דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אביזרי אופנה 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 437   [ נצפה 2444 פעמים ]

האקססוריז הם אביזרים אופנתיים המשלימים את המראה האופנתי. אביזרי האופנה עוזרים להפוך כל הופעה למיוחדת. המילה "אקססורי" היא למעשה "פריט נלווה". מכיוון שאין לה תרגום מדויק בעברית מלבד "אביזר אופנה", המילה הלועזית השתרשה בשפה.

האביזרים כוללים ארנקים, תיקים, תכשיטים, סרטים, סיכות, משקפי שמש, נעליים, חגורות, כובעים וכדומה .
תיקים – מגיעים במגוון אינסופי מבחינת גודל, צורה, התאמה ליום או ערב, החומרים מהם הם עשויים ועוד. יש נשים שמעדיפות  תיקים גדולים לאחסון פריטים כמו יומן, משקפיים, איפור ועוד . ישנן נשים המעדיפות תיק קטן וקומפקטי ולאחרות חשוב העיצוב או המותג של התיק. התיקים צריכים להיות בגוונים המותאמים לבגדים שאישה נוהגת ללבוש.
תכשיטים – יכולים להיות עשויים מחומרים פשוטים כמו פלסטיק, חרוזי עץ, מתכת, קריסטלים או תכשיטי פנינים ויהלומים. יש תכשיטים ליום יום ואחרים לאירועים בערב . צריך לדעת להתאים את התכשיטים להופעה הכללית מבלי להעמיס יותר מדי
נעליים וסנדלים – הן בהחלט אביזר חשוב שלכל הנשים יש חולשה כלפיהם. חשוב שהנעל תהיה מתאימה ללבוש ונוחה. יש נשים שאין להן בעיה לטופף על עקבים דקיקים או פלטפורמות ואחרות מעדיפות נעליים שטוחות יותר .  נעליים יכולות להיות בצבעים סולידיים או צבעוניים. אם נועלים סנדל פתוח חשוב לשמור על כף רגל שעברה מניקור ופדיקור. לנמוכות שבינינו, נעל  עקב מאריכה את הגזרה ומעניקה תחושה טובה יותר.
אקססוריז לשיער -  כוללים קשתות מעוטרות או חלקות, כתרים, מסרקיות, סיכות מהודרות ועוד. אביזרי שיער יכולים לעזור לעצב תסרוקת מרשימה ושומרים על מראה מסודר .
משקפי שמש – בנוסף לשמירה על העור סביב העיניים, משקפי השמש הן אביזר אופנתי חובה.   יש משקפיים  ענקיות וניתן לרכוש עדינות יותר. בכל מקרה צריך להתאימן למבנה הפנים ולסגנון הכללי . כל אחת יכולה למצוא משקפיים לפי טעמה ותקציבה.   ניתן לרכוש משקפיים מרהיבות ולא יקרות או משקפי שמש של מעצבים.
חגורות – לעיתים צריך אותן בכדי שהמכנסיים ישבו טוב על המותן אך הן מהוותבעיקר כאביזר קישוטי. יש חגורות צרות, עבות, משובצות באבנים וטקסטורות, מעור, מבד וכדומה. {ישנן שמלות להן מצרפים חגורות אפשר לשלב חגורות עם שמלות להשגת אפקט מעניין יותר.
כובעים – מגנים על עור הפנים בקיץ ומחממים את הראש בחורף. הכובעים יכולים להיות רחבי שוליים, מקושטים , מבד, קש וחומרים נוספים . כובע מוסיף להופעה בשילוב נכון.
צעיפים – תוספת טרנדית ללבוש היא קשירת צעיף לצוואר, המוסיף עניין להופעה. בחורף, מעיל או ז'קט משתלבים יפה עם צעיף צמר בצבע סולידי או צבעוני .
שעונים –   עברו הימים ששעון היה רק לצורך המעקב אחר השעה וכיום הוא כמו תכשיט. ישנן קולקציות מרהיבות של שעונים במגוון צבעים ודגמים. ניתן לרכוש שעונים במחירים השווים לכל נפש ועד לשעונים יקרים .
את האקססוריז ניתן למצוא היום בכל החנויות הגדולות. ברשתות תמצאו שרשראות, עגילים וצעיפים המותאמים לבגדים בחנות. למי שרוצה מבחר רב יותר של אביזרי אופנה יש חנויות המתמקדות רק בהן .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב