דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילון דולר בייבי, זה ממש מעבר לפינה (כלומר מעבר לים) 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2006 פעמים ]

 

האם גם אתה חוזר לפעמים הביתה אחרי עוד יום עבודה ומרגיש שאתמול היה בדיוק כמו שלשום, ושמה שמחכה לך מחר זה בעצם בדיוק מה שהיה לך לפני שבוע, ולפני חודשיים, ואפילו לפני שלוש שנים?

מדגדג לכם לצאת מהמסגרת הקבועה של משכורת, בית טלוויזיה בערב?

מה דעתך לעשות משהו כל כך בלתי צפוי, וכל כך לא שגרתי, עד שכולם ישאלו אותך איך למה וכמה, אבל ברגע שהם ישמעו כמה הרווחת על העסקה ישאלו אותך, ובכן איך כמה ומתי?

חברת us il properties מציעה לך הזדמנות של פעם בחיים להרוויח הרבה כסף באופן אמין ומכובד, ובנוסף – להרוויח עוד סכומי כסף קטנים יותר באופן קבוע. כיצד? בשיטה העתיקה והטובה ביותר שהוכחה עד כה – לקנות בזול, למכור ביוקר.

המצב כיום בשוק הנדל"ן בארה"ב מורכב בעיקר ממוכרי דירות. איש אינו ממהר לקנות דירה משתי סיבות עיקריות: בגלל המשבר הכלכלי שגרם לסגירתם של מאות אלפי מקומות עבודה, אנשים חוששים לקחת הלוואות, ופוחדים להתחייב על תשלומים שאולי בעתיד לא יעמדו בהם. בנוסף, לאחר משבר הבנקים שבמהלכו התברר שמדיניות הבנקים היא לחלק הלוואות משכנתא גם לאנשים שבבירור לא יעמוד בנטל התשלומים – מה שגרר כמובן משבר כשאכן אנשים רבים לא החזירו את המשכנתא ובתיהם עוקלו – השתנתה מדיניות הבנקים וכעת בשביל לקבל משכנתא אתה צריך להוכיח גב כלכלי כה חזק, שלמעשה – אם אתה עונה על הקריטריונים שהבנק מבקש אתה לא ממש זקוק להלוואה ממנו. זו הסיבה שרוב אזרחי ארה"ב כיום נמצאים במצב כלכלי שלא מאפשר להם לקנות דירה, ומחירי הדירות בהתאם – יורדים ויורדים ו... יורדים. מוכרי הדירות - בעיקר פושטי רגל שצריכים כסף ומיד - כבר מיואשים, ובהתאם עד שמגיע אליהם כבר קונה הם יסכימו לכמעט כל מחיר שהוא יציע, גם אם הוא נמוך בהרבה מהמחיר הריאלי של הדירה, וגם אם היא ממוקמת בשכונה נהדרת ויוקרתית.

חברת us il properties המנהלת משרדים בפלורידה ובהרצליה פיתוח עוסקת ברכישת נדל"ן בפלורידה, בעיקר נכסים מפשיטות רגל. בגלל שהחברה קונה כמות גדולה של נכסים, יש  לה אפשרות להציע ללקחותיה לרכוש דירות במחיר הנמוך בשלושים אחוז ממחיר הדירה. תוסיפו לזה את העובדה שגם כך הדירות כעת בשפל מחירים חסר תקדים בגלל כל הסיבות שצויינו קודם, ותבינו שלפניכם עומדים דירה או בית, במיקומים מצוינים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. ההצעה של חברת us il properties היא לרכוש נדל"ן בפלורידה במחיר הנמוך,  להשכיר אותה במשך כמה שנים תמורת סכום חודשי נאה – ולאחר מכן, כשמחירי הדירות יטפסו אל על – למכור אותה ברווח נאה מאד.

 

 

 

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב