דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר תדמיתי - כיצד להתחיל? 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 322   [ נצפה 2043 פעמים ]

לפני שאפתח במאמר, הרשו לי להציג בפניכם את המושג הפשטני תדמית כפי שהוא לקוח מתוך אתר ויקיפדיה:

תדמית היא דימוי, דמות אדם או ארגון המצטיירת בעיני אחר, או הרושם שאדם עושה על המתבונן בו. הדימוי במהותו הוא אינסטינקט, והרושם שאחרים מקבלים הוא בגין כל מיני סימנים חיצוניים שהאדם מקרין: לבוש, דיבור, שפת גוף וכדומה. התדמית יכולה להיות זהה לדמות אותה היא משקפת, אך בימינו לעתים קרובות יש פער ביניהן עקב נטייתם של אנשים לעסוק בעיצוב התדמית, וביצירת הרושם אותו הם מבקשים להציג בפני אחרים.

על דרך האנלוגיה, נוכל לומר כי אתר תדמית הוא למעשה כלי חזותי שבאמצעותו בעל האתר מתיימר לבנות לעצמו תפיסה או רושם המתאימים לו או לעסק שבראשו הוא עומד.
לתדמית האתר ולרושם שהוא משדר חשיבות מכרעת מאין כמוה. רבות כבר נכתב על חשיבות הרושם הראשוני בשניות הראשונות בהן הגולש נפגש עם דף הנחיתה או עמוד הבית. סטטיסטיקות מצביעות על כך שהרושם הראשוני נמדד בטווחי זמן של שניות ספורות – בתוך זמן זה, מחליט הגולש האם להמשיך לעיין באתר או פשוט לעבור לאתר הבא ברשימה.

כעת, משברורה החשיבות לעובדת היותו של האתר בעל חזות הולמת המשדרת נכונה את תדמיתו של העסק, השלב הבא הוא לאתר את אותה חברה לבניית אתרים שתדע לתרגם את פרופיל העסק לאתר תדמית ראוי שיספק ערך מוסף ואיכותי אשר יגדיל את זמני השהיה באתר, יניב נאמנות גולשים לאתר ולעסק ובתוך כך יתרום להרחבת מעגל הלקוחות.

כמענה לביקוש הגובר, צצו בשנים האחרונות חברות וגופים רבים המתיימרים לספק מענה הולם לבניית אתרים בכלל ואתרי תדמית בפרט. כיצד, אם כן, ניתן לבחור חברה או תשתית לבניית אתרים, כזו שתענה על הציפיות שלנו ושתדע לתרגם בצורה המיטבית את פרופיל העסק לכדי אתר תדמית מרשים?

ראשית, מעבר להמלצות ותיקי עבודות, הציצו באתר החברה המיועדת – האם הוא משרת בצורה אופטימלית את החברה או העסק? הביטו בפרופיל העסק – האם הוא עולה בקנה אחד עם איכות העבודות המוצגות באתר? בחינת אתרי החברות, תקטין מן הסתם את רשימת החברות הפוטנציאליות לבניית אתרכם לכדי רשימה מצומצמת ואיכותית הרבה יותר.

www.QuickWebsite.co.il Quick Website מספקת פתרונות מתקדמים בתחומי בניית אתרים, בניית אתר תדמיתי, עיצוב אתרים ואחסונם ברשת ופורסת קשת רחבה של פתרונות ייחודיים לצרכים שונים: החל מדפי נחיתה ופרסום אטרקטיביים, אתרי תדמית, אתרים אינפורמטיביים, אתרים קהילתיים וכלה באתרי קטלוג מוצרים, חנויות וירטואליות ומסחר אלקטרוני.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב