקום של כל אחד מהמוצרים חשוב על מנת לדעת מה גודל המטבח שאתם צריכים. מרכיב נוסף שחשוב להחליט הוא האם אתם צריכים אי – אי למטבח בהחלט פותר מספר בעיות, הוא בהחלט מוסיף משטח עבודה, מקום לאחסון החפצים והכלים אך הוא גם תופס מקום. חשוב לבדוק האם יש לכם מספיק מקום לעבוד בחופשיות בלי להיות מוגבל או להרגיש אי נוחות – במידה והתשובה היא לא, ייתכן ואי במטבח רק יהרוס לכם – אפשרות נוספת אגב, היא אי נייד אשר ניתן להכניס ולהוציא במידת הצורך.

לסיכום, לאחר שבדקתם את סגנון החיים שלכם והצרכים שלכם אתם מוכנים הרבה יותר להחליט על גודל המטבח, צורתו ומה צריך להיות כלול בו – זאת בכדי לעצב לעצמכם מטבח אשר יתאים לצרכים שלכם. כמובן, במידה ואתם מוצאים את עצמכם מבולבלים, מומלץ לפנות למומחה עיצוב פנים אשר בוודאי ישמח לעזור לכם בשאלותיכם ולמעשה אף יחסוך לכם כסף רב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב