דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רהיטים יד שנייה 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1768 פעמים ]

רהיטים יד שנייה

 

כשאנו רוצים לרהט את ביתנו או דירתנו אחד השיקולים המשמעותיים הוא מחיר הרהיטים. אמנם עיצוב פנים הבית חשוב לא פחות אך רבים מאיתנו מתפשרים מעט בכדי לרכוש רהיטים זולים יותר. רהיטים זולים מאוד הם לרוב רהיטים המיוצרים בשיטת פס הייצור ההמוני ואינם איכותיים במיוחד ולא יחזיקו מעמד זמן רב. דרך אחת למצוא רהיטים באיכות טובה ובמחירים מפתיעים היא לרכוש רהיטים יד שנייה.

 

כשאנו אומרים רהיטים יד שנייה, אין הכוונה לרהיטים מאלטא זאכן חלילה, אלא רהיטים שהיו בשימוש זמן מה ונמסרים למכירה מסיבות כאלו ואחרות. ישנן חנויות רבות המתמחות בריהוט ומוצרים אחרים מיד שנייה בהן ניתן למצוא מציאות של ממש במחירים נמוכים מאוד. רהיטים אשר נמסרים לחנויות אלו עוברים ניקוי יסודי ותיקונים במידת הצורך. תוכלו לרכוש רהיט איכותי שעבר כמה "שיפוצים" קלים בחצי ממחירו המקורי או אפילו פחות.

 

כמו כן, רהיטים יד שנייה ניתן לרכוש מאנשים פרטיים דרך מודעות מכירה בעיתונים או באינטרנט. ישנם לא מעט אתרים המציעים ריהוט יד שנייה לכול דורש. כשאנו נגשים למודעות רהיטים אלו חשוב להבין שאין תחליף למראה עיניים. לפני שאתם מתחייבים לרכוש את הפריט חשוב לראות אותו במו עיניכם. בדקו שהשלד של הרהיט יציב והוא לא מתנדנד, החיבורים חזקים ולא יתפרקו גם בהובלה. בדקו את הצבע או הריפוד היטב גם במקומות שאינם גלויים. אם מדובר בפריט עם מגירות או חלקים נעים אחרים חשוב לפתוח אותם ולוודא שהם חוזרים למקומם בשלום. ניתן למצוא רהיטים למכירה מאנשים פרטיים במחירים נמוכים באמת.

 

למי שמוכן להתאמץ קצת יותר ולחפש מציאות אין מקום טוב יותר משוק הפשפשים. יודע דבר יאמרו לכם שבין כל הבלגן מתגלים רהיטים ייחודיים, לפעמים אפילו עתיקים במחירים מעוררי גיחוך ממש. לטיול בשוק הפשפשים כדאי להצטייד בהרבה זמן פנוי וסבלנות. יתכן שלא תמצאו דבר גם אחרי כמה ביקורים ויתכן שביום הראשון תיפול לידכם מציאה אמיתית. גם כאן, חשוב לבדוק את המצב של רהיטים פוטנציאלים, אל תהססו לשאול כמה זמן הרהיט עומד בחנות ומהיכן הגיע. בדקו היטב את כל חלקיו והכי חשוב, אל תהססו להתמקח, זה מצופה מכם.

 

אם מצאתם רהיטים שמצאו חן בעיניכם אבל אתם מהססים לקנותם מכיוון שהם זקוקים לתיקון תמיד ניתן להיעזר בשירותיו של נגר טוב או רפד. מחירי תיקון רהיטים אינם גבוהים ולפעמים ישתלם מאוד לקחת פריט פגום במקצת ולתקן אותו. אם אתם אנשי מלאכה ולא פוחדים מקצת שיוף וצבע תוכלו לחדש את הרהיטים בעצמכם. כך או כך, רהיטים יד שנייה היא בהחלט אופציה מצוינת לרכישת ריהוט במחיר משתלם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב