דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקים חינם ברשת 

מאת    [ 19/10/2010 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 3645 פעמים ]


משחקי הארקייד ומשחקי המחשב הפכו בשנים האחרונות לפעילות פופולארית מאוד עבור ילדים, בני נוער ואפילו מבוגרים. בעוד בעבר על כל משחק מחשב היינו צריכים להוציא מאות שקלים, כיום ניתן ליהנות ממגוון משחקים ברשת האינטרנט בחינם.

מבחר אדיר של וסגנונות
אתרי משחקים ברשת מציעים מגוון רחב של משחקים בסגנונות שונים, חלקם משחקי לומדה שמבוססים על טהרת החינוך, חלקם משחקי בישול וחלקם משחקי פעולה שנחשבים לסוג האהוד ביותר . ברשת ניתן למצוא שפע של  משחקים קלאסיים כמו פלישת חייזרים  וסופר מריו לצד משחקים חדשים כמו פיפא ו- NBA. בכל אתר ניתן למצוא עשרות ואף מאות רבות של משחקים שונים.

האם זה חוקי
אנשים רבים תוהים כיצד ניתן לשחק בחינם וחושבים כי מדובר בעבירה על החוק. ראשית יש להבהיר כי אתרי משחקים כדוגמת סקופי משחקים, פועלים אך ורק במסגרת החוק ומאפשרים לכל אחד מאיתנו ליהנות ממגוון רב של משחקים בחינם וללא חשש. עולם האינטרנט המתפתח לאחרונה במהירות שיא, חשף את הצורך והרצון של כל אחד מאיתנו במשחקים כנ"ל וכפתרון לביקוש הרב, הוקמו בעבורנו אותם אתרי משחקים.

האם צריך להירשם לאתר
הצורך בהרשמה לאתרי אינטרנט על מנת לקחת חלק בפעילות האתר אופייני לאתרי פורומים, אך לא אופייני לאתרי משחקי החינם. אתם יכולים ליהנות ממגוון המשחקים ללא הרשמה כלל, עם זאת אתרי משחקים מסוימים מאפשרים לגולשים להירשם על מנת שיוכלו לדרג את המשחקים השונים ועל מנת לקבל אימייל, כאשר משחקים חדשים מתווספים לאתר.

ז'אנרים עיקריים
כאמור, משחקים ברשת מתחלקים לז'אנרים. הז'אנרים השכיחים ביותר הם משחקי מלחמה, משחקי פעולה, משחקי חשיבה, משחקי ארקייד/קלאסיקה, משחקי לוח ומשחקי ספורט. משחקים אלו כוללים לעיתים משחקים חינוכיים שמומלצים מאוד לילדים ומשחקים מאתגרים לפיתוח החשיבה. האפשרות לגלוש לאתרי משחקים חינמי ולשחק כפי רצונכם יסייעו לכם להכיר את הז'אנרים השונים ולמצוא את האחד האהוב עליכם ביותר.

משחקי רשת בתשלום
בנוסף למשחקי החינם, קיימים מספר רב של משחקי רשת שמצריכים רכישת מנוי. אחד ממשחקי הרשת (בתשלום) המוכרים ביותר הוא ה WOW – World Of Warcraft . חשוב להבין כי משחקים כדוגמת WOW הם משחקים מורכבים, שצריכים להיות מותקנים על המחשב האישי בנוסף לרכישת המנוי ובניגוד למשחקים כאלו, ניתן למצוא שפע של  משחקים שלא עולים דבר ואינם דורשים התקנה על המחשב, למעט תוספי מדיה כמו אקטיב איקס ( תוספי תוכנה שמאפשרים למשחק לעבוד ללא תקלות בדפדפן האינטרנט בו אתם משתמשים).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב