דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת יחידות נופש מפנקות 

מאת    [ 10/10/2010 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 1797 פעמים ]

אירופה היא יבשת פופולארית ביותר אצל הישראלים. במרחק של שעות טיסה ספורות ניתן לבלות במגוון אטרקציות, נופים מדהימים, לבלות בחיק הטבע, בקניונים, בשווקים, במוזיאונים ובערי בירה השוקקות. קל להתמצא  באירופה והתחבורה בה נוחה. אירופה מאפשרת טיולים המתאימים לכל גיל, כיס ואופי. הלינה המומלצת באירופה היא בצימרים שהם נוחים וחסכוניים.

 

יחידות נופש בחו"ל אפשר לשכור על בסיס יומי בסגנון של "טיול מתגלגל". ניתן להזמין יחידת נופש לתקופה ממושכת יותר והיא תשמש כבסיס  של לינת כוכב.  מקום הלינה מהווה בסיס ממנו יוצאים בכל יום לטייל וחוזרים. אם מחליטים ללון במספר צימרים יש לתכנן באופן יסודי את היעדים    האזורים בהם רוצים לטייל. רצוי לבחור בצימרים שהם במיקום נוח לגיחות למקומות הרצויים.  אם לנים בלינת כוכב, כדאי לבדוק שהמיקום של הצימר והתחבורה ממנו נוחים וניתן להגיע למקומות הרצויים. חבל לבזבז זמן מיותר וכסף על נסיעות ברכב או על תחבורה ציבורית. ניתן גם להזמין  צימר לתקופה של כשבוע   ולאחר מכן   להרחיק למקומות אחרים ולפצל את הלינות בצימרים.

 

הצימרים כוללים ציוד כמו  מקרר, מכונת קפה, מכונת כביסה ועוד.  האבזור הזה מאפשר למטיילים לגור בצימר בנוחות וחוסך את הצורך לאכול כל הזמן במסעדות או לסחוב בגדים בכמות גדולה. עבור משפחות, יחידות הנופש מעניקות  לילדים להרגיש כמו בבית.אם הקטנים רוצים לצפות בסרט הם יכולים  לצפות בו בדי.וי.די וכמו כן ניתן לבשל עבורם את המאכלים המוכרים מהבית. בנוסף, בחלק מיחידות הנופש מוגשת ארוחת בוקר וכמו כן האורחים נהנים משירותים כמו בריכה, מגרשי שעשועים , סופרמרקט ועוד. בבתי מלון לרוב צריך להזמין שני חדרים למשפחה והלינה היא במחיר כפול. ביחידת נופש והשהייה הופכת ליקרה. בצימר כל המשפחה לנה בנוחות ובעלות משתלמת.

 

ישנם צימרים שהם ללא מטבחון  למי שלא מעוניין לבשל ורוצה רק ללון בהם. ישנם צימרים שהם בתוך הבית של בעלי הצימר אשר מגישים לאורחים   ארוחת הבוקר מגוונת. באירופה אפשר ללון בחוות חקלאיות בהן מושכרות יחידות מגורים. עבור הילדים זו הרפתקה מיוחדת של מגורים בחווה אמיתית.

 

בעת הזמנת הצימר יש לבדוק אם מקבלים במקום מגבות ומצעים ואם לא, האם יש אפשרות לקבלם תמורת תשלום.  יש לברר האם הצימר כולל ארוחת בוקר, מהו ציוד הבישול הקיים, האם יש באזור סופרמרקט ועוד. כדאי לבדוק אם יש באזור פעילויות לילדים, מהם אפשרויות התחבורה מהצימר ומהם המרחקים אל האזורים בהם אתם רוצים לטייל. ניתן להתרשם ממגוון מוקדי התיירות. אפשר לקרוא המלצות על הצימרים באתרי אינטרנט שונים המכילים תמונות ופירוט לגבי הצימרים. ככל שתהיו מאורגנים ומסודרים יותר , כך הטיול יהיה נוח, נעים וחסכוני  יותר.  

 

מומלץ לקבל המלצות ממכרים  שהיו בצימרים ויכולים לתת לכם המלצות עליהם . ניסיון של הקרובים לכם   יכול לעזור בתכנון הטיול ובטיפים שימנעו מכם לעשות טעויות.

 

http://good-european-vacation.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב