דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילום הריון- כמה טיפים להשגת תוצאות מעולות 

מאת    [ 06/10/2010 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 2440 פעמים ]

צילום הריון הנו טרנד חדש יחסית אשר התעורר ותפס תאוצה במשך השנים האחרונות כאשר נשים בהריון מנצלות את האפשרות לתעד ולחגוג תקופה זו שהנה היפה ביותר בחייהן. ואכן, בימים בהם יותר ויותר נשים מרגישות בנוח עם גופן, אפשר לצפות כי פופולריות מגמה זו רק תגדל.

הרעיון הטמון בצילום הריון הנו למעשה חגיגה של החיים- גוף האדם ככלל והאישה בפרט כמקור לחיים חדשים ונפלאים. יתר על כן, גוף האישה עובר שינויים יוצאי דופן בתקופת ההריון בת תשעת החודשים ובהקשר זה צילום ההריון מסייע לתעד שינויים אלה בזמן התרחשותם. יתרה מזאת, בעידן זה של משפחות קטנות יותר בנות ילד אחד או שניים, ההריון הופך להיות אירוע חד פעמי שללא תיעוד נכון יותיר אך זכרון דל כאשר יסתיים. צילום הריון איפוא, הנו דרך להפוך זכרונות אלו לקבועים ולנצור אותם לנצח.

כמו כל פרויקט צילום, את יכולה לעשות זאת בעצמך, או להיעזר לשם כך בצלמת מקצועית. באופן טבעי, בחירה באפשרות השניה תיתן לך תוצאות טובות יותר, בעיקר לנוכח העובדה כי קיימים צלמים רבים המתמחים בנישה זו.

בעת בחירת צלמת הריון, עליך לנסות ולמצוא מישהי שמכירה את התחום מקרוב, עלייך לבחור צלמת בעלת ניסיון רב אשר יכולה לגרום לך להרגיש נוח בנוכחותה. באופן טבעי, לנשים רבות יש פחד וחוסר בטחון כלפי גופן וכלפי השינויים הרבים המתרחשים בו בתקופת ההריון ומתוך כך הן עלולות להרגיש שלא בנוח בנוכחות הצלמת. אולם צלמת שהנה מקצוענית אמיתית צריכה להיות מסוגלת לתת לך את ההרגשה הנוחה ביותר ולהגיע לתוצאות צילום טובות ככל הניתן.

טרם בחירת צלמת ההריון, תמיד מומלץ לבחון את עבודותיה הקודמות וזאת על מנת לקבל מושג על הסגנון ועל החוש האסטתי שלה, ולראות אם אלו תואמים את שלך. בכל הנוגע לצילום הריון, מאוד פשוט לעבור מטעם מצויין לחוסר טעם וכמובן שאת מעדיפה להימנע מן האחרון... לכן כדאי לחפש צלמת שעבודתה מקרינה איכות, תחכום והדגשה של יופיו של הגוף האנושי.

בצילום הריון, חשוב מאוד להשתמש בסוג הנכון של בגדים. מומלץ ללבוש משהו קל ודק על מנת לאפשר נוחות מרבית, ולאפשר למצלמה להתמקד בעיקר על היופי הטבעי הגוף בהריון. בגדים ארוכים ודקים, בדים שונים, צעיפים וכל דבר שמאפשר להדגיש את הבטן ההריונית, כולם מהווים אביזרים מצויינים לצילומי הריון. במהלך הצילומים עצמם מומץ להצטלם במגוון פוזיציות, תנוחות וזוויות, חלקן לבד וחלקן עם בעלך, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

אם את מעוניינת לתעד את השינויים המדהימים המתרחשים בגופך במהלך ההריון, רצוי להצטלם מדי 8- 12 שבועות, בדרך זו בהחלט תוכלי לנצור את הזיכרון של כל שינויי שהתרחש בגופך במהלך ההריון. אופציה אחרת ונפוצה יותר היא לקבוע סט בודד של צילומים שיצולומו, רצוי בשליש האחרון של ההריון, כאשר יופיו של הגוף בהריון יכול להיות מודגש בצורה הטובה ביותר. כך או כך, מדובר כמובן בהחלטה אישית שלך.

צילום הריון הנו טרנד נפלא וחדש אשר חוגג את יופיו של גופך ואת החיים החדשים הנוצרים בתוכו. תקופת ההריון הנה אחת התקופות הנפלאות ביותר בחייה של כל אשה שחייבת להיות מונצחת בצורה מקצועית וטובה על מנת ליצור עבורך מזכרת נפלאה שתישאר איתך לעד.

שמרית אסף


צלמת הריון, תינוקות וילדים


סטודיו התחלות


http://www.hatchalot.co.il/





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב