דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים ואנשי חזון 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1999 פעמים ]

 

סוככים נועדו אמנם לעשות צל או להוות תחליף חלקי לגג, אבל אין זה אומר שעלינו להסתפק רק בתפקיד מוגבל ומעט משעמם זה. אנשים בעלי חזון כבר זיהו את הפוטנציאל הכביר שיש להתקנת סוככים. המוני העם אולי יסתפקו בהתקנת סוככים כדי שהם יוכלו ליהנות ממעט צל במרפסת שלהם וכדי שהם יצליחו לחמוק ממהלומות השמש הקופחת. אך יחידי סגולה מבינים היטב שלהתקנת סוככים יכולות להיות השפעות מרחיקות לכת, הרבה מעבר למה שעולה במחשבתו של האדם מן הישוב. אנשי חזון משנים את העולם כל יום ואנשי חזון של סוככים מצטרפים למצעד הבלתי פוסק של גדולי האנושות ששינו את העולם והותירו את חותמם על ההיסטוריה.

הדרך שבה סוככים משנים את העולם איננה אחידה ויחידה. מעצבים בעלי חזון יודעים כיצד להשתמש בהתקנת סוככים כדי לשנות את המראה של המקום שבו הם מותקנים. סוכך מהסוג הנכון שמותקן במקום הנכון ובצורה הנכונה במרפסת המתאימה יכול לשנות את כל העיצוב של הבית שבו הוא מותקן. כמו שמשק כנפי פרפר בצד אחד של העולם יכול לגרום לסופת ציקלון בצידו השני, כך התקנת סוכך בצידו האחד של הבית משנה לחלוטין את עיצובו של חדר השינה שבצידו השני של הבית. סוככים הם כלי רב עוצמה למי שרוצה לשנות לחלוטין את המקום שבו הוא גר אבל מעדיף שלא להיכנס למערכת יחסים רצינית עם קבלן שיפוצים. בחירה של סוכך מעוצב היטב יכולה לחסוך הרבה החלפת מרצפות וצביעה מחדש של חדרי הבית.

אך סוככים אינם משפיעים רק על המראה של הבית. ישנו כיום תחום מתפתח במהירות של פאנג-שואי של סוככים. מומחי סוככים יודעים כיום כיצד לתעל מחדש את האנרגיות של הבית על-ידי התקנת סוכך מהסוג הנכון ובמקום הנכון. כיום כבר ניתן למצוא סוגי סוככים שמותאמים למטרה אנרגטית ספציפית: סוכך שמחזק אנרגיות חיוביות, סוכך שדוחה עין הרע, סוכך שפותר בעיות של אי מציאת בן או בת זוג ועוד. ישנם כמה רבנים מפורסמים שכבר החלו להציע למתדפקים על דלתותיהם סוככים מקודשים שמטהרים את הבית מכל מרעין בישין ומגנים על הגרים בו מפני רוחות רעות. מתחילה גם להתפתח שיטת ריפוי הוליסטית שמבוססת על דגמי סוככים שמגיעים מהמזרח הרחוק ושמבוססים על ידע סודי עתיק שעבר מדור לדור והתגלה בשנים האחרונות לרווחתו של הצרכן המערבי.

חסידי האוונגרד שמחים לגלות כיום ליינים חדשים של אופנת סוככים שמאפשרת להם להתחבר לאני הפנימי שלהם שמשתנה בכל עונה בהתאם לאופנה האחרונה. אם בעבר אנשים יצירתיים נאלצו להסתפק בסוכך קבוע לאורך שנים, כיום הם יכולים להחליף סוכך מדי עונה ולבחור לעצמם סוכך מתוך הקטלוג המשתנה של סוככים שמעוצבים על-ידי מעצבי על בבירות האופנה של העולם. כך הם לא צריכים לדכא את היצירתיות שלהם והם יכולים להחליף סוככים באותה תדירות שבה הם מחליפים מלתחה. שפע ההיצע של סוככים של מעצבי על מניח להם להוציא לחופשי את רוח היצירתיות שהייתה כלואה זמן כה רב מתחת למיני סוככים שיצאו מהאופנה כבר בחודש שעבר. בזכות מעצבי סוככים שכאלה, אנשי חזון נועזים ומרחיקי ראות, ניתן למנות בעולם עוד כמה אנשים מאושרים שחייהם השתנו בזכותו של סוכך אחד צנוע (הסוכך, לא המחיר שלו.)

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב