דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים בשרון: איכותי, ייחודי ולא מצועצע 

מאת    [ 15/10/2010 ]

מילים במאמר: 623   [ נצפה 2180 פעמים ]

 

אחרי שבן זוגי הציע לי נישואין במפתיע, זאת, לאחר שציפיתי לכך זמן רב כל כך וכבר לא האמנתי שזה יגיע, נפל האסימון סופית. עכשיו עלינו להתחיל לשוטט ולחפש גני אירועים כדי לחגוג את שמחתנו. גני אירועים אינם כל כך פשוטים וקלים למציאה, שכן צריך להתחשב בנתונים רבים, ולא כולם, בלשון המעטה, מתאימים לנו. זה דורש ראשית ריכוז כל הציפיות שלנו מגני האירועים הרצויים לנו, כמו למשל, הגודל והקיבולת של המקום האידיאלי לצרכינו, המיקום שלו, הסגנון שלו. צריך לברר היכן נערכת החופה והיכן נערכת מסיבת החתונה – האם בפנים, האם בחוץ, האם קיימת אפשרות לשילוב השניים, ועוד כהנה וכהנה בירורים ודרישות.

 

ישבתי עם בן זוג ואמרתי לו שאין ברירה, צריך להתחיל לכתת רגליים, שהרי גני אירועים לא יבואו אלינו בעצמם. בעלי לעתיד אמר שהצדק עימי, כמו תמיד, ומיקד מייד את הצורך שלנו בחיפוש אחר גני אירועים בשרון, "כי הסבתות והדודות לא ייסעו רחוק מדי, ואנחנו רוצים שכולם ישתתפו בשמחתנו". אז זהו, סגרנו על גני אירועים בשרון, בכך לא היה ספק. נותרו רק אינספור ספיקות אחרים.

 

ביום גשום אחד (הצעת הנישואין הגיעה בחורף, דבר שאפשר לנו לכוון את יום הנישואין עצמו לתקופת הקיץ, המועדפת עלינו) הפלגנו לנו ברכבנו המרופט כדי להתחיל לחפש גני אירועים. ראשית הגענו למרכז השרון, ששם, על פי הערכתנו, נמצאו מרביתם של גני אירועים זמינים. בן זוגי הסתכל סביבו ואמר מייד, אנחנו זקוקים רק לגני אירועים שהגישה אליהם נעימה, לא כאלה שממוקמים ליד מרכז מסחרי הומה. כמו כן, הוא הגדיר מייד, גני האירועים המועדפים עלינו חייבים להיראות מרשימים מבחוץ, רצוי מבנה שמותיר רושם טוב, מיידי ומשמעותי על הצופה בו לראשונה. אחרי הכל, אורחינו אינם רגילים בביקורים רבים בגני אירועים בשרון, והרושם הראשוני יהיה הרושם היחיד שיילך איתם גם בהמשך הדרך, ויזכיר להם את חתונתנו. הסכמתי מייד לדעת בן זוגי.

 

מתברר שיש גני אירועים בשרון, אבל כל אלה בהם נתקלנו במרכז לא משכו די הצורך את תשומת ליבנו. חיפשנו משהו חדש, רענן, ייחודי, לא גני אירועים כאלה שכולם כבר התארחו בהם. נראה שאין הרבה גני אירועים בשרון מהסוג הזה.

 

גני אירועים בשרון הם מצרך מבוקש ומושכים ציבור גדול מאוד. כבר התארחנו בהרבה חתונות שהתקיימו בגני אירועים בשרון – במשפחה, בעבודה, אצל זוג חברים זה או אחר. כאמור, מעטים עמדו בקריטריונים שקבע בן זוגי באשר להיותם ייחודיים ומרשימים במיוחד - "משהו אחר", כפי שהגדיר זאת בן זוגי בהצלחה רבה.

 

ואז, תוך כדי שיטוט בין גני אירועים בשרון, הגענו לשרון הצפוני, ושם מצאנו את מבוקשנו. זה היה מיידי, ברור, כמו מכת ברק. עבורנו זה היה המקום בה' הידיעה. מבין מגוון גני אירועים בשרון שביקרנו בהם, זה התבלט באופן מיידי - מיוחד, גדול ומפואר, מאד לא מצועצע. מבנה בעל קווים ישרים, בעל פיתוחים יפים - מקום ראוי לאנשים איכותיים,

 

התרגשות רבה אחזה בנו. זה היה ברור. עוד לפני שהחלפנו מילה, בליבי כבר ידעתי – מצאנו. מבין כל גני אירועים בשרון שהצצנו בהם - זה נבחר להיות המקום עבורנו.

 

 

 

 

אביב יועצים המפתח שלך להצלחה! קידום בגוגל ייעוץ שיווקי  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב