דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החלקה יפנית,החלקה ברזילאית ומה שביניהם 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3121 פעמים ]

 

כמו ההחלקה היפנית, החלקה ברזילאית הופכת שער גלי או מתולתל לחלק וחיוני. גם השיער יבש, סרבני, נפוח, מתולתל, צרוב, צבוע או מחומצן יכול להפוך לאחר החלקה ברזילאית לחלק ממש כמו שחלמתם. החלקה ברזילאית נמשכת כשעתיים, ובסופה יהפוך שערכם לעדין, לרך, למבריק ויותר חשוב מהכול לחלק. ההחלקה ברזילאית, הגיעה אלינו לא ממזמן סלוני השיער בארצות-הברית, אחרי שהפכה מאות נשים מתולתלות שער לחלקות ומאושרות. ההחלקה הברזילאית, ממש כמו קודמתה ? החלקה יפנית , הפכה גם בישראל, לטרנד המסעיר הבא. 

לפי כתבה בעיתון "הניו יורק טיימס", גרמה ההחלקה הברזילאית ללא מעט נשים לפרוץ בבכי מרוב שהיו מאושרות מהתוצאות. עורכת שבועון היופי הידוע "ווג", שרה בראון, טענה בכתבה שפורסמה בשבועון, כי ההחלקה הברזילאית מיועדת לכל שיער, יהיה סרבני ככל שיהיה, ואפילו לאישה ששערה יבש ונראה כמו ערמת קש. 

שיטה זו אינה מיועדת רק לנשים הרוצות להחליק את שערן, אלא גם לחלקות השער שבינינו שרוצות לשפר את מראהו של השער. ההחלקה מתאימה גם לנשים המעוניינות לשמר את תלתליהן, אך רוצות שהם יבריקו, יהיו רכים יותר ובעלי מראה חיוני. עורכת מדור היופי של "אל", דוהרטי אמילי, הסכימה כי תוצאות ההחלקה הן מדהימות, אך הסבה את תשומת הלב לעניין הכימיקלים בהם עושים שימוש. 

ההחלקה הברזילאית, כפי שמעיד שמה, הגיעה אל העולם מברזיל. היא מתבצעת באמצעות מרכיבים כימיים וגם מרכיבים טבעיים. בשונה מהחלקות אחרות, חודרים החומרים השונים אל תוך השיער בקצב מהיר במיוחד. בדומה להחלקה היפנית, השיער עובר תהליך החלקה באמצעות מגהץ קרמי ממוחשב. הטמפרטורה של ההחלקה היא קבועה לאורך כל זמן ההחלקה. נוסף ליישור השער, מסייעת ההחלקה הברזילאית לשקם את השיער, שומרת על רכותו ועל הברק הטבעי שלו. בשונה מהחלקות אחרות השיער אינו נפגם, מאבד את צבעו או מתייבש. נוסף לכך, לאחר ההחלקה אפשר לשוב ולצבוע את השיער ואף לסלסלו מחדש.

החלקה ברזילאית מתאימה כמעט לא לכל סוגי השיער, לבד משיער שעבר טיפול בחומרים הכימיים: קלציום הידרוסייד, סודייום הידרוקסיידאו מנטאל גואנדין קרבונט הידרוקסייד. הטיפול אינו מומלץ גם לשיער פגום ביותר ועלול להסתיים בהתקרחות.כמו גם לא מומלץ ל תסרוקות כלה .

 

החלקה יפנית הפכה במהלך השנים האחרונות לדרך האולטימטיבית להשגת שיער חלק ובריא. היא כוללת רכיבים עשירים במינרלים ובויטמינים השומרים על השיער ומעניקים לו ברק, חן ובריאות. ההחלקה אף משפרת מאוד את מראהו. ההבדל המהותי ביותר ובין כל החלקה אחרת טמון בהשפעה של החומרים על השיער. בהחלקות המסורתיות נראה השיער בתום הטיפול פגום וחסר גמישות, בעוד שלאחר טיפול בהחלקה היפנית השיער שומר על בריאותו וחוזקו. 

ההחלקה היפנית נעשית על-ידי משיחה של חומר מתאים על השיער, והחדרתו של החומר המשופע בוויטמינים ובפרוטאינים לתוכו. לאחר השימוש במכשיר הגיהוץ להחלקת השיער, השיער נמשח בקרם מיוחד המזין את השיער המונע נזקים. בשלב האחרון, השיער נשטף ומיובש. בתום ההחלקה אסור לשטוף את השיער יומיים, ולאחר מכן אפשר לחזור אל שגרת החיים. 

גם ההחלקה הברזילאית הפכה בתקופה האחרונה לטרנד החם ביותר בתחום החלקת השיער. החלקה ברזילאית מחליקה את השיער, מטפחת אותו ומשקמת את מראהו. בהחלקה ברזילאית נעשה שימוש בקראטין (Keratin). הקאטין הוא חומר טבעי המוחדר לשערה באמצעות מכשיר מיוחד להחלקת שיער. עם סיום הטיפול בהחלקה ברזילאית הופך השיער לבריא, חזק, יפיפה ומלא חיוניות. 

החלקה ברזילאית לעומת היפנית זמנית ומספיקה לתקופה של חצי שנה. אם רוצים לשמור על התוצאות, יש לשוב ולעשות החלקה.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב