דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זרי כלה 

מאת    [ 20/10/2010 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3526 פעמים ]

זרי כלה – מאילו פרחים נהוג לשזור זר כלה?

כל מי שראה כלה מתכוננת ליום כלולותיה יכול להעיד כי יום החתונה הוא אולי היום החשוב ביותר בחייה. כל כלה רוצה שהופעתה בטקס החתונה תהיה מדהימה ובלתי נשכחת ולכן כל פרט, מגדול ועד קטן, בתכנון טקס הכלולות מקבל חשיבות עצומה.

כך למשל שמלת כלה נבחרת ידי הכלה בקפידה בדרך כלל לאחר מדידה של שמלות רבות. כמו כן בוחרת הכלה סגנון לעיצוב שיער, איפור ועוד. לבסוף, הכלה בוחרת בזר כלה להשלמת המראה הכולל.

זרי כלה לרוב נרכשים כצעד אחרון בתכנון טקס החתונה, וזאת כדי שיתאימו לשאר הפריטים שנבחרו  על יד הכלה והחתן .  כמו כן, זר כלה נאסף קרוב מאד לתאריך החתונה כדי שהפרחים מהם נשזרים זרי כלה יהיו טריים ורעננים ביום החתונה.

כשבוחרים זר כלה עומדות בפני הכלה מבחר של זרי פרחים בעיצובים שונים , מהם היא יכולה לבחור את הזר המתאים לסגנון חתונתה ולטעמה האישי.

מאילו פרחים נהוג לשזור זרי כלה?

חלק גדול מזרי הכלה נשזרים מפרחים עדינים, צבעוניים בעלי מראה מרשים וקלאסי . מראה זר הכלה יהיה לרוב עגלגל. ורדים הם סוג פרחים נפוץ במיוחד בעיצובים שונים של זרי כלה.

גם מבחינה אסוציאטיבית ורדים מתקשרים למחוות רומנטיות ולכן הם מהווים בחירה קלאסית עבור הכלה. זרי כלה המורכבים מסוג זה של פרחים יכולים להיות שזורים מורדים על כל צבעיהם: ורוד, צהוב, אדום, כתום. יש כלות הבוחרות בצבע הלבן בהתאם לצבע של שמלת החתונה. חלק מזרי הכלה נשזרים עם ורד בצבע אחד, למשל זר כתמתם המשדר שמחה ואופטימיות, ולעיתים זר הכלה יישזר מורדים בשני צבעים או יותר.

פרח נפוץ נוסף בזרי כלה הוא הסחלבים, מין פרחים שנודע ביופיו בכל רחבי העולם. סחלבים הם פרחים יפיפיים ובשזירה נכונה הם יעניקו לכל זר כלה מראה יוקרתי.

יש עוד מינים רבים של פרחים המאפיינים זרי כלה, כמו פרח הליזנטאוס , ציפורן סינית, או זר כלה מפרחי פיטנה . כשבוחרים את מין הפרחים מהם נשזרים זרי כלה כדאי מאד לשים לב כי הפרחים פורחים בעונה זאת של השנה.

עיצובים קלאסיים או מודרניים?

למי שמעוניינת בזרי כלה בעלי מראה מודרני, יש אופנה שלמה בתחום. ניתן להתעדכן בעיצובים חדשניים של זרי כלה בירחוני כלות, בפורומים ואף לבקר בתערוכות המוקדשות לזרי כלה. עם זאת, כדאי לציין כי רוב הכלות מעדיפות להישאר בסגנון המסורתי ובוחרות בעיצובים הקלאסיים.

אנו ממליצים לכלות לאסוף זרי כלה במועד קרוב מאד ליום החתונה. ניתן להזמין מראש זרי כלה ולדאוג כי הם ייאספו בבוקר יום הנישואין . מדוע חשוב להקפיד על עניין זה? זרי כלה ייראו מרשימים ביותר כאשר הפרחים רק עתה נקטפו ונשזרו לתוך זר. זיכרו - ביום החתונה הכי חשוב לשמור על הרושם!

אז שיהיה במזל טוב!

דודו אומידי מעצב ראשי ב"פרחי חן"  רמת גן

 


דודו אומידי מעצב ראשי ב"פרחי חן"  רמת גן


פרחים



 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב