דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בונים עסק מצליח באמצעות internet findability? 

מאת    [ 24/10/2010 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2592 פעמים ]

 

המהפכה האינטראקטיבית של העשורים האחרונים הפכה את האינטרנט לחלק בלתי נפרד מחיינו. עבור המשתמש הפרטי האינטרנט הופך את החיים להרבה יותר קלים בלחיצת עכבר. עבור המשתמש העסקי האינטרנט הוא הרבה יותר מטכנולוגיה נוחה: היכולת להפוך את העסק לבר מציאה (internet findability) מציבה את האינטרנט כפלטפורמה הכרחית עבור עסק שרוצה להצליח חרף התחרות הקשה. בהשוואה לתקציבי פרסום המופנים לאפיקים המסורתיים (טלוויזיה, רדיו, עיתונות), יתרונות השימוש באינטרנט רבים: מיקוד גבוה באמצעותו אפשר להגיע לקהל היעד המבוקש, הגדלת רמת החשיפה בתקציב שפוי והגעה לכמות אינסופית של לקוחות. לנוכח היתרונות שיש לאינטרנט על  מדיות אחרות, מה התקציבאית שלך יודעת על internet findability?

כיצד תוכל להפיק יותר מתקציב הפרסום שלך?

יותר ויותר משרדי פרסום מבינים את הפוטנציאל האדיר שטמון ברשת האינטרנט, וחלקם אף הקימו מחלקות אינטראקטיב ייעודיות in house. אולם רוב משרדי הפרסום עדיין משחקים במגרש המוכר של המדיות המסורתיות, ובכך למעשה מפספסים את הפוטנציאל שטמון בתקציב הפרסום שלכם. מה תרוויחו כאשר התקציבאית שלכם תפנה את המשאבים הראויים לשיווק בוידאו או לכתיבת בלוג? ככל שהעסק שלכם יופיע במקום גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש, רמת החשיפה שלו תגדל בצורה משמעותית. ככל שהנוכחות שלכם ברשתות החברתיות המובילות תגדל, תהפכו למקצוענים ולאוטוריטה בתחומכם. וככל שהנוכחות שלכם בבלוגים ובפורומים תגדל, תגיעו לקהל היעד המבוקש בצורה יעילה יותר. כיצד משיגים את כל אלו והופכים את האינטרנט לסניף מצליח ומרוויח של העסק שלכם? מיד התשובות.

כיצד תייצר internet findability עבור העסק שלך?

הפוך למומחה בתחומך

באמצעות internet findability תגדיל את רמת החשיפה לעסק שלך ותהפוך את אותו למותג מוביל בתחומו. כדי להפוך את העסק לבר מציאה, על התקציבאית להפנות חלק מתקציב הפרסום לשיווק באינטרנט בשיטת ה-internet findability. אילו פעולות כדאי לכם לבצע במסגרת תקציב הפרסום? הפיכת עסק למותג מוביל תלויה ביכולת ליצור חיבור רגשי בקרב קהל היעד. אחת הדרכים לעשות זאת היא לספק ערך מוסף בדמות מידע, עצות וטיפים שימושיים. אם למשל אתם מעוניינים להפוך לאוטוריטה בתחום הבישול, תוכלו לפתוח בלוג או פרופיל בפייסבוק בו תעלו מתכונים משלכם, תקיימו דיון עם הגולשים ותיתנו טיפים ועצות שימושיים. ככל שהגולש ירגיש שתרמתם לו יותר, הנטייה שלו  להעדיף אתכם כמקצוענים בתחומכם על פני המתחרים שלכם תלך ותגבר. כאשר מביאים בחשבון את מיליוני האנשים שעושים שימוש ברשתות חברתיות ובבלוגים רק בישראל, שימוש נכון בהם יצור עבורכם יתרון יקר מפז.

תהיה נגיש לקהל היעד שלך

האינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד בחיינו ומנועי החיפוש הפכו לחלק בלתי נפרד מהאינטרנט. מה זה אומר? שכאשר לקוח פוטנציאלי מחפש בעל מקצוע, בחלק המכריע של המקרים הוא יפנה למנועי החיפוש. סביר להניח שיש לכם אתר תדמית והוא אף מופיע בתוצאות של מנועי החיפוש. אך שאלת מיליון הדולר (ולפעמים הרבה יותר ממיליון..) היא מהוא המיקום שלכם בתוצאות החיפוש? נתונים מספריים מראים שנוכחות בדף הראשון של תוצאות החיפוש מביאה לעלייה דרמטית ברמת החשיפה וכמות הפניות לעסק. ככל שהמיקום של העסק נמוך יותר, החשיפה לה הוא יזכה תהיה נמוכה הרבה יותר. כיצד משיגים חשיפה מקסימאלית באמצעות מנועי החיפוש? קידום אתרים  בגוגל ישפר את המיקום שלכם בתוצאות החיפוש האורגאניות ויגדיל את רמת החשיפה של העסק.

להוביל לאורך זמן

כדי להשיג תוצאות לאורך זמן, יש להתמיד בפעולת קידום אתרים. רוצים לנצל את תקציב הפרסום שלכם טוב יותר? עשו שימוש בכלים של קידום אתרים ותהפכו למותג מוביל בתחומכם.  

 

 


OmniPresent - סוכנות שיווק באינטרנט המתמחה ביצירת נקודות גישה איכותיות לעסק שלכם על ידי שימוש בכלים של שיווק ויראלי קידום אתרים,יחסי ציבור באינטרנט,מיתוג אישי ושיווק ברשתות חברתיות.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב