הבלוג פורסם במקור באתר www.kyp.co.il, אנא הכנסו כדי לעיין בבלוג המלא.
למה?
תחום תעשיית האפליקציות הסלולריות, שהתחיל עם השקת חנות האפליקציות של אפל, גדל בערכו בכ-2 מיליארד דולר בשנתיים האחרונות וצפוי להמשיך בעלייה לכ-17.5 מליארד דולר בשנת 2012, לפי מחקר שפורסם באתר mashable .
חברות עסקיות ברחבי העולם גילו את הפוטנציאל הגלום בתעשייה זו ומיהרו להשיק אפליקציות במטרה לקדם מכירות ולשפר את מערך השיווק שלה. למעשה, לפני ימים ספורים פורסמה ידיעה באתר Bloomberg כי AT&T, מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, מגדילה את ההשקעה בפיתוח אפליקציות סלולריות לאייפון והאנדרואיד ותשיק מרכז פיתוח בת"א ביחד עם מרכזים נוספים בקליפורניה, טקסס ועוד.
ה-AppStore גדלה בתאוצה מתמדת והיא הגדולה ביותר כיום בשוק האפליקציות הסלולריות עם מעל ל-250,000 אפליקציות ויותר מ-3 מיליארד הורדות שיצרו לבעליהם הכנסה של מאות מיליוני דולרים וחשיפה חסרת תקדים.
איך?
לאחר שנימקתי את הסיבה של פיתוח אפליקציה לאייפון, אתאר בפנכם את "גלגולה" של האפליקציה.
1. רעיון טוב הוא רעיון איתן, הוא אינו יכול להיות סתם הבזק יצרתי שיגרום לך לחשוב כי תוכל לכבוש איתו את העולם, רעיון צריך "להתעכל".
2. סקר שוק כמו בכל תחום אחר בהחלט נחוץ ורצוי שיעשה ביסודיות. יש לבדוק אילו אפליקציות הצליחו ויותר חשוב זה ללמוד מהטעויות של אפליקציות שלא הצליחו. אם לרעיון שלכם יש כבר תשובות ב-AppStore תוכלו להעזר באפליקציות אלו ולמנף את רעיונכם ולשלבו בצורה נכונה יותר, אך כדי למכור מספיק ולהרוויח כדאי למצוא רעיון מקורי יותר. כדי לבצע חיפוש של אפליקציות לאייפון ניתן להיכנס למנוע החיפוש uquery.
להמשך הבלוג אנא בקרו באתר www.kyp.co.il