דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבנות דף נחיתה אופטימאלי שיגדיל את יחס ההמרה שלך ? 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 665   [ נצפה 4947 פעמים ]

 

איך לבנות דף נחיתה אופטימאלי שיגדיל את יחס ההמרה שלך ?

דף נחיתה (landing page) הוא למעשה דף אינטרנט מתוך האתר או חיצוני שאליו מגיעים ישירות דרך מודעת אדוורדס, באנר או כל מדיה פרסומית אחרת.
מטרתו העיקרית של דף הנחיתה היא לגרום לגולש לבצע את הפעולה שלשמה הוא נכנס לדף (הורדת תוכנה או מסמך, השארת פרטים, קניית מוצר וכו') והגברת הרושם הראשוני שלו על החברה.
דף הנחיתה אשר בנוי נכון, יגדיל את יחס ההמרה של הגולש ויקודם בצורה אפקטיבית יותר בגוגל.

אז איך אנחנו בונים דף נחיתה אפקטיבי שיביא לנו יחס המרה גבוה -

להלן עשרה טיפים חשובים בבנייה ועיצוב של כל דף נחיתה :

1.      הגדרת מטרות - יש להגדיר מטרה אחת ברורה לכל דף נחיתה, כגון : השארת פרטים, הורדת מסמך או תוכנה, הירשמות לרשימת תפוצה, רכישת מוצר, לידים וכו'.

2.      התמקדות בפעולה יחידה – יש להתמקד בפעולה אחת יחידה אשר לשמה העלנו את דף הנחיתה, במידה ולגולש תהיה אופציה לבצע מספר פעולות, בחלק גדול מהמקרים הגולש יבצע את הפעולה הפחות חשובה ובכל נפסיד לקוח חדש.

3.      ספק לגולש תועלת – יש לספק לגולש תועלת, מדוע כדאי לו להשאיר את פרטיולהוריד את המוצר
לקנות את המוצר וכו'. חשוב לציין כי גם דף נחיתה יוקרתי לא מבטיח כי הגולש ישאיר את פרטיו, לכן אנו נספק לו סיבה למה להשאיר אימייל,טלפון וכו'. סיבה כזאת יכולה להיות ייעץ חינם, שליחת מידע בדואר, שובר מתנה או הנחה, הטבה מיוחדת וכו'.

4.      טקסט שיווקי ומשכנע – יש לכתוב טקסט שיווקי ומשכנע אשר יגרום לגולש להשאיר את פרטיו בדף הנחיתה שלך, ולא לעבור לאחד מעשרות הדפים של המתחרים. טקסט נכון אשר נכתב על ידי קופירייטר מקצועי יביא ליחס המרה גבוה בהרבה מסתם טקסט שנכתב על ידי אדם שכתיבה היא אינה מקצועו.

5.      טקסט מועט מוכר יותר – אין להרבות בטקסט המופיע בדף, יש לכתוב כותרת גדולה, מספר בולטים המציגים כמה יתרונות, כותרת משנה ומתחתיה שניים שלושה משפטים המתארים את היתרונות שתוארו למטה במילים אחרות, על זה לא כדאי להוסיף ואפילו מומלץ להוריד כפי הניתן.

6.      כותרת מושכת – יש לכתוב כותרת מושכת ומעניינת, תפקידה העיקרי של הכותרת היא למשוך את הגולש להמשיך ולקרוא את שאר המילים בדף. לאנשי המקצוע שבינינו, מומלץ לכתוב את הכותרות בפורמט של H1,H2,H3 על מנת לקדם את הדף ולהשיג לו QS גבוה יותר.

7.      שילוב מילות מפתח בדף הנחיתה – יש לשלב מילות מפתח אשר מופיעות במילים אשר בחרנו לקמפיין, שילוב זה יקדם את הדף בצורה אפקטיבית יותר וישיג לנו QS גבוה יותר.

8.      גרפיקה מנצחת – יש לדאוג לגרפיקה מתאימה בדף, גרפיקה שתעביר את המסר שאנו רוצים להעביר לגולש, למקם את הטופס לשליחת הפרטים במיקום נוח, באופן כללי מומלץ שהדף לא יהיה גדול יותר מגודל הגלילה הראשונה של המסך.

9.      הגדרה חכמה של קהל היעד – חשוב מאוד להגדיר בצורה חכמה את קהל היעד שלכם ובהתאם לכך לעצב ולבנות את דף הנחיתה, דף נחיתה שמיודע לצעירי בני עשרים לא יתאים לגולשים מבוגרים וכדומה.

10.  בדיקת דף הנחיתה – גוגל מספקים לנו מספר כלים לבדיקת דף הנחיתה. שניים מהכלים הטובים יותר הינם הגוגל אופטי מייזר (google optimizer) אשר מאפשר לבדוק את ההשפעה של מספר וריאציות שונות בדף הנחיתה (כותרת שונה, תמונה שונה, מלל שונה, צבעים שונים וכו'), בסופו של תהליך מתקבל דו"ח המאפשר לנו להבין איזה וריאציה של דף הנחיתה יותר טובה.

הכלי השני נקרא AB test ומפשר לנו בדומה לכלי האופטי מייזר, לבדוק מספר דפי נחיתה, רק שפה אנו בודקים דף נחיתה מול דף נחיתה ולא ערבוב של כל הורסיות הקיימות (שמגיע לעשרות ולעיתים אף למאות ורסיות.

 

לסיכום – פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט הם הכלי להצלחה לכל עסק ובמיוחד לעסקים קטנים שלא יכולים לאפשר לעצמם לפרסם במדיות אחרות כמו שלטי חוצות, רדיו, טלוויזיה וכו', מלבד זאת, יחס ההחזר להשקעה הוא עצום.

 

שיהיה בהצלחה לכולכם !

 

הכותב הינו סמנכ"ל השיווק של חברת KRS-Design. בעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק ומומחה S.E.M KRS-Design מעניקה ללקוחותיה שירותים מגוונים כגון :



  1. עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מכל הסוגים (כולל פיתוח אתרי אינטרנט מורכבים ומערכות)

  2. עיצוב גרפי ושירותי מיתוג מלאים לעסק 

  3. שיווק באינטרנט - קידום אתרים, קידום ברשתות חברתיות והקמת קמפיינים בגוגל

  4. ייעוץ ועיצוב ממשק משתמש GUI




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב