דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי שפות - ביידיש זה נשמע יותר טוב 

מאת    [ 01/10/2010 ]

מילים במאמר: 345   [ נצפה 1940 פעמים ]

ישנם מגוון רחב של סיבות אשר בגללן אנשים יפנו למסלולים שונים של לימודי שפות: אנשי עסקים העושים עסקים במדינה מסוימת ולצורך זה צריכים להיות בקיעים בשפה המדוברת שם. אנשים שטסים במסגרת שנת שליחות מהעבודה לחיות במדינה זרה ורוצים להשתלב שם. אנשים שבמסגרת העבודה שלהם צריכים לדעת שפה נוספת. לימודי שפות גם מתאימים עבור אנשים שרוצים לעבוד כמתרגמים. אנשים שבן הזוג שלהם דובר שפה זרה. אנשים שרוצים לרכוש שפה נוספת בשביל ידע כללי ועוד שלל סיבות. ידיעת שפות אף פעם לא מזיקה וברוב המקרים גם מאוד מועילה בסיטואציות שונות בחיים. כאמור, לימודי שפות מתאימים ותורמים עבור מצבים שונים במהלך החיים.

לימודי שפות - תואר ראשון
ישנם שלל מכללות ובתי ספר המציעים מסלולים שונים של לימודי שפות. ישנן אוניברסיטאות ומכללות המציעות לימודי שפות במסגרת אקדמית של תואר ראשון. לימודים אלו ימשכו שלוש שנים, אשר במהלכם יילמדו הסטודנטים את השפה המבוקשת בצורה מורחבת ומעמיקה. בין היתר, ילמדו הסטודנטים דיבור, קרוא וכתוב באותה השפה, ניתוח טקסטים, אודות מוצאה של אותה שפה, על המדינות דוברות השפה וההיסטוריה שלהם ובנוסף במסלול לימודי שפות יקבלו הסטודנטים כלים לשימושים עסקיים שונים באותה שפה.

לימודי שפות קורסים

ישנם מוסדות לימוד רבים המציעים לימודי שפות במסגרת של קורסים שיכולים להימשך בין מספר חודשים לכשנתיים. ברוב המקומות קורס לימודי שפות יחולק על פי רמות לימוד. ככה שמי שאינו יודע כלל את השפה ילמד אותה בהתחלה ברמה הבסיסית ביותר. מי שיש לו מעט ידע באותה השפה יוכל להרחיב את אוצר המילים שלו וללמוד בין היתר גם לקרוא, לכתוב ולנהל שיחה ומי שיודע את השפה בצורה טובה יוכל לשפר את ידיעותיו במסגרת הלימודים או ללמוד מילים ומושגים עסקיים באותה השפה (אם זוהי מטרתו).

לימודי שפות - לומדים את השפה בארץ מוצאה
ישנם אנשים רבים שיבחרו לפנות למסלול לימודי שפות בחו"ל. ברוב המקרים הדרך הטובה ביותר ללימוד שפה היא בארץ שתושביה דוברים את אותה השפה, על ידי מורים מקצועיים שזוהי שפת האם שלהם. מעבר ללימודים עצמם יחוו הלומדים את השפה מעצם שהותם באותה מדינה ומעצם המגע עם אותם אנשים אשר דוברים את  השפה.

 

פורטל לימודים To Go - כל המידע על לימודים בישראל מלימודי פסיכומטרי עד לימודי תואר ראשון ושני כל מסלולי הלימוד בישראל, קורסים, ולימודי תעודה, מידע על מלגות, מידע אודות כל אוניברסיטה ומכללה בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב