דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האיטו קצב .. התהום בהמשך .. 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 508   [ נצפה 1639 פעמים ]

במאמרי זה אנסה להסביר נושאים רבים הקשורים למסחר בשווקי ההון , במטרה להאיר את עיניו של כל אדם החושב לקפוץ לבריכת השוק  העמוקה ולמעשה ללא תחתית.

ראשית ברצוני להבהיר כי המסחר בשווקי ההון הוא עסק מרתק  ומאתגר , וההזדמנויות בו אין סופיות , במקביל הוא יכול להיות עסק הרסני במיוחד וללא רחמים , כלומר מי שחושב לכנס לעסק הזה עליו לחשוב ולשקול טוב איך הוא מכין את עצמו לפני המהלך.

ומכאן אני אנסה להגיע למטרתי במאמר, מאחר וראיתי מספר רב של אנשים שהשקיעו את מיטב כספם בשווקי ההון והתוצאות היו הרסניות אך לא למראית העין , וזאת אחת הסיבות שאנשים נמשכים לנושא כי חברות ברוקרים והמשקיעים בעצמם וכל מנתח שווקים וכו.. מספרים על הצלחות ורווחים ומסתירים את ההפסדים והסיכונים .

נכון ששוקי ההון הם כבריכה ללא תחתית אך מי שיודע לשחות לא צריך לדאוג לתחתית והוא יכול ליהנות מכל רגע . וכאן בא תורם של  קורסים והדרכות שונים המבטיחים מיומנות או לפחות כניסה בטוחה לשווקים ,ולאחר חודש מהקורס - אין כסף!! אוקי .. עכשיו קורס מתקדם יותר - ניתוח טכני ''מתקדם'' - ניתוח פונדימנטלי ''מתקדם'' ולאחר חודש מסחר - נחשו אתם..

רבותי .. תפנו לאנשים הגונים שאין להם אינטרס כלשהוא שאתם תפסידו כספים ,ותתייעצו איתם - יגידו לכם שהמסחר בשווקי ההון הוא פשוט ממה שחשבתם והפשטות הזאת טמונה בכמה נקודות שאפרט אותם כעת:

1.אני לא פוסל את ניתוח השווקים טכני היה או פונדימנטלי אך ללא למידה מעמיקה לאורך שנה לפחות לא תוכלו לנצל אותם לטובתכם .אז תשאלו .. איפה הפשטות? הפשטות באה אחרי התקופה הנ"ל ולפניה אין ואסור לסחור .

2. הבנת הניתוח הטכני בצורה מקצועית היא למשל כמו לדעת לספור את גלי אליוט על הגרף ,ולא כמו שמביטים בממוצעים נעים ומחכים שממוצע אחד חוצה את השני ואולי השלישי, כשאתם יודעים להבין משמעות הפיבונאצ'י על הגרף או משמעות גלי אליוט או כל אינדיקאטור מתקדם אחר ,אז עברתם את מחצית הדרך הקלה .

3.החלק הקשה בדרך טמון בכם אתם .. תצטרכו לשאול את עצמכם את השאלות הבאות: האם אני יודע להיות עצמאי - או שאני נולדתי להיות שכיר. האם אני מתאים לעסקי המסחר? האם אני יכול להרשות לעצמי הפסדים? מהיכן לי הכסף להשקעה ?האם אני מוכן באמת או שרק פקעה סבלנותי? האם אני יכול להבטיח לעצמי שאעמוד באסטרטגיה המנצחת שלי ?האם למדתי מספיק ואני משוכנע שאני יכול? בתוך שעתיים עם עצמכם תוכלו לענות על השאלות בשיא הכנות , ותאמינו לי החלטתכם תהיה גורלית להמשך החיים.

אם החלטתם שאתם באמת מוכנים ,ושוב בשיא הכנות עם עצמכם ,אז הגעתם לחלק המרתק , כל מה שעליכם לעשות הוא לנהל את עסקכם והשקעתכם בצורה מחושבת ושקולה עם הרבה כבוד ואהבה. למשל ,להתכונן להפסדים כי אין עסק או השקעה שלא מפסידה לעיתים ,אז נגיד ש 50% מהעסקאות הפסידו , ו10% תיקו , ו 40% הרוויחו -למי שיודע למקסם את הרווחים ולמזער את ההפסדים הוא עדיין מורווח. בתנאי שהוא אכן שולט ומבין טוב באינדיקאטורים שהזכרנו מקודם וכן יודע מה המשמעות האמיתית של הנתונים הכלכליים בעולם. ובהזדמנות זו אני מציע לכל אחד לצאת מהמסחר בעת פרסום נתוני הכלכלה החשובים בעולם במיוחד לאלה שסוחרים במט"ח.

אז חברים.. לא כל מה שכתבתי הוא כל מה שידוע לי .. אשמח לענות על כל שאלה או התייעצות , ומבקש סליחה על שגיאות בשפה מאחר והשפה העברית היא לא שפת האם שלי.

מאחל לכם הצלחה - עימאד.

 

http:/www.forex-code.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב