דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב בישראל: שירות כמו בחוץ לארץ 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2247 פעמים ]

בכל פעם שאני שוכר רכב באחת מחברות השכרת רכב בישראל, אני נזכר בכל אחת מהחוויות החיוביות והפחות נעימות שצברתי בעת השכרת רכב בחו"ל.

ונתחיל בחוויה הטראומטית ביותר, באי רודוס. בוקר אחד שכרנו רכב בחברה מקומית באמצעות נציג החברה ששהה בלובי המלון. הצגנו את רישיונות הנהיגה שלנו, מילאנו את כל המסמכים הרלוונטיים, כולל מסמכי הביטוח, שילמנו בעבור סעיף ביטול השתתפות עצמית, משכנו את הרכב השחור כעורב מחניון המלון – ויצאנו לדרך. כיוון שמדובר באי קטן למדיי, הרכב נשכר לטיול של יום אחד (מבוקר עד ערב). עד כאן הסיפור הזה יכול להזכיר לנו כל פעולה שגרתית בחברת השכרת רכב בישראל.

 

הרכב שירת אותנו נאמנה והביא אותנו במהירות ממקום למקום. שעתיים  לפני שהיינו אמורים להחזירו לחברת ההשכרה, חלפנו במהירות על פני אתר מסוים שחשבנו בתחילה לוותר עליו, אך כיוון שנותרו עוד שעתיים, וכבר היינו במרחק של חצי שעה מהמלון, אמרנו לעצמנו: למה שלא ננצל את הרכב עוד קצת? ועשינו באופן ספונטני פניית פרסה. אלא שהספונטניות הזו כמעט עלתה לנו בחיינו, שכן נהגת הרכב שבאה ממול לא הייתה מוכנה לספונטניות שלנו, הופתעה, לא הצליחה לבלום, ונתקעה בחוזקה בכנף הקדמי הימני של רכבנו. במזל הנוסעת שישבה לצד הנהג, עברה דקות אחדות קודם לכן אל המושב האחורי, ליד כיסא התינוק... ההלם היה הדדי, של הנהגת הפוגעת (שצעקה רק ביוונית) ושל הנהג העבריין (שהתנצל באנגלית מהולה בעברית). אחרי שכולם בירכו על כך שלא היו נפגעים והזיזו את הרכב לצד הכביש, נאלצנו להזעיק טלפונית חילוץ חירום, כיוון שהרכב שלנו לא יכול היה לזוז עוד, הגלגל שלו נתקע בכנף. אחרי כשעה הגיעה החילוץ מהמלון. חברת ההשכרה שלחה ג'יפ פתוח, שגרר את הרכב התקוע והעמיס אותנו כולל התינוק – לנסיעה לא בטיחותית ברוח ובקור העז. במשרד התקבלנו בחיוך אמפאתי. "לא נורא", אמרו לנו, "הכל בסדר, זה יכול לקרות לכל אחד. מזל שחתמתם על ביטול השתתפות עצמית"... ופטרו אותנו בלא כלום. את החיוך האמפאתי הזה היינו שמחים לקבל בכל חברת השכרת רכב בישראל, אבל בנסיבות אחרות, כמובן...

 

ולהבדיל חוויה צפון אמריקאית: עקב איחור בטיסה שיצאה מישראל לטורונטו, החמצנו את טיסת ההמשך לעיר השנייה בגודלה בקנדה, אדמונטון. להפתעתנו ולשמחתנו, כשהגענו לשדה התעופה באדמונטון, אחרי שעה אחת בלילה, באיחור של שעתיים, גילינו שהמשרד של החברה המקומית להשכרת רכב נותר עדיין פתוח, במיוחד בשבילנו, והפקיד באדיב שקיבל אותנו בסבר פנים יפות למרות עייפות הרבה, ומסר לנו במהירות וביעלות את רכבנו השכור. אנו בטוחים שבנסיבות דומות היינו זוכים לקבל שירות דומה בכל חברת השכרת רכב בישראל. האומנם?

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב