דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת שירותי אחסון אתרים - כיצד תמצאו את בעל הבית המתאים לכם? 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 1647 פעמים ]

כל אדם המקים אתר אינטרנט נדרש לבחירת שרת אחסון לאתר החדש שלו, אולם חיפוש חברת אחסון היא משימה שאינה פשוטה, בעיקר לנוכח שפע החברות המצוי בארץ ובחו"ל. חיפוש פשוט אחרי הביטוי "אחסון אתרים" בגוגל, יניב מאות תוצאות רלוונטיות של חברות המבטיחות אחסון אתרים איכותי ואמין, ולכם, בעלי האתר החדש נותר רק לבחור. אבל את מי -

 

אחסון אתרים בחינם או בתשלום -

בין האפשרויות הרבות לאחסון אתרים, סביר להניח שתיתקלו בחברות המציעות אחסון אתרים בחינם ? הצעה אטרקטיבית ומעניינת לכל הדעות. למה לשלם עשרות דולרים בשנה, כשאפשר לאחסן את האתר בחינם - אולם כמובן שכמו שכבר למדנו, אין מתנות חינם, ואחסון אתרים בחינם אינו מתאים לבעלי אתרים עסקיים, תדמיתיים או מסחריים, שבעליהם רוצים שאתרם יהיה זמין, נגיש או בקיצור ? ייצג את העסק או החברה העומדים מאחוריו ? ובכבוד.

אחסון אתרים בחינם הוא אולי חינמי, אולם החברות המציעות אותו אינן מתחייבות לכלום ? הן לא מציעות שרתי גיבוי או כל אמצעי אחר להבטחת זמינות האתר, הן לא מציעות שירותי תמיכה או עזרה מקצועית במקרה הצורך, מקום האחסון שהן מציעות הוא בדרך כלל מוגבל מאוד, כמו גם מספר הגולשים שיכול להגיע לאתר בו זמנית.

בשורה התחתונה ? אם יש לכם אתר רציני ואתם רוצים שאנשים יוכלו להגיע אליו בלי לקבל הודעות שגיאה, תידרשו לשלם לחברת אחסון אתרים רצינית ואמינה. פה אין פשרות.

 

מהן הנקודות שיש לבדוק בעת בחירת חברת אחסון אתרים -

  1. שירותי גיבוי ? שרתי מחשבים עשויים ליפול מדי פעם, להידרש לאתחול או לסבול מבעיות שונות. זה אף פעם לא נעים כששרת נופל, אולם כשהשרת מכיל בתוכו עשרות אתרי מחשב שהופכים באותו רגע ללא זמינים, זה כבר לא רק לא נעים ? זה ממש נורא. חברות אחסון אתרים רציניות מציעות ללקוחותיהם שירותי גיבוי בדיוק למקרים האלה ? כאשר שרת נופל, שרת אחר לוקח על עצמו מיד את המשך עבודת האתרים, כך שהגולשים אינם מרגישים דבר.
  2. שירותי תמיכה אונליין, בטלפון ובמייל. עדיף לבחור בחברה המעניקה שירותים אלה מסביב לשעון, מה שעקרוני במיוחד אם נבחר חברת אחסון אמריקאית לדוגמא, ששעות העבודה שלה שונות משלנו, בישראל.
  3. אמצעי אבטחה ? בדקו עם חברת אחסון האתרים מהם האמצעים בהם היא נוקטת, על מנת להבטיח את חסינות האתר בפני האקרים או בפני נסיונות פריצה למיניהם, כמו גם גניבת מידע וחומר.
  4. מחירים ? לכל חברת אחסון אתרים ישנן תוכניות מחירים אחרות, ורצוי שתשוו בין החברות השונות בטרם תקבלו החלטה אודות החברה המועדפת עליכם. זכרו כי מחיר חבילת האחסון אינו מעיד על טיב החברה, וכי החברה המוכרת את החבילה במחיר היקר ביותר ? אינה דווקא הטובה ביותר. 



Start SEO מתמחים בניהול והקמת מסעות פרסום בגוגל , קידום אתרים אורגני וליווי בבניית אתרים.






מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב