דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים מסוגים שונים 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1986 פעמים ]

מי שמבקש להתקין סוכך בביתו מגלה עד מהרה שישנו היצע מאוד מרשים של סוגים שונים של סוככים. דגמים רבים מאד של סוככים מוצעים לצרכן המתעניין שיכול לבחור לעצמו מתוכם סוכך שיתאים לחלוטין לרצונות ולמטרות שלו. המגוון הגדול של סוככים מתבטא בחומרים שמהם הם עשויים, בעיצוב שלהם, בטכניקת הפעולה וההפעלה שלהם ובאיכות שלהם.

ישנם כמה חומרים שמהם עשויים סוככים. סוככים מעץ לעומת סוככים ממתכת, סוככים מבד ומחומרים סינטטיים וגם סוככים שמשלבים כמה חומרים ביחד. ההבדל בין החומרים שמהם עשויים סוככים אינו מתבטא רק בחומר עצמו אלא גם באיכות החומר שבו נעשה שימוש. לכן ניתן למצוא סוככים מעץ באיכות גימור גבוהה ובעלי עמידות ארוכת שנים לעומת סוככים מעץ שהגימור שלהם לוקה בחוסר ואין להם עמידות טובה לפגעי מזג האוויר – מה שמקצר משמעותית את אורך החיים שלהם. כאשר ניגשים לבחור סוככים כדאי להקדיש מעט מחשבה לחומר הנבחר. חומרים שונים יפים יותר מחומרים אחרים אך לעיתים סוככים מחומרים אלה יהיו עמידים פחות וידרשו תחזוקה שוטפת. סוככים מחומרים שונים מתאימים למטרות שונות וכדאי לדעת אילה סוככים מאילו חומרים מתאימים לאילו מטרות. לכן, למרות שהשיקול האסתטי חשוב, כדאי לבחור סוככים גם לפי שיקולים של עמידות וכמות התחזוקה הנדרשת. כך נימנע ממפח נפש ואכזבה. בחירת סוככים מחומר זה או אחר גם צריכה להיות תלויה במקום שבו הלקוח רוצה להתקין סוכך. לא כל חומר מתאים לכל מקום.

סוככים מתחלקים לסוגים שונים גם לפי הטכניקה שבה נעשה שימוש. לצידם של סוככים קבועים, ניתן כיום למצוא מיני סוככים שניתנים לפתיחה ולסגירה ומאפשרים רמות שונות של הצללה. בסוגים שונים של סוככים נעשה שימוש בסוגים שונים של מנגנונים כדי לאפשר את הפתיחה והסגירה: ידנית או חשמלית או מעורבת. סוגי סוככים שונים מציבים אתגרים שונים בפני הלקוח: האם לבחור סוכך בעל מנגנון משוכלל ומסובך שצופן בחובו סיכוי גדול יותר לתקלות? האם לבחור סוכך פשוט שמחייב תפעול מעט קשה וידני? כדאי לבחון היטב את המנגנונים השונים של סוגי סוככים אלה כדי שלא להיות מופתעים מבעיות שעלולות לצוץ לאחר תקופת שימוש במוצר.

יש להזכיר כמובן גם את העיצובים השונים של סוככים שקיימים היום בשוק. כמו בכל תחום בעולם הצרכנות המודרני, מושם דגש גדול על יצירת מגוון גדול של דגמי סוככים שונים שיתאימו לכל טעם ולכל עיצוב. סוככים מעוצבים הופכים למוצר נפוץ יותר ויותר וכיום מושקעת הרבה יותר חשיבה בצורה שלובש סוכך ולא רק בפרקטיות שלו. השילוב בין חומרים שונים מניב סוגים שונים של סוככים בעלי מראה ייחודי ונאה לעין. צריך לזכור שלעיתים סוכך שנראה יפה וייחודי איננו מתאים למרפסת או לחצר שבהם אנחנו רוצים להתקין אותו. כאשר בוחרים סוככים מהזווית האסתטית צריך לזכור שיופיו של סוכך איננו תלוי רק בו עצמו אלא גם בהתאמה שלו למקום שבו הוא יותקן.

ישנם עוד הבדלים רבים בין סוגים שונים של סוככים אבל נדמה שאלה הם ההבדלים המשמעותיים ביותר. לא הזכרנו את ההבדלים במחיר שישנם בין סוגים שונים של סוככים למרות שאין ספק שהשיקול הפיננסי חשוב כאשר ניגשים לבחור סוכך מתאים למרפסת הבית או לכניסה לבית העסק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב