דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: יש חדש תחת החופה 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2521 פעמים ]

העמודים האחוריים של עיתוני הטבלואיד שלנו מלאים בהם, וגם עורכי מהדורות החדשות הרציניות אוהבים לסיים את המהדורה הרצינית והכבדה שלהם בקוריוזים פיקנטיים, שלא לדבר על תוכניות בידור בסגנון "ערב טוב עם גיא פינס" או "מועדון לילה" עם ארז טל, או "אכלת אותה" עם יגאל שילון... גני אירועים מספקים לא פעם חומרים "חדשותיים" שאמצעי התקשורת אוהבים להבליט. למען הגילוי הנאות, נאמר שברוב המקרים, הידיעות "החדשותיות" הללו מגיעות מאותם גני אירועים לעיתונות באמצעות אנשי יחסי ציבור חרוצים ומקושרים היטב (שגני אירועים מסוימים נוהגים לשכור את שירותיהם) ובמיעוט המקרים באמצעות אחד האורחים שהנציח אירוע פיקנטי או להבדיל, באמצעות דובר מטעם אחד מארגוני החירום – משטרה, מד"א, מכבי אש.

מכאן ניתן להבין שגני אירועים מספקים לאמצעי התקשורת גם חומר חדשותי משעשע ומשמח (שאליו נתייחס בהמשך) אך גם ידיעות טראגיות (החתן, או הכלה, אחד מבני המשפחה או אחד האורחים חש ברע והתמוטט במהלך האירוע), ידיעות בריאותיות (הכלה כרעה ללדת באמצע החופה, החתן שבר את רגלו בעת שבירת הכוס, או ששברי זכוכית פצעו את כף רגלו וחייבו פינוי מיידי לחדר מיון), ידיעות דרמטיות (החתן ברח באמצע החופה), ידיעות פליליות (נגנבה הכספת שבה משלשלים האורחים את הצ'קים, או נגנבו מעילים, מטריות ותיקים של האורחים שהושארו למשמרת במלתחה), ידיעות פירומניות (שף של גני אירועים הצית את המטבח), ידיעות אפוקליפטיות (פיצוץ בלון גז, נפילה של נברשת ענקית, התמוטטות קיר, תקרה, עמוד, עץ) וידיעות אלקטרוניות (קצר חשמלי שקטע את החגיגה). גני אירועים אמורים להיות ערוכים לכל אסון שעלול לקטוע את השמחה ולהבריח את האורחים. כדאי גם שחברת ביטוח תהייה תמיד להיות בתמונה...

ובכל זאת, לא הכל אסונות ותביעות לחברת הביטוח - יש גם קוריוזים פיקנטיים ומשעשעים בגני אירועים. הנה כמה קוריוזים (על הגבול הדק בין מביכים למשעשעים) שדווחו לאמצעי התקשורת מכמה גני אירועים בשרון. למשל, קוריוזים משלב החופה (חלקם על גבול האחריות הפלילית וחלקם יסתיים כנראה בתביעה משפטית):

השמלה של הכלה נפרמה באמצע החופה, וצמד עופריה נחשף לעין כל... הגיסים לעתיד רבו מי יחזיק את מוטות החופה, החלו התקוטט, החופה התמוטטה והשניים סיימו בבית המעצר... אשתו של החתן מנישואיו הראשונים פרצה לעבר בימת החופה בשאגות שבר... החבר המיתולוגי של הכלה קפץ על הבימה והדביק לה שתי נשיקות מצלצלות לעיני הבעל ההמום.... החברה הלסבית של הכלה הוציאה אותה מהארון באמצע החופה... בנו הפעוט של החתן מנישואיו הראשונים התיישב על הבימה והשתין... וגם כלבם הנאמן של החתן וכלה, שהיה אורח הכבוד באירוע, עלה על הבימה והשתין על רגלו של אחד העדים... ואם טרם הזכרנו את הרב, שמענו על רב אשכנזי אחד שהתבלבל קצת והתחיל לדבר ביידיש בחתונה של חתן וכלה מזרחיים... והמביך מכל (כך סיפרו לנו באחד מאותם גני אירועים בשרון): הכלה שלא הפסיקה לצחוק ולבכות לסירוגין במהלך הטקס כולו, והחתן שנכנס לבלק-אאוט מוחלט ולא היה מסוגל לומר את שמצופה ממנו "הרי את מקודשת לי בטבעת זו..."

וכדי לסיים בשיא: הנה עוד אנקדוטה שהתרחשה באחד מאותם גני אירועים בשרון הנוהגים להפיץ לאמצעי התקשורת את מיטב הקוריוזים: בשלב הריקודים, הניפו החברים את הכלה באוויר, אך לא הצליחו לתפוס אותה בעת שהייתה בדרכה מטה...

  

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב