דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: כל מה שנשאר באוטו השכור 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2221 פעמים ]

ונתחיל בדיווח חדשותי שהופיע בכל אמצעי התקשורת המודפסים והאלקטרוניים בתוספת צילום דרמטי: אישה הגיעה לסניף של חברת השכרת רכב בישראל כדי להחזיר את רכבה השכור. השוכרת העצלה לא התאמצה להיכנס לחניון של חברת ההשכרה, או לחפש חנייה לצד המדרכה הסמוכה, או אפילו לחנות על המדרכה עצמה שלצד הכניסה לסניף. היא פשוט נכנסה עם המכונית דרך חלון הראווה היישר לתוך משרד הקבלה של הסניף, כשהיא גוררת אחריה שברי זכוכית ובקליט, קורעת כמה וילונות, מעיפה כמה כסאות, חובטת באופן ידידותי בדלפק להחזרת רכבים מהשכרה, מחמיצה במילימטרים את הפקידה המבועתת, ונעצרה סופית בקיר הנגדי. הנהגת ההלומה נותרה ברכב עוד שעה ארוכה, עד שעובדי אותה חברת השכרת רכב בישראל התעשתו, פינו את ההריסות, וחילצו אותה מהרכב, בעוד האחרים מרגיעים את הפקידה החבוטה.

הנהגת הזהירה לא התכוונה כמובן להחזיר את הרכב ישירות לאותו סניף של חברת השכרת רכב בישראל. אולי פשוט לחצה על דוושת הגז במקום על דוושת הבלם. וייתכן שהתאונה אירעה בשל כשל טכני, איבוד קשר עין עם המדרכה או אובדן עשתונות של הנהגת. את זה יקבעו חוקרי התאונות של משטרת התנועה. כך או כך, השוכרת הידידותית השאירה לעובדי הסניף של אותה חברת השכרת רכב בישראל מזכרת נצח.

ולהבדיל: מה עוד משאירים אנשים ברכב השכור אחרי שהחזירו אותו לחברת השכרת רכב בישראל? מגוון של מציאות: סט של מפות, מכשיר GPS או חלקים ממנו (המטען, מתקן ההצמדה לחלון), טלפון סלולארי, המטען שלו והדיבורית האישית שלו, סוללות למכשירים אלקטרוניים, כבל לטעינה באמצעות מצת הסיגריות, דיסקים של מוסיקה (בדרך כלל אוספים של מוסיקה רומנטית), ורחמנא ליצלן, תצילנה אוזנינו חבילה של קונדומים...

אבל במשרדה של חברה מסוימת להשכרת רכב בישראל יאמרו לך שהממצאים הכי שגרתיים הם משקפי שמש, או משקפי ראייה, ארנק עם כסף מזומן, כרטיסי אשראי ותעודות אישיות, תרמיל צד, לפטופ זעיר (10 אינץ') והכי מבאס: פאוץ' עם הדרכונים וכרטיסי הטיסה של כל בני המשפחה... אגב, ברוב המקרים החפצים האבודים הושארו על ידי בעליהם בתא הכפפות של הרכב, לעיתים בתא המטען, או בדפנות הדלת, או סתם על הרצפה מתחת לאחד הכיסאות (לשם התגלגלו תוך כדי נסיעה).

מחלקת אבידות ומציאות של חברות השכרת רכב בישראל אכן עובדות שעות נוספות. ואכן, בדרך כלל דקות אחדות אחרי החזרת הרכב השכור, מתקשר השוכר בטון היסטרי ומבקש לדעת אם שכח את הלפטופ / ארנק / דרכונים / סלולארי /משקפיים בתא הכפפות של הרכב (זו השאלה הקלאסית. הם לא מעלים על דעתם מקום אחר באוטו שבו שכחו את החפץ האבוד). על קונדומים, אגב, אף אחד לא שאל...

מי שהיה בדרכו לשדה התעופה, נתון בלחץ הכי גדול, אם שכח דווקא את הדרכונים וכרטיסי הטיסה. ולהבדיל, מי ששכח, למשל, את הלפטופ או הסלולארי שלו, והבחין בכך רק לאחר שכבר המריא לדרכו (עם הדרכון וכרטיס הטיסה), ייאלץ לחזור למשרד של אותה חברת השכרת רכב בישראל ולקבל את החפץ שלו ישירות במקום, או ייאלץ לבקש מהם שישלחו אותו לביתו באמצעות הדואר.

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב