דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפיון אתר - היחצן שלך 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2215 פעמים ]

 

בניית אתרים בצורה מקצועית, בעידן זה כבר לא כל אחד יכול לבצע. ממשק טוב, עיצוב מעניין, חלוקה נוחה וניהול יעיל, מעידים על אתר מוצלח. אך למרות כל ההשקעה, כל אלו לא יעזרו לאתר שלך אם לא תשתמש באפיון אתר בצורה נכונה. אפיון אתר הוא בעצם תהליך שבו מגדירים מה יהיה באתר לפני תהליך בניית אתר . האפיון נועד בין השאר לקדם את האתר במנועי החיפוש, כך שיפנה ויגיע לכמה שיותר לקוחות.

 

בניית אתרים - שלב האפיון

תהליך פיתוח אתר לפי אפיון, מתחיל בעצם עוד לפני הקמת האתר. בעל האתר מגדיר את רצונותיו, צרכיו ושאיפותיו, ועל פי אפיון אתר שיבנה בשיתוף עם חברת ל  פיתוח אתרים , מתחיל הצוות לתכנת ולבנות את האתר. חשוב מאד שבעל האתר יהיה מעורב בכל התהליך של אפיון אתר . אפיון אתר נעשה בכל המישורים ומהווה מעין סקיצה של האתר בין אם זה בתחומי העיצוב או בתחומי הממשק.

 

אפיון אתר – כדי שהאתר שלך יבלוט מעל כולם

אפיון אתר יעזור לחסוך בכסף וזמן. בעת בניית אתר המטרות מוגדרות מראש, התכנון ברור (עד לרמת העיצוב וכותרת הדף) ואפילו הטכניקה והתוכן ידועים. כך אפיון אתר ימנע מצבים של חוסר התאמה, בעיות שעלולות לצוץ בתכנות ועוד. יתרון נוסף בשימוש בתהליך אפיון אתר לפני פיתוח אתר , הוא בכך שבמהלך אפיון אתר נעשה סקר שוק בין אתרים שעוסקים בתחום שבו עוסק האתר. כך ניתן להגדיר מטרות ברורות יותר ואת רמת האתר הנבנה, במטרה להצליח ולבלוט מעל האתרים האחרים. אפיון אתר ברמה טובה יחסוך הרבה זמן וכסף בעתיד. במקום לשנות אלמנטים בהמשך, כדאי להכין את הכל בצורה הראויה כבר מהרגע הראשון, וכדי לזהות מה הם הדברים החשובים נשתמש תמיד בתהליך אפיון אתר.

 

פיתוח אתר לפי אפיון SEO

ממשק נוח ויעיל חשוב לכל אתר, אך על מנת שאתר יצליח ויכנסו אליו כמה שיותר גולשים על הממשק למשתמש (עיצוב GUI) להיות מאופיין , עלינו להשתמש בטכניקת אפיון אתר בכדי לקדם אותו. בכדי לקדם אתר בתהליך אפיון אתר, עלינו להשתמש בשיטת אפיון seo ,שתבטיח שהאתר יזוהה היטב על ידי מנועי החיפוש, וכך יגיעו אליו יותר גולשים. אפיון seo  משתמש בביטויים אותם רוצה בעל האתר לקדם - למשל, אם אני בעל אתר בתחום הבישול, אני מעוניין שאנשים שיחפשו ביטויים מסוימים כמו מתכונים, אפייה, ובישול, יגיעו לאתר שלי לפני שיגיעו למתחרים. בעזרת אפיון seo , אנו מבליטים ביטויים מסוימים שחשובים ל- קידום אתרים ועסקים במנועי החיפוש, ע"י הופעה שלהם בצפיפות הנדרשת בכל טקסט באתר. כך יגדלו הסיכויים שמנועי החיפוש יציגו את האתר שלנו בדפים הראשונים.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב