דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנה ליום האהבה 

מאת    [ 08/10/2010 ]

מילים במאמר: 700   [ נצפה 3842 פעמים ]

יום האהבה וחג האהבה

קודם כל תסכימו איתי שזכינו - אנחנו, פה בישראל, חוגגים פעמיים בשנה את יום האהבה. פעם אחת בקיץ, בט"ו באב, שעל פי המסורת היהודית מסמל את חג האהבה ופעם אחת בחורף, בתאריך 14.2, שהוא ה valentine's day הנוצרי, אבל מה אכפת לנו, העיקר שמקבלים במשך השנה שתי מתנות ליום האהבה, מקבלים וגם קונים.

אז בואו נעשה קצת סדר, את חג האהבה שלנו חגגו כבר בתקופת חז"ל - בנות ישראל היו לובשות לבן והולכות לרקוד בכרמים והבנים היו אמורים לחטוף אותן. היום בנות ישראל לובשות ג'ינס ויוצאות לרקוד במועדון, לא לפני שעברו בקניון כדי לקנות מתנה ליום האהבה לבן הזוג. ובמקביל, יוצא בן הזוג, במקום לכרם לחטוף את אהובתו, לחנות הקרובה לחטוף התקף לב ממחירי המתנות לחג האהבה. 

Valentine's day נחגג בתאריך 14 בחודש פברואר, כמו כל "חג" נוצרי גם הוא נקרא על שם קדוש אחד, וולנטיין שמו. בעצם היו כמה קדושים ששמם וולנטיין אך אל תתבלבלו עם ולנטינו, אף אחד מהם לא היה קשור לשום פרשיה רומנטית אבל אחד מהם נחשב לפטרונם של האוהבים. פעם היום הזה היה מציין את מותו, אבל במאה העשרים הוא הפך לחג חילוני שבו זוגות אוהבים נותנים זה לזה מתנות ושולחים כרטיסי ברכה.

בכל מקרה, אנחנו חוגגים פעמיים והכי הצחיק אותי שראיתי פעם מוכר פרחים עומד בצד הדרך ולידו שלט " פרחים ליום האהבה ט"ו באב", זה היה באמצע חודש פברואר.

כולם חוגגים את יום האהבה

טוב, אל תתפסו אותי במילה. כמעט כולם. ברור שבני הנוער והצעירים מתקשטים ומתהדרים וממלאים את המועדונים, אך גם הזוגות הנשואים מפנקים את עצמם בארוחה טובה ובמתנה לחג האהבה. ביום הזה, או כמו שאנחנו רגילים למרוח כל דבר על פני כמה ימים (ראו "חודש האהבה" בפברואר בקניונים או מופעי אהבה בצמח שבוע לאחר ט"ו באב) אנחנו מנסים לחגוג. כי כמה חגים שמחים כבר יש לנו, וכמה חגים שמחים שבהם אנחנו לא צריכים לאכול גפילטעפיש או לבלות עם הדודה מנתניה. ספרתי, כמעט ואין, כמה חגים אתם יכולים לבלות רק עם בני הזוג בלבד, בלי כל המשפחה, הילדים ועוד מיני מפריעים. תודו שלקנות מתנה לחג האהבה זה הרבה יותר משמח מאשר לקנות מתנה לחג.

מה כדאי לזכור כשקונים מתנה ליום האהבה

הרי בתכלס אנחנו קונים די הרבה מתנות לבני או בנות הזוג שלנו. בימי הולדת, ביום הנישואין או ביום החברות ויש כאלה שמציינים את שניהם, לפעמים בחגים או באירועים חשובים כמו קידום בעבודה, עליה בדרגה, סיום לימודים וכדומה.

מתנה ליום האהבה צריכה להיות שונה - אישית יותר ומיוחדת יותר בכך שתציין את האהבה שלכם. איך? בזה שתבחרו למשל תמונה שלכם באחד האירועים המשמעותיים שלכם כזוג, לכל אחד יש אירוע אחר - תלוי בגיל  וביחסים הזוגיים. יש כאלה שתמונה עם התינוק שנולד לא מזמן תהיה הכי אישית ומיוחדת והם יבחרו לשים אותה על גבי המתנה. יש כאלה שהתמונה מהשבוע שבו הם הכירו בכפר קוקה קולה תהיה התמונה הנבחרת או תמונה מהטיול הראשון שעשיתם יחד, זו יכולה להיות תמונה משפחתית אם אתם נשואים כבר כמה שנים ויש גם ילדים, או תמונה שלכם מהחג הראשון שחגגתם יחד אם אתם זוג טרי. בקיצור, תמונה של שניכם תמיד תהיה המתנה הכי אישית ומיוחדת.

מתנות ליום האהבה

מגוון המתנות לחג הזה יכול להיות רחב, בעצם אפשר לקנות כל מה שיזכיר לאהובתך - אותך, ולאהובך - אותך. אז מה כדאי לקנות? אפשר לבחור במשהו חמוד שאתה יודע שהחברה שלך אוהבת - דובי עם תמונה להתפנק איתו במיטה (כשאתה לא שם, ברור), כרית פרווה או כרית עם תמונה. אם את לא גרה איתו את יכולה לקנות לו כמתנה לחג האהבה משהו שיזכיר לו אותך בכל יום - וילון לאמבטיה עם תמונה שלכם ואולי באותה הזדמנות הוא יבין שהוא כל כך מתגעגע שאפילו ירצה לגור איתך. אתם יכולים לקנות לחג האהבה משהו שיזכיר לו או לה אתכם כשאתם בעבודה - משהו כדוגמת מעמד לשולחן עם תמונה של כל המשפחה או ארגונית עם תמונה שלכם מהחופשה האחרונה. ואפרופו תמונות, אולי כבר תורידו את התמונות מהמצלמה ותפתחו אותם ובאותה הזדמנות תפנקו את עצמכם באלבום מעוצב כמתנה ליום האהבה. בכל זאת זה האלבום הראשון שלכם. ולבבות !!! - לבבות זה תמיד טוב כמתנה לחג האהבה. קניבלים, לא התכוונתי לשיפודי לבבות, למרות שלחלק מכם זה עבר בראש במקום הארוחה הרומנטית. התכוונתי לתמונה יפה בתוך לב.

והעיקר, אל תשכחו גם איזה כרטיס ברכה קטן, כי מתנה לחג האהבה דורשת השקעה אמיתית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב