דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - חשיפה ללקוחות חדשים 

מאת    [ 09/10/2010 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 1639 פעמים ]

אם אתה לקוח ומתעורר אצלך צורך מיידי למוצר או שירות כלשהו, פעמים רבות לא תחכה לפרסום בנושא, או לחוות דעת של 'מישהו שמכיר', כי הצורך הוא כאן ועכשיו. בעידן בו אנו חיים, ישנו מוצא אחד, והוא במקרה גם האמין ביותר, הרשת. הרשת לא באה למכור לך משהו, הרשת היא אובייקטיבית בהגדרה, הרשת היא בבואה של החיים. אתה תמצא שם את הכל: דעות לכאן ולשם, מקטרגים כסניגורים. לרשת, כישות, אין העדפה מלבד להקיף ולשקף כל מה שרק אפשר. ולכן, כשיתעורר הצורך הזה, אתה תדפוק על שערי הרשת ותבקש לקבל עליו מענה.

השער שיפתח הוא תיבת החיפוש בגוגל. אתה תקליד את אשר על ליבך ומה שיעלה יהיה מה שיתפוס את עיניך ראשון, ויהפוך לשיקוף של המציאות בעבורך. אם גוגל אומר, אז גוגל כנראה יודע למה... גוגל זוכה בישראל לחשיפה שבועית של 91% והוא מנוע החיפוש המוביל ברשת !

אם בית העסק שלך באמת, אבל באמת, תואם את צרכי אותו לקוח אשר דימינו כרגע, הרי שניתן לצפות שאתה תהיה זה שיקפוץ אל מול עיניו. התוצאות שמופיעות מיד בראשות דף האינטרנט הינן התוצאות הטבעיות, או כפי שהן מכונות בעגה המקצועית ברשת - 'התוצאות האורגניות'..

כלומר, האלגוריתמים של גוגל, שמטרתם להביא לך את המידע שאתה באמת ובתמים מחפש, רצו על כל הרשת ויצרו עבור הלקוח הפוטנציאלי שלך מדרג, מאוד נהיר וברור לעיניו, בו מופיעות התוצאות עם הסבירות הגבוהה ביותר לספק לו את מבוקשו. גוגל והאלגוריתמים שפותחו תחת כיפתו, מוכוונים להנחית אותו על הדף שעוסק בדיוק במה שהוא מתעניין בו.

גם אם בתור בעל עסק או מנהל שיווק אתה כבר מודע לחשיבות העצומה של האינטרנט בעולם המודרני, ומזה שנים יש לך אתר מעוצב ומדוגם שכתובתו מופיע על כרטיס הביקור של כל אחד מעובדיך. אולי אפילו יש לך רקורד מצוין של כניסות לאתר, אבל אם לא הקדשת תשומת לב לקידום האתר ברשת גוגל, כנראה שאתה רחוק מאוד מלנצל את הפוטנציאל של הרשת עבור העסק שלך. הפוטנציאל שלך ליצור שיווק ממוקד, באמצעות רזולוציה חדה של מילות מפתח והקשרים שניתן ליצור לכל ניואנס, ולו הקל ביותר, בעסק שלך.

ניקח לדוגמא את אתרZAP  שנמצא גם כן במקום גבוה באותו סקר (רק להבדיל אלפי הבדלות זוכה לחשיפה של 9%, שזה מחד משקף חשיפה גבוהה ביותר ללקוחות בישראל, ומצד שני מהווה בקושי 10% משיעור החשיפה לה זוכה גוגל), לקוח שנכנס אליו מאוד מונחה מטרה, והיא, להשיג את המוצר הספציפי עליו הוא החליט, במחיר הנמוך ביותר. בתי העסק כמובן משלמים עבור היכולת להופיע על לוח התוצאות של זאפ, כמו עבור כל פרסום כמעט ברשת, דבר הפוגם באמינותם, ומוריק מתוכן אפשרות להגיע ללקוחות אינטליגנטים שיודעים להפריד את המוץ מן התבן, ולדעת שמחיר הוא לא חזות הכל, במיוחד לא כאשר ידיעה זו מומנה על מנת לעשות דרכה ללקוח.

לחילופין, כשאתה מופיע בגוגל, גם אם שילמת ל מומחה קידום אתרים, עדיין, הגעת למקום שהגעת קודם כל בזכות הדיוק הסמנטי הבלתי ניתן לערעור של גוגל, דבר המבטיח יוקרה ומיתוג שלך בעיני הלקוח.

בדרך זו הלקוח עשוי להגיע אל האתר של בית העסק שלך, בכל שלב בתהליך בו הוא מתעניין במוצר כלשהו, וזאת בניגוד לאתרים אחרים, אליהם מגיע הלקוח לאחר שכבר גמלה בליבו ההחלטה. כלומר, בניגוד לזאפ ודומיו, שהם אתרי מכירות ותו לא, גוגל פותח אותך לשווקים נוספים, של אלו שיגבשו באמצעותך את ההחלטה בדבר זהות המוצר אותו הם רוצים, בזכות האמינות של הכלי שהנחית אותם אצלך, והאובייקטיביות הברורה מאליו שלו.

עכשיו כשאתה מבין קצת יותר את החשיבות של תחום קידום אתרים, נצל את המידע החדש הזה לטובתך, קח איש מקצוע, ותן לו להוביל את העסק שלך להצלחה...

 

הכותב הינו מומחה לקידום אתרים בארץ ובעולם, יעוץ לשיווק בינלאומי והתמחות באתרי יצואנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב