דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוזן בר אירוע חברה יוקרתי 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 550   [ נצפה 2687 פעמים ]

אני אוהב לעבוד בחברה שלי. אני אוהב את האנשים, את המעסיקים, את המשרד שלי. אבל יותר מכל, אני אוהב את האירועים הבלתי נשכחים של החברה. כל אירוע מרגש ומפתיע, ממש כך! זה לא סתם אירוע חברה, זהו אירוע חברה יוקרתי, כזה שמתקיים באולם אלגנטי, בעל מנות גורמה, כינורות ברקע וריקודים סלוניים. אירוע חברה יוקרתי בה אתה מגיע עם בת זוגך, מתהדר במיטב חליפותיך ומדבר עליו עם החברים במשרד או בבית שבועות וחודשים אחר כך.

אירועי חברה לעובדי החברה הם כבר מזמן חלק מההווי התרבותי אשר כל חברה המכבדת את עצמה מפיקה ומארגנת עבור עובדיה. מטרתם של אירועים אלו היא ליצור זיקה, קשר ומחויבות של העובדים כלפי החברה, להפוך את החברה למקום בו טוב לעובדים, מקום בו הם רוצים לעבוד. ברגע שהעובדים מרוצים התפוקה גדילה וכולם יוצאים נשכרים: העובדים, בעלי החברה ,לקוחות החברה.

אולם מעבר למחשבה הכלכלית שבעריכת אירועי חברה לעובדים, מדובר גם בהזדמנות לתת ביטוי של הערכה כלפי העובדים. ישנם אירועי חברה אליהם מוזמנים גם לקוחות החברה או לקוחות פוטנציאלים כדרך שיווקית להגדיל את המכירות.

אירועים שכאלו דורשים תכנון קפדני ומעמיק על מנת שיהיו מוצלחים. באירועים מעין אלו יש לבחור מקום, בדרך כלל  אולם או גן אירועים בהתאם לכמות המשתתפים ובהתאם לתקציב שהוגדר,

יש לשים לב באופן מדוקדק לעיצוב: עליו להתאים לנושא של האירוע (אם נבחר נושא מלכותי, שנות השישים, וכד') ולכלול בתוכו את סוג התפאורה, הרקע והתלבושות. דרושה הקפדה על סוג האוכל: שף מנוסה המכין מנות גורמה יוקרתיות בהתאם לרוח האירוע. יש להקדיש זמן לבחירת התקליטן או התזמורת, מהי המוזיקה הנחוצה איך לארגן את התוכנית של הערב, מי האמנים (אם ישנם) אשר עתידים להופיע וכו'.

תכנון וארגון של אירוע מהסוג הזה, כאמור, איננו הפקה פשוטה. מדובר על ארגון הדומה לארגון של חתונה ואף יותר מזה. לעיתים זמן הארגון וההפקה נמשכים מספר חודשים, אירוע חברה יוקרתי חייב להיות מתוכנן ומוקפד לפרטים ומישהו חייב להיות עם אצבע על הדופק מהרגע שהוחלט על קיום האירוע ועד לסיומו, להיות בקשר שוטף עם הספקים, לשם כך מומלץ להיעזר בשירותי חברת הפקת אירועים מקצועית, שתקצה לטובת האירוע מפיק מקצועי, כזה שניתן לסמוך עליו כי הכול יתבצע כשורה ותמיד ימצא פיתרון לכל בעיה לוגיסטית.

בשל המשמעות הרבה הגלומה בעריכת אירועי חברה, יותר ויותר חברות מבקשות סיוע מחברת הפקות אירועים, לתכנן ולערוך אירוע חברה יוקרתי, קלאסי, אירוע עם קונספט ייחודי ובעל אבק כוכבים. מעין נשף מלכותי בו בדרך כלל מזמינים גם בני הזוג, אשר מהווה הזדמנות פז לצאת מהשגרה בדרך קסומה ואלגנטית.

מפיק אירועים מקצועי, נתפס כהוצאה מיותרת. נכון, מפיק אירועים יגבה כסף על שירותיו, אך דווקא הסתייעות בו בעת תכנון אירוע חברה יוקרתי, יוכל לחסוך לכם לא רק כאב ראש וטרחה, כי אם גם כסף: מפיקי אירועים הם בעלי קשרים והנחות אצל האנשים העובדים בתחום ויכולים להשיג מחיר טוב על תקליטן, שף או אולם. והכי חשוב, הוא ידאג כי אתם וכל אורחיכם תהינו מהערב ,הבלתי רגיל ובלתי נשכח.

מפיק אירועים מקצועי משמש כרשת ביטחון להצלחת האירוע ויעידו על כך הלקוחות המרוצים המשתמשים בשירותי חברות הפקה לאורך השנים.

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב