דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחי משי עתידניים 

מאת    [ 22/10/2010 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 2022 פעמים ]

כיום אנחנו יכולים למצוא בחנויות שמתמחות בתחום של צמחייה מלאכותית פרחי משי שנועדו לדבר אחד בלבד: קישוט של הבית. אין זה מכוונתנו לזלזל בתפקיד חשוב זה של פרחי משי ואנחנו בטוחים שאנשים רבים בעולם מאושרים בזכות צמחייה מלאכותית זו. עם זאת, התפקיד האסתטי של פרחי משי נראה לנו מעט מוגבל ואנו סבורים שיש למצוא עוד דרכים לנצל צמחייה מלאכותית מלבד בתחום של עיצוב הבית, בצורה המוגבלת שבה הדברים נעשים כיום. נדמה שהגיע הזמן שיזם נועז או ממציא רב השראה יבינו את הפוטנציאל הקיים בתחום של פרחי משי וימצאו דרכים חדשות ומקוריות לניצול טוב יותר של פרחים אלה.

כידוע לכל, רב שימושיות היא שם המשחק בשוק המודרני ובעולם הכלכלי שבו אנו חיים. עצם מהותם של פרחי משי, אם כן, סותרת מהותית את רוח התקופה. כיצד ניתן לקבל מוצר שיש לו רק תפקיד אחד, חשוב ככל שיהיה? אין לנו ספק שגם אם לא היינו מסבים את תשומת הלב לבעיה של פרחי משי, מישהו אחר היה שם ליבו לאברציה זו ומוצא לה פתרון. צמחייה מלאכותית היא למעשה הזדמנות עסקית נהדרת שמשום מה עוד לא משכה את ליבו של משקיע נבון שידע לנצל את הפוטנציאל הגלום בתחום הזה.

פרחי משי יכולים להיות מוצר שכולל בתוכו אופציות נוספות מלבד האופציה האסתטית. מדוע לא לנצל פרחי משי למטרות נוספות כמו טיהור האוויר באמצעים כימיים ומכאניים? מדוע לא לנצל פרחי משי כדי לדחות יתושים, זבובים ושאר מזמזמים שמציקים לאדם מן הישוב? מדוע לא לשלב בתוך צמחייה מלאכותית מערכת זעירה של מיזוג אוויר?

אבל אין צורך להסתפק באופציות כאלה, עד כמה שהן יכולות להיראות נועזות בהשוואה לדגמים הקיימים של פרחי משי. תחום שאליו צריכה ללטוש עיניים התעשייה של פרחי משי הוא התחום המתפתח של רובוטיקה ושל מזעור. דגמי פרחי משי שישלבו בתוכן דגמי רובוטים מסוגים שונים יכולים להיות הלהיט הבא בשוק מוצרי הצריכה הביתיים. פרחי משי שיקיימו סימביוזה אלקטרונית עם רובוטים מסוגים שונים יוכלו למלא מגוון תפקידים בבית העתידני. פרחי משי שעוזרים לילדים להכין שיעורי בית; פרחי משי שמסייעים לבני הבית בניקיון ובתחזוקה, בשטיפת כלים ובהשקיית צמחייה שאיננה מלאכותית. האופציות הינן רבות וניתן לשער מבלי להסתכן שכבר בעתיד הקרוב נתחיל לראות דגמי צמחייה מלאכותית שישלבו אסתטיקה ורובוטיקה.

פרחי משי גם יכולים להגן על הבית מפני איומים שונים. בתוך פרחי משי ישולבו מערכות אזעקה שיתריעו על כניסה בלתי רצויה אל תוך הבית. פרחי משי מתקדמים יותר ישולבו עם מערכות הגנה והתקפה כדי שהם יוכלו לפגוע בכל אורח לא רצוי. במקום להמתין למשטרה או לחברת האבטחה, פרחי משי יזהו פריצה, יגלו את הפורץ וינטרלו אותו במהירות וביעילות. ניתן לצפות שהטכניקות שבהם ייעשה שימוש בדגמים אלה של פרחי משי יהיו טכניקות שישאבו השראה מהפרחים הטורפים שבטבע.

העתיד צופן בחובו צמחייה מלאכותית רב שימושית שתעניק ללקוחות הביתיים מגוון של אופציות שיעשו את החיים לא רק יפים יותר אלא גם נוחים יותר ובטוחים יותר. בעתיד נזכה לראות פרחי משי שיהיו יפים כשם שהם יהיו שימושיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב