דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שייט אתגרי בקייקים 

מאת    [ 09/10/2010 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 2230 פעמים ]

שייט הקייקים  בצפון הארץ  כולל מסלולים ארוכים במים עם זרמים מהירים ועזים. המשתתפים בשייט הם עובדים שיוצאים לימי כיף, חברים שמטיילים ביחד, זוגות המחפשים חופשה בסגנון אחר ועוד. לפני השייט הקבוצות מקבלות תדרוך המפרט את כל אמצעי הזהירות הדרושים. בחלק מן המקומות השייטים צופים בסרט הדרכה. הוראות הבטיחות כוללות את החובה לחגור חגורות הצלה לאורך השייט כולו. על השייטים להיזהר מהמתנגשות עם קייק אחר או מהתהפכות הקייק שלהם. השייטים צריכים להיזהר מפגיעה של הקייק בסלעים ועצים בצידי הדרך. חובה להקפיד על נעילת נעליים או סנדלים סגורים. שייט שנקלע למצוקה יכול לפנות למדריך המנוסה המלווה את המטיילים. אם אין מדריך בסביבה צריך להמתין באחת מנקודות היציאה עד לחילוץ.

שייט קייקים הוא חוויה שממריצה  את הדופק ומכניסה את השייטים לעולם אחר של טבע פראי וקסום. הזרמים משיטים את הקייק במהירות במורד הנהר והשייט צריך לשמור על שיווי משקלו. השייט צריך לנווט את דרכו בין הצמחייה העבותה ומפלי המים הסוערים. השייט בקייק הוא ספורט ימי הדורש כוח בידיים, אומץ ויצר הרפתקנות. שיא ההנאה הוא בקיץ, כשבחוץ חם ולוהט והנהר מציע מסתור מן השמש ומים קרירים המצננים את הגוף.

אתרי שייט הקייקים הם נוחים ביותר וכוללים מלתחות, שירותים, אפשרות לינה בשטח עם משטחי דשא נרחבים ושופעי צל והרבה פעילויות נוספות. השייט מתאים לסופשבוע אתגרי עם חברים או משפחה. ארגונים  יכולים לארגן חופשה מיוחדת לעובדיהם.

תחום החברות מפותח מאוד באתרי השיט המספקים תוכניות מיוחדות לגיבוש צוות העובדים. הפעילויות כוללות משימות קבוצתיות כמו משיכה של הקייק במעלה זרם הנהר על ידי כבל, העברה של אנשים על רפסודות בין גדות הנהר ועוד.בנוסף לפעילות בנוסח "הישרדות" הצוות משתתף בשייט קייקים בנהר, נהנה מאוכל איכותי, נוטל חלק בסדנאות ועוד.

אתרים רבים מציעים כרטיסים הכוללים כמה פעילויות אתגריות נוספות במחיר מוזל. בין הפעילויות - רכיבה על טרקטורון במסלולי אקסטרים, כולל טיפוס עליות תלולות וירידות משופעות. הטרקטורון הוא כלי שטח המאפשר נסיעה גם בדרכיםפתלתלות שרכבים רגילים אינם יכולים לנסוע בהם. בנוסף יש בצפון היצע של טיולי ג'יפים עם ניווטים וחילוצים בשטח, רפטינג בסירות, סנפלינג, רכיבה על סוסים ועוד.

שייט קייקים גורם לאנשים לשכוח את השגרה האפורה. בשייט האדם מתחבר לטבע ולעוצמה שלו. הראש מתנקה, הלחץ נעלם ובמקום זאת מרגישים שילוב של רוגע וריגוש. השייט בקייק הוא חוויה אישית וקבוצתית מדהימה אותה כל אחד חייב לעבור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב