דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול הצרת היקפים 

מאת    [ 06/10/2010 ]

מילים במאמר: 316   [ נצפה 1786 פעמים ]

אחד הטיפולים החדישים והפופולאריים ביותר לאחרונה הוא טיפול הצרת היקפים. מדובר בטיפול שמטרתו היא כמובן להצר את ההיקפים על ידי המסת שומן בקרני לייזר, כאשר הוא עושה כן מבלי להפוך לטיפול פולשני כטיפול שאיבת שומן הוותיק. טיפול הצרת היקפים הפך להיות הטרנד החם כיוון שהוא מאפשר למטופל להתמקד באזור בגוף עליו הוא מעוניין לעבוד מבלי שהמטופל מחויב בתזונה או פעילות ספורטיבית במקביל.

במסגרת טיפול הצרת היקפים מתמקדים ברקמת השריר והצלוליט ולמעשה ממיסים את השומן בעזרת קני הלייזר אשר יוצאות מהמכשיר. הגירוי של קרני הלייזר על השרירים גורמת לשתי פעולות בו זמנים, האחת - עבודה של השרירי וחיזוקו, השנייה - שריפת קלוריות והמסת השומן. בכך מסייע הטיפול לא רק בהסרת שומן עודף אלא גם במיצוק בעור והשריר. 

כאמור, אחד היתרונות הגדולים של הטיפול הוא הדיוק שלו. ניתן כיום לעבור הצרת היקפים באזור הבטן, הזרועות, הירכיים, הישבן והברכיים, כאשר טיפול נכון ומלא יכול להביא לתוצאות של כארבע סנטימטרים פחות מההיקף. יתרון נוסף וחשוב לא פחות של טיפול הצרת היקפים הוא היותו טיפול המסייע בשיפור מראה העור מבחינה חיצונית, ולא משאיר את עודפי העור מדוללים לאחר שהשומן נמס ונעלם. בפועל, ההאצה במחזור הדם שיוצר הטיפול מאפשרת התחדשות מהירה של רקמות העור.

טיפול הצרת היקפים אורך כשעה וחצי בממוצע, במהלכה שוכב המטופל על מיטת הטיפולים בעור הרופא עובר על אזור הגוף הנבחר עם מכשיר האולטרה סאונד שמשמש לטיפול. המכשיר גורם תחושת עיקצוץ על העור וחימום קל, אך אין מה לדאוג זו התחושה הנורמאלית והיא אינה מעידה על כוויות או צלקות שיגרמו מהמכשיר. הן בתחילת הטיפול והן בסופו נמדדים ההיקפים של המטופל (באזור הטיפול כמובן) וכיוון שתוצאות הטיפול מיידיות ניתן על ידי השוואה פשוטה לראות כמה הוא יעיל ובכמה סנטימטרים ירד ההיקף כבר לאחר הטיפול. 

טיפול הצרת היקפים מתאים לכל מי שאינו מרוצה מקווי המתאר של גופו, משומן עודף ומצלוליט. נציין כי עבור אנשים בעלי שומן עודף רב הטיפול אינו יעיל, ובכל מקרה, טרם הטיפול יש לקבוע פגישה עם רופא אשר יקבע האם המטופל כשיר לעבור טיפול הצרת היקפים.

פורטל ניתוחים - פורטל אשר עוסק בניתוחים פלסטיים, טיפולי קוסמטיקה וטיפולים מתחום האסתטיקה הרפואית. בפורטל ניתוחים ניתן לקרוא על שלל הניתוחים והטיפולים וליצור קשר חינם וללא התחייבות עם מרפאות מומחים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב