דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגרים את הטלביזיה - להתאמן עם כל המשפחה 

מאת    [ 08/10/2010 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1545 פעמים ]

היתרונות הבריאותיים, הפסיכולוגיים והנפשיים של הפעילות הגופנית נטחנים כאן באתר ובאתרים אחרים מדי יום, ובצדק. הארכת תוחלת החיים, ניטרול גורמי סיכון למחלות שונות ומשונות, ירידה במשקל, ואפילו סתם מצב רוח מרומם ותחושת בריאות ואיכות חיים משופרת זה לא משהו שכדאי לזלזל בו. למרות היתרונות הרבים, רק כשליש מאיתנו, כולל ילדינו, מבצעים פעילות גופנית בתדירות מספקת, אם בכלל. הרגלי הפעילות הגופנית של הילדים, שלומדים מההורים, לוקים בחסר, ודור הטלביזיה והמחשב הפך חלק גדול מהילדים לבטטות כורסא וכסא-מחשב. תקופת הילדות היא דווקא התקופה הקריטית להקניית הרגלי פעילות בריאים. בכתבה הבאה אני מציע מספר דרכים להגברת הפעילות בחיי היומיום, וכמה פעילויות שניתן לבצע במסגרת משפחתית. כך ילדיכם יקחו דוגמא מכם וגם ייהנו יותר מביצוע הפעילות ביחד.

הנה כמה טיפים לחיים פעילים יותר, בלי צורך להירשם לחדר כושר:
  • תשכחו ממעליות. עליה במדרגות היא פעילות אירובית ומצויינת לסיבולת לב ריאה ולחיזוק השרירים. בכל בנין שאתם מגיעים אליו, עזבו את המעלית, עלו במדרגות!
  • לכו ברגל. במידה ומזג האויר לא מזעזע, דבר נדיר במחוזותינו, ואתם צריכים להגיע למקום הקרוב מרחק כמה קילומטרים בלבד מביתכם, עזבו את האוטו ברגל וצאו לטיול ברגל. קחו איתכם את הילדים ולמדו אותם את הכיף שבטיולים הקצרים הללו.
  • קיבעו יום קבוע לפעילות של כל המשפחה. אפשר בשבת, אפשר בשישי, צאו והשתמשו במתקני הספורט העירוניים הקרובים אליכם – כדורעף חופים, כדורסל, כדורגל, רכיבה על אופניים בפארק – הכל הולך והכל טוב.
  • תתחילו לרקוד. יש ילדים קטנים בבית? הם מאד ישמחו אם תשימו דיסק מקפיץ במערכת ותרקדו איתם לצלילי כמה שירים שהם אוהבים. רק תנסו ותראו.
  • יוצאים לחופשה ביחד? הפכו את החופשה לפעילה יותר. הכניסו ללו"ז טיולים רגליים, או רכיבה משותפת על סוסים, או רחצה משותפת בים, אפילו הטיסו עפיפונים יחד.. כל דבר עדיף על רביצה על כסא הנוח ללא מעש.
  • יש כלב בבית? עודדו את הילדים לצאת לטייל עם הכלב מדי אחר צהריים או ערב, ואם לא בא להם, עודדו אותם על ידי הצטרפות אליהם! תירוץ מצויין לצעידה משפחתית מהנה.
  • רחיצת רכב. כן, קראתם טוב. יש רכב שזקוק לשטיפה הגונה בבית? רדו למטה כל המשפחה ביחד, עם כל מה שצריך, והפכו את רחיצת הרכב לפעילות מהנה של כל המשפחה, כולל כמה שפריצים של מים לעבר הילדים בשביל הכיף.
 לא לשכוח לשמור על כללי הבטיחות, ובמידת הצורך להצטייד בנעלי הליכה טובות, מזון ומים. בהצלחה!

אוריה ג'יימס הוא מאמן כושר אישי ומאמן לאורח חיים בריא בוגר תואר אקדמי מלא של מכללת וינגייט.  אוריה ג'יימס מתמחה בהרזיה לגברים ונשים, כושר גופני ואתלטיקה, גיל הזהב, ובעל ניסיון רב עם ילדים ובני נוער. היכנסו לאתר של אוריה עכשיו, ועשו את הצעד הראשון לחיים בריאים כבר עכשיו. בהצלחה!


אוריה - 050-8683598


http://uriahjames.blogspot.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב