דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אוהבים סטנד-אפ? מדריך כיצד לקנות, למכור או להחליף כרטיסים למופע סטנד-אפ מבלי למכור כליה 

מאת    [ 25/10/2010 ]

מילים במאמר: 675   [ נצפה 2251 פעמים ]

למרות מספרם הרב של אומני הסטנד-אפ בישראל, קיים עדיין ביקוש רב לכרטיסים כאשר ביקוש זה עולה על ההיצע. כך נוצר מצב מתמיד של קושי בהשגת כרטיסים למופעי סטנד-אפ במחירים טובים. 

להלן נסקור מספר אפשרויות להתעלות על בעיה זו. 

אפשרות אחת וברורה, הינה להזמין את הכרטיסים מבעוד מועד וכך להימנע מלהיתקע בלי. מצד שני, קנייה ישירה אינו מקנה כל הנחה (שכן קונים במחיר "המחירון") ובמקרים רבים, גם שמקדימים, לא תמיד מצליחים להשיג כרטיסים. 

אפשרות נוספת וטובה יותר, הינה לקנות, למכור או להחליף את הכרטיסים למופע הסטנד-אפ (תלוי באיזה צד של המתרס נמצאים) במעגל השני או בשם המוכר יותר - מעגל ה-"יד 2".

לאפשרות זו מספר יתרונות:

1. שיפור עמדה על-ידי החלפת כרטיסים - בשיטה זו ניתן להחליף את הכרטיס עם בעל כרטיס אחר וכך לשנות את מועד המופע או לשפר את מיקומך. ישנם אנשים רבים אשר מחפשים לשנות מועד או רוצים לעבור לשבת קרוב/רחוק יותר או ליד החברים שלהם וכו וכו. 

2. היעדר הגבלת זמן - אינך מוגבל בזמן ויש לך אפשרות לקנות או למכור את הכרטיסים עד למועד המופע.  

3. קנייה במחיר מופחת - עקב משחקי השוק והיצע וביקוש, ייתכן מאוד שתוכל לקנות את הכרטיס במחיר טוב יותר מהמחיר המקורי. מן העבר השני, מי שצריך למכור את הכרטיסים שלו, יכול להרגיש בטוח שגם אם לא יוכל ללכת למופע, לפחות לא יפסיד את כל העלות של הכרטיס ותמיד יוכל למכור אותו ולקבל את רוב כספו בחזרה. 

4.  חסכון בעלויות עסקה - כאשר קונים כרטיסים למופע סטנד-אפ או לכל אירוע אחר, בין אם מדובר בכרטיסים לספורט, לתאטרון, למופע מוזיקה או לקולנוע, באופן ישיר מהקופה ישנם עלויות עסקה. ראשית, משלמים מחיר מלא. שנית, יש עמלה על עצם הרכישה דרך האינטרנט (שאלה ממש טובה מדוע יש עמלה הרי אנו חוסכים להם בכוח אדם - זה אמור להיות ההיפך). שלישית, במקרים רבים צריך לנסוע למקום, לחכות בתור ולאסוף את הכרטיס (גם אם זה מהמכונה) - כלומר זה לוקח הרבה זמן - וזמן זה כסף. עלויות עסקה אלו אינן קיימות כאשר קונים או מוכרים כרטיסים במעגל המשני. 

למען ההוגנות, צריך לציין כי לשיטה השנייה של קניית כרטיסים במעגל השני יש גם חיסרון - החסרון הינו האי-וודאות והחשש שלא יהיו כרטיסים. אך מצד שני- אם גם ככה ניסית לקנות ישירות ולא הצלחת - הרי שאין מה להפסיד. 

נסיים ונאמר, ראינו כי לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה וכי הכל תלוי באופי הקונה ובצרכים. אם אתם לא חוששים ורוצים למצוא "מציאות" - אז שווה קודם כל לבדוק במעגל המשני. אם לא, תמיד תוכלו לקנות ישירות. 

מספר המלצות על אתרים (לצערי אין הרבה אך השוק מתפתח אז צפו לשינויים):

אתר winwin - אתר וותיק. יתרונות: מוכר, וממשק מתקדם (אך לא נוח). חסרונות: ממשק לא נוח, לא ניתן לחפש לפי תאריך האירוע ואין סינון לפי ג'אנר. 

אתר goticket - אתר חדש יחסית. יתרונות: אתר ייעודי לקנייה, מכירה והחלפה של כרטיסים ואין עמלות או כל תשלום. חסרון: ממשק ניהול מודעות לא הכי עשיר אבל קל לשימוש. 

אתר יד 2 - אתר וותיק. יתרונות: אתר מוכר וממשק ניהול נוח. חסרונות: לא ייעודי למכירה וקנייה של כרטיסים לאירועים אלא עוסק בכל תחום אפשרי וגם לא ניתן לחפש לפי תאריך האירוע או לפי ג'אנר האירוע. 


הכותב הינו יועץ למקימי אתרים מסחריים (בעיקר בתחום הבידור) בכל הנוגע לשירותים באתר, שירותים בתשלום, שיווק וניהול מערך הלקוחות. כמו-כן עוסק הכותב בפתרונות יצירתיים לשיפור התנועה באתר החל מתחרויות, אירועים וקידום סמוי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב