דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חלון הראווה - המיתוג האופטימלי לעסק שלך 

מאת    [ 30/09/2010 ]

מילים במאמר: 321   [ נצפה 2171 פעמים ]

גם אם תשקיע את מירב התקציב השווקי שלך במיתוג וקידום העסק בזירות הפרסום השונות :מדיה,אינטרנט,מודעות בעתונים,ושלטי חוצות

הרי שבסופו של דבר כשהלקוח הפוטנציאלי מגיע אל העסק הרושם שיקבל מהמבט הראשון-זה של חלון הראווה יהיה הקובע.

חלון ראווה אינו רק חלון לתצוגת סחורה,חלון הראווה הוא גם השילוט על דלת המשרד,המדבקות המפרסמות מבצעים,ואפילו השביל המוליך אל העסק.

אם אתה מעוניין למתג  את עסקך כאמין,לא יעזור לו מדבקת מבצע שאינו בתוקף.אם אתה מעוניין שעסקך ישדר הצלחה ומצוינות הלכלוך והעזובה בכניסה אליו לא יתרמו.

מלבד דוגמאות אלו שהן בבסיסו של כל בר הגיון בריא,ישנו בתחום הזה -visual merchandising אפשרויות רבות של קידום העסק מיתוגו והפיכתו לאמין ומצליח. ב 20 שנותי  כיועץ למסחור חזותי ומעצב חלונות ראווה ריפאתי הרבה עסקים שמחלתם היחידה היתה הזנחה של מראה העסק ובמיוחד חלון הראווה.

תפקידי כ-visual merchandiser הוא להבין את העסק מיתוגו ומטרותיו ולהתאים לו את העיצוב שיחזק את מיתוגו ואת הבולטות שלו במרחב המסחרי.

במיקרים רבים חשיבה לא נכונה ממתגת את העסק בצורה מטעה ומרחיקה את הלקוחות הפוטנציאלים לדוגמה:חלון ראווה יוקרתי בעיצובו לחנות המתמחה בטי שירטס פשוטים,שלטי ענק ומדבקות מבצעים כאשר רוב הסחורה בחנות במחיר מלא או אפילו העמדה של פריט ייחודי בחלון הראווה שלמעשה אינו במלאי.דוגמאות דומות אינן חסרות ותפקידי כבעל מקצוע לאתר את הבעיות האלו ו לחדש את פני העסק למתגו בהצלחה ולהפכו למצליח בעזרת עיצוב חלון הראווה והעמדת הסחורה.

בהרצאות שאני מעביר לסטודנטים בשנקר עולה לא פעם השאלה-האם רצונותי כבעל מקצוע אינם מתנגשים עם רצון לקוחותי-בעלי העסק ואני משיב להם תמיד שעבודת ה- visual merchandiser חייבת להיות בסינרגיה עם בעלי העסק,תפקידי כמעצב להבין את מטרותיו דרך עיניו של הלקוח ורק לאחר מכן לגבש תכנית עיצוב התורמת לרוח זו.במידה ואין חיבור כזה אפנה את הלקוח למעצב אחר אך לעולם לא אפעל בניגוד לידע המקצועי שצברתי ולהבנתי המעמיקה את התחום.

לסיכום דברי אלו -אני ממליץ לכל בעל עסק ממשרד ועד כל בו להשתמש בשירותיו שלvisual merchandiser בעל נסיון כי קידומו של העסק תלוי לא במעט במראה הראשון שלו-חלון הראווה, ואיש מקצוע יוכל לעצבו נכון,כך שימשוך את הלקוחות פנימה ולא פחות חשוב  

איתמר אדלר 0526479686


יועץ מסחור חזותי


מעצב חלונות ראווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב