דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך חיפוש עבודה - דרושים 

מאת    [ 05/10/2010 ]

מילים במאמר: 468   [ נצפה 1978 פעמים ]

דרושים – מקורות שונים

 

בראש ובראשונה נדבר על מדורי הדרושים באינטרנט שהם כלי חיפוש העבודה הטוב ביותר כיום וללא עוררין.

כיום כמעט הכל מתבצע דרך האינטרנט. את זאת גם בעלי העסקים אשר אינם מתמצאים בשימוש באינטרנט השכילו להבין ולכן מדורי הדרושים ברשת שופעים משרות מסוגים שונים הדורשות כישורים שונים.

מלבד התוכן הרב המוצע במדורי הדרושים באינטרנט קיים גם העניין של עדכניות ונגישות המידע, כלומר, האינטרנט זמין במשך כל שעות היממה ולכן המעסיקים יכולים לעדכן כל הזמן את הסטאטוס של המשרות שפרסמו ואנחנו נקבל את האינפורמציה בזמן אמת. כמו כן, נוכל לדעת בן רגע על משרה חדשה מוצעת.

בנוסף לכל אלה באינטרנט ישנם מדורי דרושים שונים הנוגעים בסוג משרות ייחודי, למשל, לוח דרושים למשרות היי-טק, משרות משרדיות, משרות אבטחה ועוד.

 

במידה ואתם מחפשים אחר תחליף למדורי הדרושים המקוונים תמיד עומדים לרשותכם אפשרויות נוספות.

ישנה השיטה הידועה של חיפוש עבודה בלוחות הדרושים בעיתונים, שהם גם כן עדכניים למדי, כמו כן המשרות מסודרות לפי התחומים השונים כך שמתאפשר חיפוש יעיל.

 


חברות כח אדם -

בנוסף עומדות לרשותנו חברות כוח האדם המתווכות בין מחפשי העבודה למעסיקים. חברות כ"א אלה הוקמו כדי לספק כח אדם מבין מחפשי העבודה לחברות בהן דרושים עובדים. המעסיקים פונים לחברה או שהחברה פונה למעסיקים לגבי משרות חדשות אותן יש לאייש ומפרסמת אותן באתר האינטרנט שלה ובמשרדיה.

כדי לקבל את שירותיה של החברה יהיה עליכם למלא טופס בקשה המכיל את פרטיכם האישיים ואת סוג המשרה שאתם מחפשים. ישנן דרכים שונות לעשות זאת, אם במשרדי החברה ואם באתר האינטרנט שלה ולפעמים גם טלפונית או בפקס. כאשר נמצאת משרה מתאימה הפונה מזומן בדרך כלל לראיון מקדים. כאשר אדם מתקבל לעבודה דרך חברת כוח אדם משכורתו מסופקת על ידה כמו גם תנאיו, כלומר, הוא נחשב לאחד מעובדי חברת כוח האדם לכל דבר ועניין. לעיתים מתרחשים מצבים בהם עובד חברת כח האדם הופך להיות לאחר זמן עובד מן המניין אצל הלקוח אצלו הוא מועסק.

חברות השמה -

חברות אלו מטרתן לקשר בנכם לבין מעסיקים שונים המחפשים כוח אדם מקצועי לאיוש משרת דרושים זו או אחרת. חברת ההשמה דואגת לתווך בינכם לבין אותה חברה, דואגת להכשרה ולכלים נוספים אשר יקלו עליכם להתקבל לאותה משרת דרושים.

 

לסיכום נוכל להגיד ולהרחיב, שמכל החלופות שהוצעו כאן מדורי הדרושים המקוונים באינטרנט הם הטובים ביותר לביצוע חיפוש טוב ומעמיק של עבודה. בניגוד לדעת רבים, מדורי הדרושים הרציניים מכילים רק משרות רלוונטיות זאת מכיוון שכל אחת שמפורסמת נבחנת בקפידה ע"י בעלי האתר. כמו כן, ישנם מדורי דרושים מקוונים אשר מציעים מערכת הפצת קורות חיים אשר חוסכת לכם זמן יקר !

 

דרושים – כך תתקדמו אל עבר המטרה.

 

בהצלחה !

jobsindex הוא פורטל דרושים גדול הכולל מנגנון הפצת קורות חיים אמין ומדויק אשר מפיץ את קורות החיים שלכם למאות מעסיקים. ניתן למצוא באתר לוח דרושים ענקי, אשר מבצע חיפוש במאות אתרי דרושים של חברות וארגונים. www.jobsindex.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב