דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוככים: מה צופן העתיד? 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1920 פעמים ]

כבר בעתיד הנראה לעין ניתן יהיה לראות שינויים דרמטיים בתפקידם של סוככים. סוככים, בימינו, הם פוני של טריק אחד; סוככים יכולים לעשות צל וזהו זה. כיוון שהאנשות מאז שחר ההיסטוריה מנסה לנצל עד תום כל משאב ולשפר כל טכנולוגיה, לא מדובר בהימור כביר כאשר אנחנו חוזים שבעתיד הקרוב נקבל סוככים שמבצעים כמה וכמה תפקידים.

סוככים תופסים מקום במרפסות ובחצרות. מקום הוא משאב ולכן צריך לנצל בצורה טובה יותר את המקום שתופשים סוככים. הצד העליון של סוכך יכול לשמש כמקום שעליו יותקנו דברים שונים. סוככים הם בסיס מצוין להתקנת לוחות סולאריים דקים שיאגרו את אנרגיית השמש. האנרגיה שתיאגר בצד העליון של סוככים תשמש לצרכי האנרגיה המרובים של הבית המודרני. הרווח יהיה כפול: חשבון חשמל קטן יותר ותחושת טובה שממנה נהנה כל מי שתורם למאבק למען איכות הסביבה. האנרגיה שיאגרו סוככים תשמש גם עבור ההפעלה של התוספות החדשות שעימן יגיעו סוככים בעתיד הקרוב.

סוככים יבואו עם מערכות בידור ביתי מובנות בתוכם. למעשה סוככים יהוו מעין מערכת בידור ביתית למקומות פתוחים למחצה. בכל סוכך תותקן מערכת שמע ומערכת וידאו; יהיה ניתן לשחק במשחקי וידאו או לגלוש באינטרנט ועוד. כל מה שהאלקטרוניקה המודרנית מעניקה לנו יכול להוות חלק מכל סוכך סטנדרטי לרווחתו ולשמחתו של הצרכן הביתי. כיוון שכל המערכת תקבל חשמל מהגג של סוככים סולריים אלה, העלות של החשמל תהיה אפסית ואנשים יוכלו לבלות שעות בצילו של סוכך וליהנות מהחיים המודרניים.

סוככים גם לא יסתפקו יותר בהצללה. כידוע לכל מי שישב בצילו של סוכך, למרות שהשמש לא מכה, עדיין יש לחות וחום שאותם לא ניתן לפתור בקלות באמצעות סוככים. זו הסיבה שבעתיד הקרוב סוככים יגיעו עם מערכת מיזוג אינטגראלית. סוככים ייצרו מיקרו אקלים מתחתם על-ידי שילוב של מערכת מיזוג אוויר עם מערכת מבודדת שתתבסס על קרני גמא סמי-מיוננות. קרניים אלה ימנעו חדירה של חום ולחות וייצרו סביבה מבודדת שבה תישמר טמפרטורה אחידה. עם זאת, הקרניים הסמי-מיוננות שייצרו סוככים אלה יאפשרו לריחות הפרחים ולניחוח הרוח להגיע אל הנהנים מצילם של סוככים כך שהם ימשיכו להרגיש שהם נמצאים בחוץ. אלה יהיו סוככים שבזכותם הצרכן המצוי יוכל להרגיש שהוא בחוץ אבל הוא ייהנה מכול היתרונות של הבפנים.

אך אין צורך להסתפק בכך וניתן יהיה לפתח סוככים משוכללים אפילו יותר. כיוון שהישיבה תחת סוככים תהיה כל-כך מענגת אנשים לא ממש ירצו לעזוב אותם בשביל ללכת לעבודה או לקניות. לכן סוככים חדשניים יגיעו עם מערכות הינע מובנות שבעזרתם הצרכן יוכל להתנייד ממקום למקום מבלי שהוא עוזב את צילם של סוככים אלה. בלחיצת כפתור – ובעתיד הלא רחוק, על-ידי מחשבה בלבד – הצרכן יוכל להגיע אל מרכז הקניות האהוב עליו כשהוא נשאר בצילו של סוכך פרטי. הוא יוכל לנוע מחנות לחנות בזמן שהוא צופה בסרט, מקשיב למוזיקה או משחק במחשב, ומדי פעם הוא ינוד בראשו לברך לשלום את שכניו ומכריו שעושים קניות בעזרת סוככים משלהם. החיים יפים יותר עם סוככים משוכללים שכאלה והעולם צפוי להיות מקום מאושר יותר ושליו יותר בימים שבהם ישלטו בעולם סוככים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב