טיול קולינרי בגליל

מאת    [ 15/10/2010 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 2186 פעמים ]

לאחר חופשה מדהימה בגליל גילינו שבארץ נהנים כמו בפרובנס. הנופים המרהיבים, האוויר הנקי, היינות האיכותיים והאוכל ממיטב חומרי הגלם , הבקתות ההדורות " הצימר המפנק והמפואר, היו מעל ומעבר לציפיות נסענו שלושה זוגות תל אביביים לצימר בגליל לאחר שחיפשנו באינטרנט מקום מתאים. ברשת גילינו מתחם של שלוש בקתות עץ טובלות בגינות פורחות ומדשאות. המתחם היה אידיאלי עבורנו כי היינו קרובים זה לזה התמונות ברשת עשו רשום טוב וכך גם המלצות הגולשים לגבי  המקום. כשהגענו ראינו המציאות עוד עולה על התמונות. נכנסנו לסלון רחב ידיים עם מסך LCD  בעלת ערוצי כבלים ומכשיר די.וי.די חדר המגורים רוהט   ברהיטים בסגנון עתיק העיצוב היה מהמם עם חשיבה על כל פרט.

בהמשך  התפעלנו מהמטבחון המצוייד עם מכונת קפה מתקדמת , מיקרוגל, מכשיר מים מינרלים ומקרר. חדר השינה הרומנטי כלל מיטה זוגית גדולה עם מזרון איכותי ומצעים מסאטן ובאמבטיה היה  ג'קוזי מרווח על המיטה היו שני חלוקים נעימים ונעלי בית .  על השידה בחדר השינה הייתה סלסלה עמוסה בפירות העונה היוקרתיים ביותר ולצידה קערה עם שוקולדים איכותיים וליקר. באמבטיה חיכתה לנו עוד קערה עם קרמים מעולים , שמנים לעיסוי וסבונים ריחניים. החצר המרווחת הייתה  מטופחת ואינטימית עם ערסל וכסאות נוח .

כשיצאנו מהצימר ופגשנו את החברים, לא הפסקנו להתפעל כולנו מהרמה של הבקתות. מארחינו החביבים סיפקו לנו הסברים על המסעדה במקום ושעות הארוחות.

לאחר מנוחה בג'קוזי ומעבר לבגדי ערב נפגשנו עם חברינו למסעדת   המקום. המסעדה הייתה מעוצבת ומיוחדת עם ריהוט עתיק ונופים קסומים של הרי הצפון נשקפו מחלונותיה. התפריט העשיר הפתיע אותנוכי לא  תיארנו לעצמנו שבגליל נמצא כזו מסעדה הזמנו כמה מנות ראשונות כולל גרגרי חומוס בלווית שום ולימון כבוש, פרוסות של בקר כבוש על לחם מיוחד, סלט עלים ירוקים משולב בפירות וכיסוני בצק ממולאים המנות היו ברמה גבוהה ביותר ומייד הבנו שאנו עומדים לעבור חוויה קולינרית המנות העיקריות שבחרנו מהתפריט כללו   קלאמרי ממולא בגבינות ועשבי תיבול, פורל מעולה עם תוספת בטטות, שרימפס מדהימים ברוטב שום ודניס עם ירקות מאודים. קינחנו במוס שוקולד וגלידת פיסטוק. בארוחה שתינו בקבוקי יין מדהימים מתוצרת מקומית.

המסעדה הייתה חוויה גסטרונומית מעולם אחר ועם מחירים נוחים ביותר השילוב של המנות המוקפדות עם העיצוב המושלם של המקום והנופים שפותחים את התיאבון היה מושלם. בבוקר   אכלנו במסעדה ארוחת בוקר מגוונת  עם לחמיםביתיים וריחניים חביתות מעולות עם עשבי תיבול, גבינות עיזים , סוגים שונים של  מאפים פריכים , מיצים טבעיים וקפה ברמה גבוהה

במהלך היום היינו בבריכה המקסימה במקום, שחינו ונחנו. לאחר מכן תפסנו שלווה בחצר הפרטית ישבנו בג'קוזי ונמנמנו מול המסך המשוכלל המקום היה שלו ואינטימי כשמסביב רק שקט המארחים לא הורגשו ואמרו שאם אנחנו רוצים משהו ניצור קשר. לשמחתנו לא היה בכך צורך כי הם דאגו לכך שלא יחסר לנו דבר