דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: שמנא וסלתא, סלבס וגורמה 

מאת    [ 23/10/2010 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2459 פעמים ]

גני אירועים בשרון הם הפופולאריים ביותר לאירועים חברתיים ויחצניים שנועדו לקדם פרויקט מסוים, או מותג, או סלב, או סתם לציין ולחגוג במסיבות פורים, חנוכה, סילבסטר וכולי.

לא בכדי הפכו גני אירועים בשרון כל כך מבוקשים באירועים נוצצים כאלה: הם מרווחים (יש בהם שיכולים לאכלס הרבה בין אלף לשלושת אלפים אורחים, הם מעוצבים בסגנון כפרי ירוק, הם ממוקמים בסביבה גיאוגרפית מתאימה – מחוץ לעיר, אבל לא רחוק מדיי מהעיר הגדולה תל אביב ופרבריה, הם מסוגלים להתאים את עצמם לכל סגנון ולכל דרישה הכי הזויה שיציבו בפניהם המארחים.

למשל, לא מכבר נחוגה באחד מאותם גני אירועים בשרון חתונת בתה של אשת עסקים ידועה. לא בכדי אנו מזכירים את האירוע הזה שהיה הרבה מעבר למסיבת נישואין משפחתית. אלפי מוזמנים משמנא וסלתא של הארץ, מכל המגזרים – העסקיים, הפוליטיים, הכלכליים, הביטחוניים, הרפואיים, החברתיים - שקושטו במיטב הטאלנטים הכי חמים במדינה, כל אלה נדהמו לגלות שהמתחם הענק של אות אחד מאותם גני אירועים בשרון הפך לוונציה קטנה, עם תעלות מים וגונדולות, ומה לא?

אקסטרווגנטי? אקסהיביציוניסטי? אתם אמרתם. כל מי שהיה שם כדי להתחכך, לראות ולהיראות, וגם לבלוס (ממיטב מזנוני הארץ, כפי שרק גני אירועים בשרון יכולים להציע) – יצאו משם נרעשים. "היה מדהים, מה-זה נהנינו", אמרו זה לזה ביציאה, "ההיא שיחקה אותה לאס ווגאס!!!"

אבל בואו נחזור מלאס ווגאס אלינו לשרון. ערב ערב מארח האיזור באותם גני אירועים (מעוצבים להפליא, מעיצוב קלאסי, דרך עיצוב הייטקי מודרני, עד לעיצוב לאס-ווגאסי מצועצע) את מיטב האירועים: השקה של סרט, או ספר, או הצגה, או מופע. ולהבדיל, סיום צילומים של פרויקט קולנועי כלשהוא או סיום עונה של סדרת טלוויזיה יוקרתית. ושוב מסתובבים על מדשאות הענק של אותם גני אירועים, מיטב הדוגמניות וכוכבי הריאליטי הכי חמים, ושאר הטאלנטים הטלוויזיוניים (שבמקומותינו הם אותם טאלנטים רדיופוניים) , כוכבי הקולנוע, כוכבי הזמר הים תיכוני (זה לא פוליטיקלי קורקט לומר מזרחי) ולצידם מושפלי מבט שרידי הזמרים שמייצגים את הזמר העברי, הפופ והרוק הקלאסיים, ועוד מקשטים את האירוע כמה קומיסארים תרבותיים מן הממסד (שרת התרבות, הממונה על תעשיית הקולנוע במשרד התמ"ת, מנהל הקרן ההיא ומנהל הקרן הזו) ולצידם מנהלי תיאטראות ומוסדות תרבות אחרים, ומנהלי גופי שידור ועורכי עיתונים, ולידם מסתובבים מפיקים ומפיצים, ומקיפים אותם שוב אותם אנשי עסקים, אלה הנוהגים להתהדר בתרומתם הרבה למען מפעלי תרבות, ולצידם כמה בנקאים (מישהו צריך לממן, לא?), ולקישוט מזמינים לאותם גני אירועים גם כמה אנשי רוח, סופרים, משוררים, שחקנים ויוצרים בתחומים אחרים, ו...פנינה רוזנבלום אמרנו? תקצר היריעה. 

ומסביב כולם מכרכרים עשרות צלמי סטילס רעבים ומגירי ריר, המצוידים במיטב העדשות, שנשלחו על ידי מדורי החברה והרכילות למיניהם, וצוותי הטלוויזיה חרוצים ובראשם הצוות עם הדוגמגישה התורנית של גיא פינס... כן, כך נראה אירוע חברתי-יחצני-תרבותי במקומותינו, כלומר בגני אירועים בשרון.

ואיך אפשר באותם גני אירועים, בלי דוגמיות הגורמה – מיני פטיפורים, פסטלים ומאזטים, ודגיגונים באנשובי וקוויאר, וצלעות מאודות וכנפיים מושחמות, וסלטים מוקפצים, ומיטב הקוקטיילים, היינות, והבירות מהחבית, ותמיד תישמע בשטח אותה דוגמנית שתאמר "אבל אני חיה רק על חסה". ובא שלום על הארץ.

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב