דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: אתגר למעצבים 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2223 פעמים ]

 

לא מכבר שבנו מביקור בלאס ווגאס, עמוסי רשמים ממלונות הפאר, שכל אחד מהם מפגין מקוריות עיצובית, לעיתים קרובות עם יותר מקורטוב של שמאלץ, אבל חייבים להודות כי אחדים מהעיצובים הגיעו לדרגת איכות גבוהה ביותר, עד כדי יצירת מופת. לא פעם, אנו מזדמנים לגני אירועים ונדמה לנו כאילו צנחנו בלאס ווגאס. נברשות הבדולח המשתלשלות מהתקרה הגבוהה, העמודים המוזהבים והמוכספים שיריעות בד לבנות מתוחות ביניהם ברישול אלגנטי, מזכירות מפרשים הנמתחים בין תרנים באוניית פיראטים עתיקה, פסלי ענק בפינות, לצד עציצים מקרמיקה שחורה, מפלוני מים בשביל הכניסה לגן, ואקווריום ענק בפתח האולם, ומסכי לד יורדים בפינות אל מתחת לתקרה, שרשראות לד, לצד ספוטים מהבהבים ותותחי לייזר שיוצרים יחד אפקט של צבעוניות מתפרצת. ולא הזכרנו את השולחנות האליפטיים עם המפות הארגמניות, הצלחות והמפיות הלבנות והסכו"ם המבריק, עם כוסיות היין גבוהות הרגל, ואגרטלי הסחלבים. אמריקה? לא, גני אירועים בשרון.

עיצוב של גני אירועים בשרון אינו דומה לשום עיצוב אחר. המעצב חייב לקלוע לטעמים של קהל מגוון ומשתנה ערב ערב, ועם זאת להיות מקורי, ולא להידמות לאותם גני אירועים שמעבר לצומת או באיזור התעשייה השכן. גני אירועים חייבים להיות ערוכים לאירועים במגוון סגנונות, על פי דרישת הלקוחות, ולכן עיצוב גני אירועים בשרון חייב לשרת את מרחב האפשרות הזה.

אדריכל שתאב לרעיונות לעיצוב גני אירועים ייחודיים יוכל לשאוב אותם מביקור בטירות עתיקות בעמק הלואר מצד אחד או מפגודות מעוטרות בתאילנד. פילים מזהב או מגדלי פעמונים מגרניט שחור? הכל הולך, ובתנאי שהמעצב ינתב ביעילות את דרכם של המלצרים מהמטבח לעבר אזור המזנונים ואזור השולחנות, ימקם כראוי את בר המשקאות ובר הקפה והקינוחים, ולא ישכח להקצות מקום לרחבת הריקודים ולדי-ג'יי, והכי חשוב: יעצב את התקרה בצורה האקוסטית היותר, שתרכך את עוצמת הרעש שמפיקה המוסיקה הבוקעת מהרמקולים (שאותם הוא ימקם, כמובן, באופן היקפי) ולא פחות חשוב – את המולת הקהל המקשקש בפיו ובסכו"ם שלו. משימה לא קלה כלל וכלל. אין מרגיז יותר מאשר לשבת בחתונה רעשנית המתקיימת באחד מאותם גני אירועים בשרון, למשל, המעוצבים להפליא אך באופן בלתי אקוסטי לחלוטין, מבלי יש באפשרותך לשמוע אפילו את בת זוגך היושבת לצדך...  

כאשר מעצב גני אירועים מתכנן, למשל, את מיקומם של המסכים שעליהם מקרינים האורחים את הקליפים שהכינו בעבור החתן-כלה, צריך להביא בחשבון את איכות הצפייה של כל האורחים, מכל זווית באולם. סביר להניח, שלא כל אחד יוכל לראות את המסכים בצורה המיטבית, במיוחד אלה הנוהגים לשבת בפינות של גני אירועים, או אולמות, ועם זאת על המעצב לוודא שאלמטים עיצוביים כמו עמודים, עצים, תרנים, עציצים, מחיצות ודומיהם – לא יסתירו ליותר מדיי אנשים את הבמה המרכזית (שעליה נישאים הנאומים, החמשירים ודברי התודה של המארחים) ואת המסכים שעליהם מקרינים בני המשפחה והחברים את מיטב יצירותיהם.

בקיצור: מעצב מוכשר של גני אירועים עשוי לתרום להצלחתו של כל אירוע. באותה מידה הוא עלול להפוך אותו לסיוט מתמשך...

 

אביב יועצים
המפתח שלך להצלחה!
קידום בגוגל
ייעוץ שיווקי


 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב