דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפלגות נופש בקריביים 

מאת    [ 13/10/2010 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 2882 פעמים ]

הפלגות נופש בקריביים כבר הפכו לתוספת עבור טיול באזור מזרח ארה"ב ופלורידה. רבים בוחרים לשלב את הטיול היבשתי באמריקה עם ביקור בנופים אחרים מאלה שניתן למצוא בארצות הברית, ובכלל במתכונת אחרת: קרוזים בקריביים עושים את פעולת הנסיעה עבורנו וכל שנשאר לנופשים הוא להתרווח וליהנות מהאטרקציות של הספינה.

מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מספק מגוון של חבילות הפלגות שייט וכן הפלגות נופש באזור הקריבי של כדור הארץ. הפלגות באזור מתקיימות בדרך כלל במתכונת של חמישה עד 11 יום עבור קרוזים באזור הקריבי, וכן הפלגות לאיי הבהאמס נערכות במתכונת קצרה של שניים עד שלושה לילות. ניתן גם לבחור בתוכנית Ultimate Caribbean, החולשת על פני אזורים שלמים בקריביים. עונות השיא של הפלגות באזור מתקיימות בין החודשים נובמבר למאי.

כמו כן, מבחינת מזג האוויר ניתן למצוא בין החודשים מאי-יולי מזג אוויר חם ולח עם טמפרטורה ממוצעת של 33 מעלות. בין אוגוסט עד לאמצע אוקטובר מתרחשת עונת ההוריקנים באזור, אולם מיקומן ועוצמתן של הסופות נמדד מראש ע"י חברות שייט באזור. בין מגוון יעדי הפלגות נופש בקריביים ספינות רבות נוהגות לעגון באי פריפורט, המהווה גן עדן בכל הקשור לספורט ימי ושנרקולים. כמו כן, האי קיי ווסט הוא עיירת נופש המציעה אטרקציות ימיות דומות.

הפלגות שייט בקריביים יכולות לעגון גם בכמה מהמקומות היפים ביותר בג'מייקה, בירת הרגאיי העולמית. אוצ'ו ריוס, הממוקמת בחוף הצפוני של ג'מייקה, מציגה חוף מרהיב הכולל עצי קוקוס ואווירה אקזוטית במיוחד. בעיירה זו נמצא אחד מהתארים הפופולאריים ביותר לטיול בג'מייקה – יער הגשם מוריק, בתוכו צונחים מים בגובה של 200 מטרים ויוצרים מספר מפלים ובריכות מרהיבות. כמו כן, העיר הג'מייקנית מונטגו ביי ידועה באדי המריחואנה והקוקאין השכיחים בה ומסביבה ניתן למצוא מגוון של אתרי נופש וכן בתי מלון עם חופי ים פרטיים.

מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מספק עוד מגוון של חבילות עבור הפלגות נופש בים הקריבי. הן בקרב צעירים ומבוגרים הפך האזור הקריבי לאחד מהיעדים הפופולאריים לטיול, בין היתר בגלל היכולת לשלב הטיול באזור עם נסיעה מעט יותר מערבית בערי מזרח ארה"ב. שייט באזור מתקיים על סיפונה של ספינה המציעה את כל מה שנופשים זקוקים על מנת להפוך את החופשה למושלמת: חדרים מאובזרים, מגוון של מסעדות ופאבים, וכן מופעי בידור מדי ערב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב