דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאלות ותשובות על ניתוח עפעפיים 

מאת    [ 06/10/2010 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 2434 פעמים ]

שגרה, עייפות, עבודה, הגיל- כל אלו עושים את שלהם ונותנים בנו אותות: עיגולים שחורים סביב העיניים, שקיות ומראה נפוח ועייף. לעיתים ניתן לטשטש זאת עם איפור או תרופות סבתא ולעיתים דרוש משהו רציני ומעמיק יותר מזה: ניתוח עפעפיים.

ניתוחים פלסטיים זה כבר לא מה שהיה פעם. המודרניזציה חדרה לתוכנו ושינתה תפיסות עולם. היום ניתוח פלסטי נחשב עניין שגרתי ושכיח וללכת לניתוח אצל מנתח פלסטי נהיה אירוע של מה בכך, כמו ביקור אצל הקוסמטיקאית. ובעצם מדוע לא? כשהמראה החיצוני משתפר עולה גם הביטחון העצמי והתחושה הטובה שמרגישים מוקרנת החוצה.

ניתוח עפעפיים- לא רק לנשים

בעבר רק נשים היו עוברות ניתוחים פלסטיים. המצב השתנה, והיום ברור ומקובל בהחלט שגם גברים רוצים להרגיש טוב עם עצמם, וגם להם נעים ונוח יותר עם מראה אסתטי ורענן. ניתוח עפעפיים מתאים לגברים ולנשים כאחד, בדרך כלל לאחר שעברו את שנות ה-30.

כיצד מתבצע ניתוח עפעפיים?

ניתוח זה הוא הליך פשוט וקצר יחסית. המנותח מטושטש לרוב על ידי הרדמה אזורית (לעיתים בהרדמה כללית, תלוי במאפיינים רפואיים הנבדקים מראש). הניתוח נמשך בדרך כלל כשעה ובמהלכו המנתח מסיר את שקי השומן והעור העודף סביב העיניים. לאחר כמה שעות כבר ניתן להשתחרר הביתה ללא תחבושות ואת התפרים מוציאים לאחר מספר ימים.

ההחלמה

כאמור, ניתוח עפעפיים הוא הליך פשוט ולכן גם ההחלמה ממנו לרוב פשוטה. לאחריו יכולים להיות כאבים מקומיים שניתן להפיג על ידי משככי כאבים. בנוסף, יכולות להופיע רגישויות נוספות כמו תחושת יובש, עקצוץ ואולי ראיה מטושטשת מעט. כל אלו הם סממנים מוכרים שבעזרת טיפול נכון של המנתח ייעלמו גם הם.

רק במקרים נדירים יש סיבוכים כמו נפיחויות יוצאות דופן, דלקות או זיהומים הניתנים לטיפול וריפוי. ברוב המקרים ניתן לחזור לפעילות רגילה כבר לאחר שבעה עד עשרה ימים מיום הניתוח. תוכלו להתאפר, לעשות טיפולים קוסמטיים ולעבוד – כאילו לא היה דבר מעולם.

ההבדל בין ניתוח עפעפיים לבין הרמת עפעפיים

יש נטייה לחשוב שלאחר ניתוח עפעפיים החלק העליון של הפנים יהיה מתוח וחלק מקמטים. אך זה ההבדל בין ניתוח עפעפיים לבין הרמת עפעפיים. גם בניתוח להגדלת חזה למשל, מגדילים את השדיים אך לא מרימים אותם. כאמור, בניתוח עפעפיים מסיר המנתח את שקי השומן והעור, אך לא מרים או מותח את הגבה.

כדי שהתוצאה תהיה מוצלחת ככל האפשר, ניתן לשלב את שני הניתוחים גם יחד. רבים עושים זאת, כאשר לעיתים זה נתון לשיקולם ולעיתים זה מתבקש. הקמטים בצד העין נמחקים, השקים אינם והמראה צעיר יותר ויפה.

כמה זה עולה לכם?

כאשר שוקלים לעבור ניתוח עפעפיים, רוצים בין היתר לדעת מה המחיר. אך אל תצפו לקבל תשובה חד משמעית על כך: בדרך כלל המחיר נע סביב 10,000 שקלים, כאשר כל מקרה נמדד לגופו. ישנם שיקולים שנלקחים בחשבון כמו האם מדובר בעפעפיים התחתונים בלבד או בכל ארבעת העפעפיים, האם הטיפול כולל הרמה או לא וכדומה.

ועוד כמה טיפים...

טרם בחירתכם ברופא עשו סקר שוק, שמעו חוות דעת ולכו לפגישות יעוץ אצל רופאים אמינים ו-וותיקים, כדי שתוכלו להתרשם מניסיונם ומקצועיותם בתחום. אל תתפתו למחירים זולים, אלא לכו לרופא שבידיו תרגישו בטוחים. ניתוח עפעפיים הוא אומנם טיפול פשוט, אך עדיין מדובר במראה שלכם שאיתו תצטרכו לחיות.

למידע נוסף אודות ניתוחי עפעפיים וטיפולים נוספים להצערת הפנים, בקרו באתר מרפאות ד"ר רוני מוסקונה Moscona.co.il - ניתוחי הרמה, הקטנה או הגדלת חזה, ניתוח אף, שאיבות שומן ומגוון טיפולי אסתטיקה נוספים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב