דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Tema New Domain - כלי חדשני להשמה 

מאת    [ 21/10/2010 ]

מילים במאמר: 351   [ נצפה 2040 פעמים ]

במקום להתרוצץ בין פגישות עם מועמדים שאינם מתאימים עבור השמת בכירים או השמת מנהלים, חברת השמה "תימה" מבצעת את הסינון עבור הארגון. הדרך של מועמד למשרה עם העסק עוברת דרך חמישה שלבים שונים שהחברה פיתחה במסגרת כלי האבחון והאיתור Tema New Domain, ובסופה נבחרים רק המועמדים שעברו בהצלחה את ארבעת השלבים.

ככל שמדובר במשרה בכירה יותר הדורשת כישורים רבים יותר כך גם גוברת הדרישה לאנשים איכותיים תחת תפקיד זה, שישתלבו בצורה חלקה ומהירה במשרה החדשה. בין אם מדובר בסוגי חברות השמה בהייטק או השמת מנהלים, הדרישה לאיכות בתפקידים בכירים בארגונים היא כוללת. עיכוב בתהליך השמת בכירים בחברה או בגיוס חברות השמה בהייטק עלול לפגוע בתפקוד החברה, ולכן המערכת של חברת השמה תימה מאפשרת תוך 24 שעות העברה של מועמדים ממוינים להצלחה בארגון.

במסגרת השלב הראשון בפעולות חברות השמה בהייטק המשתמשות במערכת, צוות פסיכולוגים של חברת השמה תימה בודקים את העובדים המצטיינים בחברה ומאפיינים אותם, וכך בונים קריטריונים לאפיון של עובד שסיכוייו להצליח בתפקיד גבוהים. לאחר מכן מפיצה החברה מודעות השמת בכירים וכן השמת מנהלים ב45 לוחות אינטרנט שונים, רשתות חברתיות, פורומים, ועוד.

בשלב הבא נעזרת החברה בטכנולוגיית האינטרנט ומעבירה שאלונים למועמד לבדיקת התאמתו לתפקיד, כשחוץ מבדיקת הכישורים הנדרשים השאלון גם אמור לבדוק פרמטרים של התנהגות ארגונית. לאחר מכן מסננת החברה קורות חיים של המועמדים על-פי 5-8 פרמטרים שהכרחיים לתפקיד, ובסוף התהליך מתבצעת סימולציה נוספת לבדיקת התאמתו של המועמד.

שימוש בטכנולוגיית האינטרנט עבור השמת בכירים או השמת מנהלים מאפשר חיסכון רב בזמן וכן בכסף. חברות השמה בהייטק המשתמשות בטכנולוגיה זו מבצעות מבדקי אישיות ואמינות בכל הקשור לענייני כספים, ניהול צוות עובדים, חשיפה למידע רגיש, ועוד.

 חברת השמה "תימה" מתמחה בהשמת בכירים וכן בהשמה להייטק.היא מבצעת עבור הארגון את סינון המועמדים עבור השמת בכירים ומעבירה לאחראי הגיוס וההשמה בארגון רק את המועמדים הראויים ביותר – ניתן להניח שאלה שצלחו את ארבעת שלבי הגיוס בהצלחה יוכלו להשתלב במשרה הדרושה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב