דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירות הובלות ומעבר דירה 

מאת    [ 02/10/2010 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2473 פעמים ]

כחלק מהעובדה כי מרבית האנשים המתגוררים בישראל יעברו דירה לפחות פעם אחת בחייהם ובלא מעט מקרים מספר רב יותר של מעברים, אותם אנשים יזדקקו באותם מעברי דירה להעביר יחד איתם גם את חפציהם היקרים. לעתים אם מדובר בזוגות צעירים או סטודנטים, לא מדובר ביותר מדי חפצים ולרוב מדובר במעבר פשוט יחסית, אך במקרים אחרים בהם משפחה עוברת דירה לאחר שנים רבות הרי שמדובר בכמות גדולה יותר של חפצים ובמעבר דירה מורכב יותר.

בין אילו אשר נמצאים בעיצומו של מעבר דירה ניתן לרוב למצוא את אילו שיבחרו בשיטת עשה זאת בעצמך ואכן במקרים בהם לא מדובר ביותר מדי חפצים או בחפצים גדולים במיוחד, ניתן להשתמש ברכב של חבר או מכר ואפילו לשכור רכב גדול על מנת לבצע את המעבר לבד. אך ברוב המקרים ומכיוון שמעבר דירה אינו דבר של מה בכך, מרבית האנשים יעדיפו לשכור חברת הובלות מקצועית אשר תיקח על עצמה את הובלת החפצים ליעדם החדש ובמקרים מסוימים תהיה אחראית גם על האריזה והפריקה.

הסיבה לכך שרבים מעדיפים להשאיר את מלאכת ההובלה בידי המקצוענים היא שאכן מדובר במשימה לא פשוטה כאשר במרבית המעברים נכללים חפצים גדולים במיוחד כמו ספות או מקרר שבאופן בסיסי יכולים לגרום נזק גופני לאילו שאינם מיומנים בסחיבת חפצים גדולים ושנית, הפקדת ההובלה בידי אנשים מנוסים לרוב גם תבטיח כי אותם חפצים יקרים אכן יגיעו ליעדם ללא שריטות ופגמים שנגרמו במעבר.

מכיוון שבשוק ההובלות כיום ניתן למצוא לא מעט חברות לא אמינות, כאלו שעלולות להשאיר אתכם מחכים שעות ביום ההובלה ובחלק מהמקרים כלל לא להגיע, מומלץ כיום לבחור חברת הובלות דרך המלצות מחברים או מכרים ולאחר מכן להתרשם מחברת ההובלות באופן אישי. לאחר שנבחרה חברת ההובלה חשוב מאוד להקפיד על חתימה של חוזה מול החברה, דבר שכבר הפך לנוהל שגרתי בשוק ההובלות בישראל.

חשוב להקפיד כי החוזה כולל באופן בסיסי את התאריך וגם את השעה המיועדת להובלה, דבר אשר יחייב את חברת ההובלה להגיע בזמן. שנית חשוב לציין ולפרט בחוזה את כלל הפריטים והחפצים המיועדים להובלה תוך פירוט מדוקדק של מכשירי חשמל וחפצים יקרים אחרים. לבסוף החוזה צריך לפרט גם את מחיר ההובלה, דבר אשר יקבע בהתאם למרחק ההובלה, כמות החפצים ומורכבות ההובלה וגם מכמות המובילים, כולם אלמנטים אשר ישפיעו על הזמן שתיקח ההובלה.

חוזה סטנדרטי הכולל את הפרטים הכלליים של הובלה לרוב מספיק, אך במקרים בהם מדובר בהובלה לא סטנדרטית חשוב להקפיד ולהתאים את החוזה לסוג ההובלה ולצרכים הספציפיים. כך לדוגמא כאשר מדובר בהובלה לחו"ל חשוב ראשית לבחור חברת הובלות המתמחה בהובלות לחו"ל וברוב המקרים השירות יכלול גם טיפול בבירוקרטיה ובטפסים הכלולים בהובלת דירה מהארץ לחו"ל ובלא מעט מקרים השירות יכלול גם אריזה ואחסון.

כך או כך, בין אם מדובר בהובלה פשוטה בתוך העיר, הובלת דירה מחו"ל לארץ או הובלת משרדים ועסקים, חשוב לסגור את כל הפרטים מול חברת ההובלות ולא להשאיר שום דבר פתוח ליום ההובלה. בלא מעט מקרים ניתן אף לקבוע פגישה עם המוביל לפני יום ההובלה על מנת שזה יתרשם מכמות החפצים ומהמיקום, דבר אשר יגדיל את הסיכויים כי ביום ההובלה לא יצוצו הפתעות וכי ההובלה תעבור בשלום.

פארטי-אפ מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים, שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב