דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותים ובעיות אינסטלציה 

מאת    [ 17/10/2010 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1598 פעמים ]

שירותים ובעיות אינסטלציה

 

בעיות אינסטלציה הן הנפוצות ביותר מבין כל התקלות בבתים. ברזים דולפים, צינורות מתפוצצים, סתימות באסלה, נזילות, כל אלה מתרחשים בחדרי שירותים בכל מקום וכל הזמן ומחייבים טיפול מיידי, ובמיוחד בבתים ישנים. גם בבית חדש אתם עלולים למצוא את עצמכם עם שירותים דולפים אבל אז הפתרון הרבה יותר קל – הקבלן המבצע אחראי לתיקונים במסגרת התחזוקה למשך תקופת האחריות.

 

לא תמיד חייבים לרוץ ולחפש אינסטלאטור, במקרים רבים אפשר ואף רצוי לפתור את הבעיה באופן עצמאי, הרי להחליף ברז או אסלה או ניאגרה זו לא עבודה קשה. אבל אם אתם מרגישים לא בטוחים והבעיה נראית חמורה  כדאי לפנות לבעל מקצוע על מנת לא להחמיר את המצב ולהזיק לציוד ותשתית של שירותים ולשנות עיצוב פנים של החדר ולא לטובה.

 

כמו בכל תחום גם בתחום האינסטלציה השוק מציע כיום מאות רבות של בעלי מקצוע, אז איך תדעו לעשות את הבחירה הנכונה? הבחירה הבטוחה והמומלצת ביותר היא המלצת חבר או מיהו שכבר התנסה והיה מרוצה משירותי האינסטלטור. אם לא מצאתם המלצה ניתן להיעזר באתרי אינטרנט שמציעים חוות דעת אמיתיות על נותני שירותים שונים. אגב, אם נשארתם  מרוצים מעבודת האינסטלטור – שתפו גם אחרים, כך גדל ומשתבח בסיס הנתונים של אתרים אלו ומקל על אנשים רבים בבחירתם.   

 

אם כבר הזמנתם אינסטלאטור, אל תנסו ללמד את המומחה, סימכו עליו. תנו לו לעשות את עבודתו ותסמכו על ניסיונו הרב והוותק שהוא צבר במשך שנות התעסוקה. סביר להניח שאתם ראיתם רק בעיית אינסטלציה אחת – שלכם, אבל האינסטלטור רואה את הדברים הללו כל יום וכל היום אז אל תפריעו לו לעזור לכם. הרי כל אחד צריך לעשות את מה שהוא יודע הכי טוב, ואם כבר הזמנתם אינסטלטור אז כנראה שבאינסטלציה אתם מבינים פחות ממנו.

 

מבחינת תעריפים הטווח הוא די רחב והמחירים שונים בין אינסטלטור אחד למשנהו. להלן מחירים ממוצעים עבור תיקונים נפוצים: פתיחת סתימה של שירותים או אמבטיה או כיור תעלה לכם בסביבות ה-200 ש"ח, על החלפת ברז תשלמו כ-150 ש"ח, קצת יותר על החלפת אסלה, אולי עד- 200 ש"ח. כאשר מדובר בנזילות שיש לאתר את מקורן ייתכן שיתעורר צורך בשימוש בציוד מורכב ויקר ולכן המחיר עלול להיות גבוה בהתאם. אין לשכוח שכמו כל בעל מקצוע אחר האינסטלטור גובה מחיר של כ -150 ש"ח עבור הביקור בלבד.

 

אם מדובר בעבודה מאסיבית וגדולה בחדר שירותים כדאי ורצוי לבצע סקר שוק מקיף לפני שבוחרים את האחד שיעשה את העבודה. אינסטלטור טוב מגיע עם המלצות ועושה את עבודתו נאמנה פעם אחר פעם.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב