דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית בזול - עצות, טיפים וטריקים לעיצוב מקסימלי במחיר מינימלי 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 7957 פעמים ]

 

כולנו אוהבים לדפדף במגזיני עיצוב הבית ולצפות בתוכניות העיצוב המציפות בשנים האחרונות את ערוצי הטלוויזיה, להביט בבתים המעוצבים בטוב טעם, ברהיטים היפים ובהתאמת הצבעים, ולהיאנח – למה לנו אין כזה - האמת שבית מעוצב הוא אכן חלום מוצדק, רק שכמעט תמיד יש הוצאות דחופות יותר ממנו, והתקציב מוגבל, ונדמה שאי אפשר בכלל לעצב את הבית מבלי לעבוד עם אדריכל או מעצבי צמרת, לבחור את החומרים היקרים ביותר, ולהוסיף את האלמנטים היוקרתיים ביותר על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. האומנם - האם תמיד עיצוב הבית הוא ענין יקר כל כך - ואולי אפשר לעשות אותו יקר קצת פחות -

 

עיצוב הבית במחיר נמוך – ראשית דבר, מעצב פנים

חשיבותו של מעצב פנים בעיצוב הבית היא קריטית, שלא לומר הכרחית, שלא לומר – אי אפשר בלעדיו. על אף שמדובר פה באיש מקצוע ששכרו אינו נמוך, הרי שדווקא מעצב פנים מנוסה הוא בדיוק האדם, שיוכל לסייע להגיע לאותו עיצוב הבית האיכותי שאתם מבקשים, במחירים זולים ככל האפשר. מעצב הפנים יוכל לשמוע אתכם ולהבין את הפער בין הבית המצוי לבית הרצוי, יוכל לבחון את נתוני הבית או הדירה, ולהבין היכן נדרשים שינויים ושיפורים, ולבנות איתכם יחד את הדרך להגשמת המטרה – אם בעיצוב המטבח או האמבטיה, בעיצוב החדרים, בהחלפת ריצוף ובצביעה. מעצב פנים איכותי יוכל לקשר אתכם עם אנשי מקצוע אחראים ומנוסים שעלותם אינה גבוהה, וילווה אתכם בבחירת החומרים והאביזרים לבית, במבחר עצום של מחירים המתאים לכיסכם ולתקציב השיפוץ שהגדרתם.

בשורה התחתונה – עיצוב הבית בעזרתו של מעצב פנים יחסוך לכם זמן ובעיקר – כסף רב. השקעה במעצב פנים היא השקעה שלא תתחרטו עליה. עיצוב הבית ללא מעצב פנים, יכול להיות משהו שתתחרטו עליו מאוד, גם אם תקציבכם מוגבל.

 

טיפים ועקרונות מרכזיים לעיצוב הבית במחיר נמוך

על מנת לעצב את הבית בצורה התואמת את ציפיותיכם, אולם לא לחרוג מהתקציב שהקצבתם למטרה זו, אין צורך למשל להחליף את המטבח, הרהיטים או האמבטיה – פעמים רבות מספיק רק לצבוע מחדש את החדרים, להחליף או לצפות מחדש את דלתות הארונות (במטבח למשל), להדביק ריצוף על הריצוף הקיים, להוסיף פרקטים – מחיריהן של כל אחת מההצעות שהובאו לעיל הוא נמוך יחסית, אולם כל אחת מהן תשנה את מראה החדר מן הקצה אל הקצה. חשוב לדעת גם, כי במקום להוציא כספים רבים על פריטים יקרים (דוגמת ברזים), תוכלו לוותר על מותגים ולהחליפם במוצרים מיובאים מסין, לדוגמא. זכרו כי באינטרנט תוכלו למצוא שפע אתרים ורעיונות מצוינים אודות עיצוב הבית , כמו גם אפשרות לבצע השוואת מחירים ולבדוק כל פריט טרם קנייתו. שיהיה בהצלחה ! 

 

"טורקיז" הינו מתחם שיש בו את בית הקפה, חנות מתנות, חנות בגדים וגלריית רהיטים ופרטי עיצוב מכל רחבי העולם (אנו מייבאים מטורקיה, מרוקו, הודו, סין, גאנה, מקסיקו וקולומביה). בנוסף תוכלו למצוא במתחם חצר גדולה עם כדי חרס עתיקים וכלי עבודה עתיקים מעץ שייובאו ממרוקו, טורקיה ומקסיקו, אריחי קרמיקה, כיורים מעוצבים, דלתות מעוצבות, פריטי אווירה וגופי תאורה לבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב