דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גופי תאורה עם לדים 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 346   [ נצפה 3211 פעמים ]

כאשר החל להתפתח העידן הטכנולוגי ואיתו זיהום הסביבה בה אנו חיים, רבים החלו לרצות לשמור על הסביבה יותר ויותר. איכות הסביבה החל להוות חלק בתחומי חיים שונים. הרצון לשמור על הסביבה במידת האפשר הביא עמו רעיונות לשימושים שונים ולאורחות חיים שונות באמצעות מכשירים ומוצרים ידידותיים לסביבה. דוגמה משמעותית לכך הוא השימוש ההולך וגובר בתאורת לדים.
הלדים הומצאו בשנות ה-60. תחילה הם הומצאו לשם סימוני דרך, אך בחלוף הזמן, עקב הרצון לשמור על הסביבה אצל אנשים והידיעה כי לדים הם ידידותיים לסביבה, החלו להשתמש בהם כגופי תאורה לכל דבר. הלדים אינם יורדים באיכותם מכל סוגי התאורה הסטנדרטיים אשר אנו מכירים, ואף עולים על פניהם.

הלדים לא רק ירוקים ותורמים לסביבה, אלא גם יש להם אורך חיים ארוך במיוחד, ובכך אנו חוסכים לעצמנו את אי הנוחות שבהחלפת נורות לעיתים תכופות. תאורת הלדים זוהי תאורה אשר אורך החיים שלה גדול בהרבה מזה של תאורה רגילה – הוא נע בין 30,000 עד 50,000 שעות.

תאורת לדים זוהי תאורה מדהימה ומרהיבה ביופיה. היא צבעונית מאוד ומשרה אוירה נעימה בחלל בה היא נמצאת באמצעות שלל הצבעים בנורות שבה. היא משפיעה מאוד על עיצוב ומראה החלל. תאורת הלדים נותנת צבעים מיוחדים בעיקר מפני שהלד הוא חומר חצי מוליך.

ניתן לעצב לדים לפי בחירה אישית אצל יהודה אוזן, אומן גופי תאורה, מעצב לדים וגופי תאורה בסגנונות שונים  ובהתאמה אישית.
מלבד היתרונות השונים של הלדים, תאורת הלדים היא חסכונית מאוד. כידוע לכולנו, צריכת חשמל הינה הוצאה כספית לא מועטה לעיתים. לדים אינם צורכים חשמל רב, מכיוון שגופי תאורה עם לדים מכילים נורות של 1.5 וולט, ובכך מספקים 10-12 וואט, שזוהי כעשירית מצריכת החשמל של תאורה רגילה. מה גם שככל שצריכת החשמל מעטה יותר, כך גם ניכרת יותר השמירה על הסביבה.

לסיום, תאורת הלדים, בנוסף להיותה מרהיבה ביופיה ובייחודה, היא גם חסכונית במיוחד. היא מסייעת בשמירה על איכות הסביבה, חסכונית בצריכת החשמל שלה, כמעט ולא מפיצה חום כמו תאורה רגילה ומשרה ייחודיות ויופי בחלל בו היא נמצאת ומקנה אור חזק ומרשים מאוד.


הזדרזו וצרו קשר עם יהודה אוזן, אומן גופי תאורה, לעיצוב לדים בהתאמה אישית והחליפו את המנורות בביתכם או בעסק שלכם בגופי תאורה עם לדים ותופתעו מההבדל, היופי והחיסכון.

יהודה אוזן הינו אומן גופי תאורה. בסטודיו שלו ברמת הכובש הוא מייצר גופי תאורה בעבודת יד ולפי הזמנה אישית. תוכלו לרכוש פה מגוון גופי תאורה וכן מנורות מעוצבות לבית בשלל וריאציות: גופי תאורה לקיר , מנורות מעוצבות , שנדליירים יפהפיים, גופי תאורה העומדים על השולחן, גופי תאורה המיועדים לריצפה ועוד. גופי התאורה של יהודה אוזן זכו להכרה רבה ממומחי אומנות. יצירות גופי תאורה שלו מוצגות ונמכרות בגלריות, מבני ציבור, מוסדות ובתים פרטיים ברחבי הארץ והעולם. תצוגה של מקצת גופי תאורה מעוצבים אשר יצר נמצאים באוספים פרטיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב