דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי עבודה בחול 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 2458 פעמים ]

כשאתה משתחרר מצה"ל אתה תמיד נמצא במרוץ למציאת עבודה, אן מה לעשות תמיד יש לחץ של לעשות כסף כדי להגיע ליעדים שאתה מגדיר לעצמך. יעדים כגון: הטיול של אחרי צבא, הלימודים של אחרי הצבא, הפסיכומטרי של אחרי הצבא ועוד ועוד. כל הדברים הללו עולים כסף רב ובתור אדם שהרוויח ב3 שנים האחרונות משכורת של 350-700 ש"ח אין לך הרבה חסכונות. הפתרון המועדף על חיילים משוחררים רבים הוא עבודה מועדפת בחו"ל, מדובר בעבודה ללא התחייבות לזמן ארוך, עבודה עם כסף רב וגם אפשרות לשלב עבודה וטיול באותו הזמן. עבודה מועדפת בחו"ל הוא תחום יחסית חדש ולכן יש משרות רבות פנויות בכל מני תחומים ובכל מני מדינות, כמובן שהמדינה המובילה מביניהם היא ארה"ב.

אילו סוגי עבודה בחו"ל קיימים?

עבודה במכירות – המשרה הידועה ביותר בתחום של עבודה מועדפת בחו"ל היא מכירה בעגלות. זוהי העבודה שרוב הישראלים בחו"ל מבצעים, לרוב מדובר במכירה בקניונים ויש גם עבודות של מכירה מדלת לדלת. המוצרים שנמכרים בתחום המכירות הם: מוצרי ים המלח, מוצרי טיפוח, תמונות ועוד. עבודה זה רווחית במיוחד משום שהעובדים מקבלים משכורת בסיס + אחוזים על מכירות, לכן ישראלים רבים מעדיפים ללכת לעבודה במכירות בגלל שהמשכורות גבוהות במיוחד בתחום זה.

עבודה באופר – עבודה המתאימה לחיילות משוחררות המחפש עבודה מועדפת בחו"ל, העבודה היא כמו עבודת בייביסיטר בארץ אך מדובר במגורים במשפחה ולא עבודה לפי שעות. לרוב מדובר במשפחות יהודיות המחפשות ישראלים שישמרו ויהיו שם בשביל הילדים שלהם. עבודה מומלצת במיוחד למי שאוהבת עבודה עם ילדים ותינוקות.

עבודה במחנות קיץ – עבודה המתאימה לחיילים משוחררים האוהבים לעבוד עם ילדים ונוער, מדובר בעבודה בקיץ לתקופה של חודש- שלושה חודשים. העבודה היא במחנות קיץ פרטיים או של הסוכנות היהודית.

עבודה באבטחה – מדובר בעבודה המתאימה למשוחררים מיחידות קרביות, עבודה זו של עבודה מועדפת בחו"ל כוללת עבודה באוניות ישראליות, עבודה בחברות תעופה ישראליות, אבטחת מוסדות יהודיים ואבטחת אישים ישראליים. אם אתם מחפשים עבודה מאתגרת וסובבת עולם, עבודה באבטחה בחו"ל היא המתאימה עבורכם.

אחרי שאתם מכירים סוגים שונים של עבודה מועדפת בחו"ל מגיע הרגע שבו אתם צריכים להחליט לאיזה כיוון אתם רוצים ללכת, כל תחום שונה מהשני ולכן חשוב לקבל החלטה מה הכיוון שאני רוצה לעבוד בו והאם הוא מתאים לי. שיהיה לכם בהצלחה במציאת עבודה בחו"ל!

אתר Muadefet.com  עוסק במציאת עבודה מועדפת לחיילים משוחררים. בין מגוון העבודות באתר תוכלו למצוא גם עבודה בקיבוץ.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב