דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות בירושלים 

מאת    [ 04/10/2010 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2305 פעמים ]

הובלות בירושלים

לאחרונה הציג ניר ברקת, ראש עריית ירושלים, תוכנית חדשה שאמורה לעודד זוגות צעירים לעבור לגור בירושלים. תוכנית זו אמורה לצמצם את מימדי ההגירה השלילית של צעירים שעוזבים את ירושלים עם סיום לימודיהם האקדמיים, וליצור עבורם דירות חדשות בהישג יד. אם תוכנית זו אכן תשיג את יעדיה, הרי שהיא תוביל במהרה לעלייה בביקוש לשירותי הובלות בירושלים.

סטודנטים רבים המבקשים ללמוד בירושלים עוברים גם לגור בקרבת המוסד האקדמי שבו הם לומדים. הם מתגוררים במעונות סטודנטים או בדירות שכורות יחד עם שותפים. סטודנט ממוצע עובר דירה לפחות פעמיים במהלך לימודיו. המשמעות היא שהרוב המוחלט של סטודנטים בירושלים זקוק לשירותי הובלות בירושלים. לכן ציבור הסטודנטים מהווה פלח מרכזי בקהל היעד של חברות המספקות שירותי הובלות בירושלים.

אולם מחירי הדיור בירושלים רק הולכים ועולים עם השנים ואינם מאפשרים לאותם סטודנטים להמשיך ולגור בירושלים גם לאחר שהם מסיימים את לימודיהם. זוגות צעירים (ובעיקר חילוניים) שמבקשים להמשיך לגור בירושלים מגלים כי מחירי הדירות המתאימות לצורכיהם הם מעל ומעבר להישג ידם. ולכן, במקום להזמין חברת הובלות בירושלים ולהישאר לגור בעיר, הם נאלצים לעזוב את ירושלים לטובת ערים בהן מחירי הדיור שפויים יותר.

התוכנית החדשה שהציג ניר ברקת אמורה ליצור יחידות דיור חדשות עבור זוגות צעירים בירושלים, שמחיריהן יהיו זולים בכ- 20%  משווי השוק. אם תוכנית זו אכן תצא אל הפועל אנו נהיה עדים לצעירים רבים שנשארים בעיר עם תום לימודיהם וגם למשפחות ולזוגות שיעברו לגור בירושלים מערים אחרות בארץ. מציאות זו רק תגביר את הביקוש לשירותי הובלות בירושלים.

אם מדובר בצעירים שזה עתה סיימו את לימודיהם האקדמיים, הם ישתמשו בשירותי הובלות בירושלים על מנת לעבור ממעונות הסטודנטים או מדירתם השכורה והמשותפת לדירה גדולה יותר המתאימה ליכולתם הכלכלית. חלקם ישתמשו בשירותי הובלות בירושלים כדי לעבור לגור בקרבת מקום העבודה החדש שלהם בירושלים. אם מדובר בזוגות צעירים שעד כה גרו בשכירות ובדירות ישנות, הם ישתמשו בשירותי הובלות בירושלים כדי לעבור לדירה חדשה ומרווחת יותר, שקנו או שכרו לעצמם.

כאשר בוחרים חברת הובלות בירושלים חשוב להקפיד שמדובר בחברה ותיקה, מנוסה ואמינה. זוגות צעירים ומשפחות הנמצאות בתחילת דרכן לא יכולות להרשות לעצמן לבזבז כסף רב על חברת הובלות בירושלים שתספק להם שירות רשלני ותגרום לנזק לרכושם. כל חברת הובלות בירושלים, שהיא גם מקצועית ואמינה, תעניק לכם ביטוח מלא על תכולת הדירה, כך שאם ייגרם נזק כלשהו לרכוש שלכם במהלך המעבר, תקבלו את הפיצוי ההולם על כך. רק חברת הובלות בעלת ניסיון עשיר בביצוע הובלות בירושלים תוכל להעניק לכם שירותי הובלה מקצועיים, יעילים ומהירים.

אז אם אתם נמנים עם אותם צעירים שרכשו או שכרו דירה מוזלת בירושלים בהתאם לתוכנית החדשה של ניר ברקת, אל תתפשרו על נושא ההובלות בירושלים. הקפידו לבחור חברת הובלות מקצועית, אמינה ומנוסה שתעניק לכם שירותי הובלות בירושלים יעילים ומהירים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב