דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיבורית בלוטוס, אוזניות לאייפון 

מאת    [ 21/10/2010 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 4320 פעמים ]

 

האביזרים ששינו את חיי. נכון שזה נשמע קצת קיצוני אבל ישנם אביזרים שבאמת שינו את חיים שלי, אני יודע את זה ומאמין בזה לחלוטין. אני מבין שהדברים הקטנים שאני אוהב לא עוזרים לילדים עניים בסומליה לחיות טוב יותר, רק לגרום לי להרגיש קצת יותר טוב בחיים שלי. היות וזה הבלוג שלי, אני מרשה לעצמי לכתוב בו מה שאני רוצה ולכן המאמר הנוכחי יעסוק בדברים שאני אוהב, אלה אביזרים הקשורים למכשירי חשמל. אם כי ישנם דברים שהם לא יהיו שייכים ישירות לעולם החשמל, בכל מקרה כמה שפחות דיבורים וכמה שיותר כתיבה:

דיבורית בלוטוס- דיבורית בלוטוס היא כנראה הגורם הראשון והחשוב לכך שהחיים שלנו הפכו להיראות כמו בסרט. מאז תחילת עידן הדיבוריות שנצמדות לאוזן, פתאום רואים אין ספור אנשים מתהלכים ברחוב ומדברים עם עצמם בקול רם.

לפעמים אני הולך ברחובות תל אביב וצוחק ממה שאני רואה, מאות אנשים הולכים ברחוב ומדברים עם עצמם. אני תמיד מנסה לחשוב ולנחש מי מהם באמת מדבר עם עצמו ומי פשוט עונד דיבורית בלוטוס. לרוב אני מנחש לפי הבגדים. בכל מקרה, כך או אחרת דיבורית בלוטוס היא אחד הדברים המצחיקים ביותר בעולם. היא מייצרת קרינה לאוזן, מעבירה איכות שמע גרועה מאוד, גומרת את הסוללה של הנייד ובכל זאת כל עם ישראל כמו זומבים אחרי הדיבורית הזו.

מכונות שטיפה- נכון שזה אולי נשמע לא קשור, אבל הדבר שהכי שנאתי בעולם זה לשטוף את הרכב בשבתות. מכונות שטיפה פתרו לי את הבעיה הזו לחלוטין, אין יותר צורך להתמודד עם המים והדלי. היכן משיגים מכונות שטיפה? אולי זה מוזר לשמוע, אבל מכונות שטיפה משיגים בעיקר דרך האינטרנט. ברגע שתקישו בגוגל כל חיפוש שקשור למכונת שטיפה תקבלו מיידית מאות אתרים הקשורים לתחום ומוכרים כל דבר החל ממכונות שטיפה ועד אביזרים הקשורים לכך.

אוזניות לאייפון- אם יש לכם אייפון, אני קודם כל אומר לכם מברוק. אני באופן אישי חובב גאדג'טים ידוע ולכן מעריץ כל דבר שיוצא מבית מבית חברת אפל. הדברים שאני הכי אוהב זה לא אייפון אלא דווקא האביזרים של האייפון. האהוב עלי זה אוזניות לאייפון, הן כל כך צבעוניות ויפות, עד שאני פשוט חייב עוד ועוד מהן. נכון לעכשיו יש לי לפחות חמש סוגי אוזניות לאייפון ואני מקווה לצבור עוד הרבה כאלה. כל מי ששומע על אביזרים חדשים בתחום הזה, אני אשמח מאוד לשמוע.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב