דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים - מעקות 

מאת    [ 18/10/2010 ]

מילים במאמר: 521   [ נצפה 2341 פעמים ]

סורגים ומעקות – מוצרים הכרחיים בכל בית

 

מעקות

תנסו לעמוד פעם על גג בניין בן 2 קומות ללא מעקה ולהביט למטה. איך ההרגשה? ובכן, בצורה זו ניתן להמחיש בצורה הטובה ביותר מה החשיבות הרבה של המעקות. עוד בספר התנ"ך אנו רואים אזכורים לכך שחשוב להוסיף מעקות וכי אסור לעבור לגור בבית שבו לא הותקן המתקן החשוב הזה. כללי הבטיחות של היום אינם שונים בהקשר הזה, ושום קבלן לא ישלים את עבודתו על בניין ללא הוספת מעקות.

יתרה מזאת, חשוב ביותר שמעקות יורכבו ויחוזקו כראוי לא רק במבני מגורים אלא גם במוסדות ציבור ומקומות עבודה. אם אדם כלשהו ייפצע בשל מעקה שהתמוטט, אותו מקום יחויב בתשלום פיצוי לנפגע. מעקות הם מתקני בטיחות הכרחיים בכל מקום שיש בו מדרגות כמו גם על הגג.

מעקות מתקינים גם על מרפסות בבניינים או באולמי תרבות בהם יש מרפסות. גם שם, בדומה לגגות צריך להתקין מתקן כלשהו שימנע נפילה.

מעקות ממלאים לא רק תפקיד בטיחותי חשוב, אלא משתתפים בעיצוב הבניין שבו מוצבים. ניתן להזמין מעקות מעוצבים שיתרמו רבות לקישוט החדר. מעקות מעוצבים אינם מושכים את כל תשומת הלב אליהם, אלא תורמים בצורה עדינה למראה הכללי של החדר. כלומר, אם החדר מעוצב בסגנון מודרני, כדאי לבנות מעקות בהירים בעיצוב מינימליסטי, אך אם בחדר יש עיצוב קלאסי כבד ובעל נוכחות, ניתן לפנות למעקות בעיצוב בולט יותר בצבעים כהים ובמבנה צפוף יותר. ניתן לחילופין לבנות מעקות כמה שיותר קלילים כדי לא "לגנוב" את ההצגה מהרהיטים. בכל מקרה, חשוב לפנות לאומן מתכת שיצליח לבנות עבורכם מוצר בטיחותי אך במקביל גם יפה ונוח שיתאים לכם בדיוק.

 

סורגים

המונח סורגים מתחבר אצלנו לקונוטציה שלילית מאוד של בית כלא, "מאחורי סורג ובריח". יחד עם זאת, מדובר במתקן חשוב ביותר, במיוחד בעבור אנשים המתגוררים בקומות ראשונות או אחרונות. פריצות לבתים זה לא דבר נדיר לצערנו, וסורגים מרחיקים את מרבית הפורצים. רוב הפריצות מתקיימות בקומת הקרקע, קומה ראשונה או בקומה האחרונה, אליה ניתן להגיע מהגג. סורגים מונעים כניסה של אורחים לא רצויים דרך החלונות.

לעתים, ניתן לראות סורגים על חלונות בקומות גבוהות, ואנו תוהים לנו למה אנשים מוסיפים סורגים במקום כזה? ובכן, מתברר שלסורגים יש גם תפקיד בטיחותי. קוראים מצבים בהם אנשים מנקים חלונות, מועדים ונופלים או חלילה תינוקות, המוצאים דרכם לכל מקום, שרוצים לגעת בציפור שמעבר לחלון... על מנת למנוע את האסונות הללו מוסיפים סורגים ובצורה זו מונעים את הנפילות הטרגיות הללו.

 

אם אתם מעצבים את ביתכם מחדש, כדאי מאוד לשקול פנייה לאומן אחד שיעצב בשבילכם את שני המוצרים החיוניים הללו. בצורה זו תקבלו שני מוצרים המתאימים אחד לשני, מה שייצור מראה הרמוני יותר של הבית שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב